استخر بادی با ارتفاع زیاد

P10010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با ارتفاع زیاد با قیمت ارزان از بهترین و پرکاربرد ترین استخر های بادی پیش ساخته تولید شده بوده که دارای کیفیت ساخت بالا نسبت به قیمت و کارایی خود می باشد. این محصول دارای طراحی بدنه گرد بوده و با داشتن لبه های بادی امکان راه اندازی اتوماتیک را خواهد داشت. جنس بدنه اصلی از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و دارای لبه باد شو از جنس PVC طرح چرم می باشد. این استخر به دلیل ارتفاع زیاد خود در میان بزرگ ترین استخر های بادی قرار گرفته که از نظر کیفی نیز نسبت به بسیاری از استخر های بادی مقاومت بدنه بالاتری در برابر دما و فشار آب خواهد داشت. این استخر بادی با ارتفاع زیاد خود می تواند برای انواع تفریحات آبی کودکان و حتی بزرگسالان به دلیل داشتن حجم آب بالا بهترین گزینه باشد. علاوه بر این به همراه این استخر بادی یک پمپ تصفیه آب فیلتری نیز برای گرفتن زباله های سطحی آب قرار داده شده است. استخر بادی با ارتفاع زیاد به دلیل عمق بالا امکان نگهداری آب ۳۹۸۲ لیتر را داشته که باعث افزایش استحکام بدنه در زمان استفاده نیز خواهد شد. اگر در سایت به دنبال استخری میگردید که عمق یا ارتفاع آن زیاد باشد وقت خود را بیهوده هدر ندهید همین استخر مناسب شماست !

این استخر بادی یک محصول بلند و ارتفاع زیاد میباشد که ارتفاع آن بیش از ۵۰ سانتی متر است و میتواند پاسخگوی افرادی که به دنبال یک استخر بادی ارتفاع بلند هستند باشد.

استخر بادی با ارتفاع زیاد یکی از بزرگترین استخر های بادی تولید شده با طراحی و ساختار متفاوت نسبت به بسیاری از استخر های بادی بوده که دارای بیشترین ارتفاع و عمق می باشد. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی خانگی بوده که می تواند برای یک خانواده کم جمعیت گزینه ای مناسب باشد. این استخر بادی پیش ساخته به عنوان یکی از پر فروش ترین استخر های بادی با ارتفاع زیاد تولید شده که نسبت به کیفیت ساخت بسیار خوب خود از قیمتی مناسب بهره مند بوده تا موجب علاقه مندی خریداران از این نوع استخر بادی شود. محصولی که در ادامه به بررسی بیشتر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت تا آشنایی بیشتری با این کالا پیدا کنید...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر بادی به صورت گرد بوده که بدنه آن از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. بدنه اصلی و لبه باد شونده دو قسمت مهم به هم وصل شده بوده که باعث ایجاد استخری بدون پایه با قابلیت راه اندازی اتوماتیک شود. راه اندازی اتوماتیک در این استخر باعث شده تا ویژگی جدید و پر مزیتی برای این نوع محصول برگزیده شده و موجب راه اندازی سریع تر و بی دردسر تر شود. روی بدنه اصلی دو دریچه مخصوص آب برای وصل شدن پمپ تصفیه آب تعبیه شده و در قسمت کف نیز یک دریچه مخصوص تخلیه آب به کار برده شده تا در صورت عدم استفاده از استخر آب آن را به راحتی تخلیه کنید. این نوع طراحی بدنه با وجود داشتن ابعاد و ارتفاع بالا بدون هیچ نوع اهرم و یا پایه ای و تنها با باد کردن قسمت لبه استخر به راحتی راه اندازی خواهد شد که در بخش نحوه راه اندازی به توضیح کامل آن خواهیم پرداخت... 

جنس بدنه و لبه استخر

جنس بدنه استخر بادی با ارتفاع زیاد از نوع پلاستیک PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده است. این نوع جنس بدنه به خوبی در برابر دما و فشار آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاوم بوده تا در نتیجه امکان استفاده از آن در فضای باز با خیالی آسوده فراهم باشد. این نوع جنس بدنه با وجود ضخامت بالای خود از انعطاف بالایی نیز برخوردار بوده تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد تا در نهایت به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل و استفاده باشد. قسمت لبه باد شو استخر نیز از نوع PVC با رویه طرح چرم ساخته شده تا به راحتی توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی راه اندازی شود. در صورتی که قسمت از بدنه استخر دچار آسیب هایی از جمله پارگی و یا سوراخ شدن شود توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود بنابراین هیچ جای نگرانی بابت یک بار مصرف بودن چنین محصولاتی وجود نخواهد داشت.

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای استخر بادی با ارتفاع زیاد در نظر گرفته شده معادل حدود ۴ متر و ارتفاع ۷۵ سانتی متر بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان و خانواده های کم جمعیت محسوب می شود. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن بدنه ابعاد ذکر شده بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن که بزرگ ترین ارتفاع صورت گرفته در استخر های بادی بوده تا لبه باد شو استخر می باشد بنابراین عمق مفید آن برای جلوگیری از سر ریز شدن آب حدود ۶۰ سانتی متر خواهد بود. این مقدار عمق و ابعاد قادر هستند تا ظرفیت آب بسیار خوب ۳۹۸۲ لیتری را به همراه داشته باشد. اما وزن بسته بندی این استخر با توجه به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری در بسته بندی خود به ۱۰.۳ کیلوگرم رسیده که حتی توسط دست نیز قابل حمل خواهد بود اما با وجود داشتن ابعاد بسته بندی برابر نیز می توان با خیالی آسوده این محصول را توسط هر نوع وسیله نقلیه ای جا به جا کرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این استخر بادی با ارتفاع زیاد کافیست پس از تهیه یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس ایران و با توجه به اندازه دریچه باد روی لبه استخر نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. تا زمانی این لبه از استخر را باد بزنید که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. سپس با جاری کردن آب درون استخر به مرور زمان این محصول به شکل اتوماتیک وار راه اندازی خواهد شد. برای جمع کردن این استخر نیز کافیست باد قسمت لبه استخر را تخلیه کرده تا آب درون آن نیز تخلیه شود و یا می توان ابتدا آب استخر را از طریق دریچه تخلیه آب خارج ساخته و سپس باد درون قسمت لبه را تخلیه کرد. مهم ترین روش ها برای مراقبت و نگهداری از این استخر بادی جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین استاندارد باد زدن به قسمت لبه می باشد. علاوه بر این در صورت عدم استفاده از استخر به مدت طولانی بهتر است آن را جمع کرده و در محلی مطمئن قرار داد.

استخر بادی با ارتفاع زیاد

استخر بادی با ارتفاع زیاد یک محصول بسیار زیبا و ایده آل برای کسانی می باشد که می خواهند تا یک همزمان یک استخر خصوصی دلپذیر را تجربه کنند و پس از اتمام آن محصول خود را به آسانی جمع بکنند. این محصول را برند اینتایم طراحی و تولید کرده که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از خرید به مطالعه این مقاله پرداخته و با اطمینان اقدام به سفارش و خرید محصول دلخواه خود شوید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مستطیلی و یا مربعی جا و مکان کمتری را بگیرد. این محصول به رنگ آبی طراحی شده و به همین منظور جذابیت آن را دو چندان کرده است. لبه های این محصول برای مقاومت و استحکام این محصول ساخته شده است. این محصول دارای یک پمپ بوده و به آسانی حمل و یا جا به جا می شود.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی دارا می باشد. متخصصان ما به جنس بدنه این محصول نمره بالایی را داده اند.

ابعاد و وزن

هشدار: حتما قبل از خرید به ابعاد این محصول دقت کنید تا دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در مکان مورد نظر نداشته باشدی. بنابر این ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 305 سانتی متر، ارتفاع: 75 سانتی متر، ظرفیت آب: 3982 لیتر و در نهایت وزن این محصول 10.3 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض چند دقیقه محصول مورد نظرتان را باد و راه اندازی بکنید تا آماده استفاده و لذت بردن برای شما بشود. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد تا می توانید در فصل های سرما این محصول را جمع کنید تا صدمات احتمالی به این محصول وارد نشود و مشکلی برای این محصول بوجود نیاید. همچنین وسایل تیز را از این محصول دور کنید تا پارگی در بدنه این محصول ایجاد نشود. اگر تحت هر شراطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای بوجود آمد هیچ نگران نباشید زیرا در وهله اول می توانید این محصول را برچسب تعمیرات، تعمیر کرده و از آن استفاده بکنید. همچنین می توانید این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و به تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحول بگیرید.

جمع بندی

استخر بادی با ارتفاع زیاد یک محصول بسیار با کیفیت و ایده آل بوده که توسط شرکت اینتایم طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. جنس بدنه این محصول از پی وی سی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا می باشد. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

نوع گرد خانگی
 قطر ۳۰۵ سانتی متر
 ارتفاع ۷۵ سانتی متر
 ظرفیت ۷۹۸۲ لیتر
 وزن ۱۰.۳ کیلو گرم
 جنس بدنه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC با الیاف شمعی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ ندارد
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت Summer Waves
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب سنین مختلف
 دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پمپ تصفیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...