استخر بادی با بدنه شفاف اینتایم

YT-310

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه ای شفاف اینتایم از سری استخر های بزرگ و با طرح مستطیلی این شرکت بوده که برای سنین مختلف تولید شده است. محصولی با ابعاد بسیار مناسب که ساخته شده از جنس PVC با روکش شفاف بوده و از کف بادی برای استفاده راحت تر از استخر بهره مند است. این کالا همچنین بدنه ای با ساختار سه طبقه ای داشته که به زیبایی آن افزوده است. از سری ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن وزن مناسب برای حمل و راه اندازی در هر مکانی می باشد. این استخر نیز در سه سایز متفاوت ساخته شده که این سایز کوچکترین نوع آنها بوده و در دو سایز متوسط و بزرگ نیز به بازار عرضه شده است.

برند اینتایم از بهترین برند هایی است که برای ساخت محصولات بادی و استخر های بادی فعالیت دارد . شاید در جستجو های خود بیشتر با نام دو برند اینتکس و بست وی برخورد کرده باشید ، ولی برند اینتایم نیز یکی از بهترین برند هایی است که شما می توانید داشته باشید ، این یک برند یک برند چینی است ولی کیفیتی فوق العاده دارد و می تواند حتی با دو برند معروف اینتکس و بست وی نیز رقابت داشته باشد . برای همین است که فروشگاه اینتکس ، این مدل را نیز موجود کرده است تا شما بتوانید استخر های بادی با کیفیت سایر برند ها را داشته باشید و چه بسا استخر هایی با قیمت ارزان ولی با کیفیت بالا را برای کودکان خود خریداری کنید . جنسی که برای ساخت این استخر بادی توسط شرکت اینتایم استفاده شده است ، دقیقا همان جنسی است که برای ساخت سایر استخرهای بادی برند هایی همچون اینتکس می باشد ، برای همین است که گفته می شود تفاوت چندانی میان آن ها نیست . 

با توجه به اینکه بدنه استخر بادی به صورت شفاف است ، به این استخر بادی نیز استخر شفاف گفته می شود ، ولی لایه های سفید رنگی در میان هر طبقه از استخر بادی و لبه بالایی استخر وجود دارد که از پی وی سی مات استفاده شده است . این رنگ و طرح می تواند آب داخل استخر را ابی تر نشان دهد . استخر بادی با بدنه شفاف اینتایم در رده استخر های بادی سایز متوسط قرار دارد ، به طوریکه این استخر مستطیلی شکل دارای طول 196 سانتی متری و عرض 143 سانتی متری ساخته شده است و ارتفاعی 60 سانتی متری دارد . ولی می توان گفت که بزرگسالان هم می توانند از آن استفاده کنند . وزن بسته بندی استخر بادی 3.5 کیلوگرم است . برای باد کردن استخر می توانید از پمپ باد دستی مجزا استفاده کنید .

استخر بادی با بدنه شفاف اینتایم

استخر بادی کودک بدنه شفاف اینتایم یکی دیگر از استخر های بزرگ با طراحی مستطیلی بوده که برای استفاده انواع تفریحات آبی به کار می رود. کالایی با کیفیت بدنه مناسب که از ابعاد و ظرفیت آب بسیار خوبی بهره برده که می تواند نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز مورد استفاده قرا گیرد. کالایی که به دلیل داشتن وزن کم و قابلیت جمع شدن در ابعادی بسار کوچکتر می تواند در هر مکانی حمل شده و به کار برده شود. به همین دلیل این استخر می تواند یک وسیله تفریحی آبی خوبی برای مسافرت ها نیز باشد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی و توضیحات بیشتر این کالا بپردازیم...


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی صورت گرفته شده در این استخر بادی همانند بسیاری دیگر از همنوعان خود بوده و به شکل مستطیلی طراحی شده است. بدنه ای که از دیواره ای سه طبقه ای شکل برخوردار بوده که هر کدام از این طبقه ها و یا لایه ها از یک دریچه باد مجزا بهره می برند. در صورت دلخواه می توان هر کدام از این لایه های بادی را راه اندازی ننموده تا ارتفاع آن کم شود. نکته ای که در رابط این دیواره ها وجود دارد این است که به دلیل داشتن مقاومت لازم می توانند به عنوان تکیه گاه نیز به کار روند. اما کف این استخر نیز از نوع دو لایه ساده بوده که از یک دریچه مخصوص تخلیه آب بهره می برد. استخری که با طراحی جا دار و مناسب خود می تواند هم برای تفریحات آبی کودکان و هم استراحت های آبی در فضای باز برای بزرگسالان کاربرد داشته باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه که از مهمترین آیتم های هر محصول بادی بوده در این استخر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. محصولی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش طرح چرم و شفاف بوده که به زیبایی این محصول افزوده است. بدنه ای که دارای ضخامت قابل قبولی بوده، از همین رو امکان استفاده در فضای باز را به مصرف کننده می دهد. بدنه ای که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دما و فشار آب به راحتی مقاومت خواهد داشت. اما از روکش شفاف برای قسمت های بیرونی و درونی دیواره استخر استفاده شده و از روکش طرح چرم برای قسمت لبه و کف این کالا به کار برده شده است. از دیگر ویژگی های جنس بدنه استخر بادی شفاف اینتایم می توان به انعطاف پذیری بالا و سبکی آن برای حمل آسوده اشاره نمود.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد استخر بادی شفاف معادل (طول: 196 سانتی متر ، عرض: 143 سانتی متر ، ارتفاع: 60 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده تمامی سنین بخصوص کودکان خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه بوده که کمی نیز از ابعاد داخلی و مورد استفاده استخر بزرگ می باشد. البته این مسئله تاثیر چندانی در جادار بودن قسمت داخل محصول نخواهد گذاشت. ارتفاع این بدنه نیز از بلند ترین ارتفاع در میان سایر استخر های بادی مستطیلی بوده که سبب می شود تا ظرفیت آب بیشتری را در اختیار مصرف کننده بگذارد. گرچه عمق مفید این استخر به 50 الی 55 سانتی متر رسیده زیرا که هیچ استخری تا قسمت لبه از آب پر نمی کنند. اما طبق این ابعاد ظرفیت آبی که این کالا خواهد داشت برابر 850 لیتر بوده که ظرفیت آب 80 الی 90 درصدی استخر می باشد. گفتنی است که استخر بادی شفاف اینتایم علاوه بر آب می تواند به عنوان استخر توپ بادی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه راه اندازی

راه اندازی هر گونه استخر بادی با هر ابعادی بسیار آوسده بوده که این استخر بادی نیز از هیچ استثنایی قائل نبوده و به راحتی راه اندازی می شود. راه اندازی این کالا نیز توسط انواع پمپ های باد قابل انجام خواهد بود، گرچه یک پمپ باد دستی کوچک در کنار این کالا قرار داده شده است. پس از اینکه این استخر را از بسته بندی خود خارج کردید بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کنید، سپس با توجه به اندازه دریچه های باد نازل پمپ باد مربوطه را به این دریچه متصل کرده و اقدام به باد زدن کنید. باد زدن این استخر را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل را به خود بگیرد. توجه داشته باشید که از سفت شدن بیش از حد بدنه از باد زدن بیش از حد باید خودداری شود، زیرا که به درز های آن فشار آمده و به مرور زمان استخر آسیب خواهد دید. گفتنی است که برای راه اندازی سریع تر، راحت تر و کم زمان تر می توان از پمپ های باد برقی که قابلیت پمپاژ و مکش باد را دارند این محصول را راه اندازی نمود. برای جمع کردن آن نیز بهتر است از پمپ های بادی استفاده کنید که از قابلیت مکش باد بهره مند هستند.

شیوه مراقبت و نگهداری

روش های زیادی برای مراقبت و محافظت از این استخر بادی وجود دارد اما بهترین روش ها دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. علاوه بر این نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این استخر نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی در حفاظت از آن داشته باشد. در صورت رعایت این موارد می توان از این کالا به مدت چند سال به شکل مداوم استفاده نمود. البته هر زمانی به هر دلیل آسیبی به این استخر وارد شد به راحتی و در مدت زمان کم توسط کیت تعمیرات اینتکس قابل تعمیر خواهد بود.

جمع بندی

استخر بادی شفاف اینتایم یکی از بهترین وسیله های تفریحی آبی و حتی توپی برای سنین مختلف از جمله کودکان بوده که از طراحی و ابعاد بسیار خوبی بهره مند است. کالایی که به دلیل داشتن قسمت مناسب نسبت به نوع کالا از خرید بالایی نیز برخوردار بوده به همین دلیل همیشه تعداد کمی از این نوع استخر در معرض فروش و عرضه وجود دارد. این کالا توسط شرکت اینتکس به سراسر ایران قابل عرضه می باشد.

نوعخانگی
ظرفیت 850 لیتر
طول 196 سانتی متر
عرض 143 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه شفاف
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دو لایه
پمپ
نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتایم
وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
دارای کف بادی
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...