استخر بادی با بدنه شفاف طرح دار

YT-327A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی در مدل بدنه شفاف طرح دار از دیگر استخر های بادی مستطیلی شرکت اینتایم بوده که در طرحی دیگر تولید و عرضه شده است. محصولی که بدنه از جنس پلاستیک PVC با روکش طرح چرم داشته و دیواره های آن به شکل دو لایه از نوع PVC شفاف طرح دار ساخته شده است. محصولی که در 5 سایز مختلف عرضه شده و این مدل آن کوچکترین نوع این سری از استخر های مستطیلی محسوب می شود. استری که ساختاری سه طبقه داشته و به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب می تواند در هر مکانی حمل شده و راه اندازی شود. از دیگر ویژگی های این استخر بادی می توان به دریچه مخصوص پر و خالی نمودن آب در آن اشاره نمود.

شرکت اینتایم از معدود برند های پیشنهادی فروشگاه اینتکس می باشد که شما می توانید با اطمینان محصولات بادی این برند را خریداری کنید . اینتایم به مانند شرکت بست وی از برند های بسیار خوب چینی محسوب می شوند که محصولات بادی به ویژه استخر های بادی با کیفیت را تولید کرده و در این راستا بسیار موفق ظاهر شده اند. شما حتی می توانید استخر بادی با بدنه شفاف طرح دار اینتایم را با ضمانت 48 ساعته تعمیر از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این استخر بادی همانطور که اشاره شد ، جزء استخر های بادی سایز کوچک محسوب می شود و زمانی که شما آن را راه اندازی کنید ، استخری با طول 130 و عرض 90 سانتی متر خواهید داشت که کودکان می توانند به صورت انفرادی یا به صورت دو نفره از آن استفاده کنند. 

موردی که در رابطه با استخر بادی طرح دار اینتایم بسیار به چشم می آید، ارتفاع 50 سانتی متری و نسبتا بلند استخر است که شرایط خوبی را برای کودکان فراهم کرده است تا بتوانند در آب تا حدودی شناور بمانند . این موضوع یک مزیت برای آن دسته از کودکانی خواهد بود که استخر های عمیق را دوست دارند . با ریختن 530 لیتر اب داخل استخر بادی ، آنرا می توانید پر کنید تا آماده استفاده شود . در کنار استخر بادی پمپ بادی قرار دارد که با استفاده از آن می توانید استخر را باد کنید . وزن بسته بندی استخر بادی با بدنه شفاف طرح دار اینتایم 2.8 کیلوگرم است که به سادگی می توانید آن را حمل کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویژگی های استخر بادی اینایم می توانید بخش نقد و بررسی را مطالعه نمایید . 

استخر بادی با بدنه شفاف طرح دار

استخر بادی با بدنه شفاف طرح دار از سری استخر های بادی با ارگونومی مستطیلی شکل بوده که از طراحی زیبایی بر روی بدنه خود بهره می برد. این مالا که از نظر ابعاد و ارگونومی ساخت شباهت زیادی به همنوعان خود داشته تولید شده توسط شرکت اینتایم می باشد. این محصول در واقع علاوه بر تفریحات آبی می تواند به عنوان استخر توپ نیز برای کودکان استفاده شود. ظرفیت خوب این محصول امکان استفاده از این کالا را به عنوان دو نوع استخر به مصرف کننده می دهد. ویژگی های دیگری مانند سبک بودن و قابلیت استفاده در مکان های باز نیز سبب شده تا این محصول در میان محبوب ترین نوع استخر های بادی قرار گیرد. استخری که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این استخر بادی از نوع مستطیلی بوده که از دیواره ای سه طبقه ای یا سه لایه ای بهره مند است. هر کدام از از طبقه ها یا لایه های بادی توسط دریچه های باد مجزایی راه اندازی می شوند به همین دلیل در صورت دلخواه می توان هر کدام از این لایه ها را باد نکرد. این کالا از کف دو لایه ساده بهره برده که در خود از یک دریچه مخصوص تخلیه آب برخوردار است. دریچه ای که می تواند در تخلیه سریع و راحت آب بسیار تاثیر گذار باشد. اما از ویژ"ی های دیواره ضخیم این استخر بادی می توان به مقاوم بودن آن در برابر فشار ناشی از تکیه دادن اشاره نمود. یکی از تفاوت های ظاهری این استخر با همنوعان خود در طراحی صورت گرفته در قسمت بیرونی دیواره استخر می باشد. طراحی اشکال موجودات دریایی بر روی آن که علاوه بر زیبا کردن این کالا سبب شده رویه شفاف دیواره را نیز از حالت سادگی خارج سازد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر شفاف طرح دار از نوع سایر استخر های بادی هم نوع خود بوده که ساخته شده از نوع پلاستیک PVC با دو نوع روکش شفاف و طرح چرم می باشد. بدنه ای که در قسمت دیواره از روکش شفاف و در سایر قسمت های بدنه روکش طرح چرم استفاده شده است. داشتن ضخامت مناسب این بدنه قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و دما و فشار آب به همراه داشته است. بدنه ای که در صورت فشار ناشی از تکیه دادن نیز هیچ آسیبی نخواهد دید. علاوه بر این کف استخر نیز از دو لایه PVC طراحی و ساخته شده تا مقاومت لازم را در هنگام استفاده بر روی زمین خالی داشته باشد. گرچه بهتر است از زیرانداز های مطمئن برای این قسمت استفاده شود. اما از ویژگی های بسیار خوب بدنه این استخر داشتن وزن سبک و انعطاف پذیری بالا برای جمع کردن راحت و حمل و نقل آسوده آن می باشد. این ویژگی ها سبب می شوند تا خیال مصرف کننده را از بابت استفاده از این استخر در مسافرت ها نیز راحت کند.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد و ظرفیت این استخر بادی در اندازه ای بوده که می تواند برای کودکان و نوجوانان قابل استفاده باشد. همچنین بزرگسالان نیز می توانند از آن به دلیل داشتن ابعاد مناسب خود برای استراحت های آبی استفاده نمایند. محصولی که از ابعادی معادل (طول: 130 سانتی متر ، عرض: 90 سانتی متر ، ارتفاع: 50 سانتی متر) بهره مند بوده که شامل تمام قسمت های بدنه می شود. ابعادی که از ابعاد قسمت داخلی استخر کمی بزرگتر بوده ولی این مسئله دلیلی بر جادار نبودن آن نخواهد بود. اما ظرفیت آب این محصول با توجه به ابعاد خود به 530 لیتر رسیده که ظرفیت آب بسیار خوبی برای این استخر محسوب می شود. این ظرفیت آب ظرفیت 80 الی 90 درصدی بوده زیرا که هیچ استخری را تا قسمت لبه از آب پر نمی کنند. از همین رو عمق مفید آن به 45 سانتی متر می رسد. البته نکته دیگری که در رابط این استخر بادی وجود دارد قابلیت استفاده از آن به عنوان استخر توپ نیز برای کودکان می باشد. زیرا با داشتن ظرفیت بالا می تواند تا چند صد توپ کوچک پلاستیکی را در خود جای دهد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی استخر بادی طرح دار اینتایم کافیست ابتدا آن را از بسته بندی خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید توسط پمپ بادی دستی کوچک همراه این کالا اقدام به راه اندازی این محصول کنیم. البته برای اینکه این استخر را آسوده تر و سریع تر باد کنیم می توانیم از پمپ های برقی که توسط برق شهر، باتری و یا برق 12 ولت کار می کنند نیز استفاده نماییم. اما برای باد کردن باید با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آنها وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این استخر را باید تا زمانی ادامه دهیم که شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین باید از سفت شدن بیش از حد بدنه که از باد زیاد نشی می شود خودداری کرد تا به درز های آن آسیبی وارد نکند. برای خالی کردن باد بدنه استخر نیز می توان هم به صورت دستی و هم برای راحتی بیشتر از پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند اقدام به بانجام این کار کرد.

نحوه مراقبت و نگهداری

بهترین و آسوده ترین راه های مراقبت و نگهداری از استخر بادی شفاف طرح دار اینتایم دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. علاوه بر این محل و نحوه راه اندازی و چگونگی استفاده از این محصول نیز خود می تواند در مراقبت از آن بسیار موثر باشد. عمل به این آیتم ها خود سبب می شود تا چند سال به شکل مداوم از این استخر استفاده داشته باشید. البته نکته خوبی که در این میان است، قابلیت تعمیر این استخر می باشد. اگر در هر زمان و به هر دلیلی این استخر بادی آسیبی دید می توان در مدت زمان کم و به راحتی توسط کیت تعمیر مخصوص شرکت اینتکس اقدام به تعمیر آن نمود.

جمع بندی

استخر بادی شفاف طرح دار اینتایم یکی از منساب ترین استخر های بادی مخصوص آب درمانی و بخصوص تفریحات آبی و همچنین توپی بوده که از کیفیت و طراحی خوبی برخوردار می باشد. محصولی که با داشتن ویژگی هایی همچون وزن کم و حمل راحت این کالا را به یکی از کالاهای تفریحی مسافرتی نیز تبدیل نموده است. کالایی که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود

نوعخانگی
ظرفیت 530 لیتر
طول 130 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ
نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتایم
وزن بسته بندی: 2.8 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...