استخر بادی با سایبان

intex 57423

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی با سایه بان اینتکس یکی از بهترین و مناسب ترین استخر های بادی مخصوص کودکان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم با کیفیت می باشد. قسمت کف این استخر به صورت بادی مواج بوده و به دلیل داشتن یک سایه بان مناسب، می تواند بهترین گزینه برای سرگرمی آبی فرزندان شما باشد. استخر بادی طول: 163 سانتيمتر عرض: 112 سانتيمتر عمق بدون سایبان: 102 سانتيمتر توضيحات محصول دارای دو محفظه هوای جداگانه - دريچه تخليه - ظرفيت آب (60%) 110 ليتر بسته مخصوص تعميرات. استخر های بادی کودکان را میتوان در منزل یا در حیاط برای تفریح وسرگرمی کودکان استفاده کرد. این محصول یکی از مدرن ترین استخر های بادی است که تا کنون تولید شده و بسیار مناسب کودکان است. به دلیل طراحی مناسب و منحصر به فرد در زیر تابش مستقیم آفتاب نیز استفاده از آن لذت بخش می باشد . این استخر کیفیت فوق العاده ای داشته و در کنار آن بسیار شیک و زیباست تا بتواند نظر کودک را جلب کند. برای خرید آن می بایست با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید.

این استخر بادی را می توان گفت که شبیه به یک آلاچیق است ، زیرا سایه بان آن دقیقا شبیه به برخی از الاچیق ها می باشد ، ولی داخل آن استخر است و کودکان می توانند در آن تفریحات آبی بی نظیری را داشته باشند و در کنار دوستان خود و یا اعضای خانواده به تفریح بپردازند . ابعاد این استخر همانطور که گفته شد ، می تواند شرایط را برای بازی یک تا سه کودک فراهم کند . تولید کننده این محصول ، برند اینتکس یکی از شناخته شده ترین برند های سازنده استخر بادی می باشد و شما می توانید با اطمینان این استخر ها را خریداری نمایید . در ضمن این استخر بادی بهترین استخری است که می توانید در فضای باز از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که جنس استفاده شده برای تولید این محصول بادی ، آن را در برابر بسیاری از شرایط مقاوم کرده است . 

بنابراین اگر برای مدت طولانی از استخر در فضای باز استفاده می شود نگران آسیب رسیدن به استخر از سوی رطوبت و آب داخل استخر ، نور افتاب و ... نگران نباشید . ولی بهتر است که زمانی که می خواهید استخر را باد کنید ، در ابتدا زمین را تمیز کنید ، از یک زیرانداز استفاده کنید و استخر را به وسیله پمپ باد راه اندازی کنید و قبل از راه اندازی به خوبی استخر را باز کنید تا فشاری به آن وارد نشود . همچنین باد استخر نباید زیاد از حد باشد . برای باد کردن سایه بان استخر یک دریچه باد جداگانه قرار داده شده است که از آن طریق می بایست اقدام کنید . این استخر ها اگرچه آسیب پذیر هستند ، ولی قابل تعمیر بوده و اگر دچار سوراخ شدگی و پارگی شوند ، شما می توانید آن ها را تعمیر کنید . برای تعمیر می توان از برچسب تعمیرات استفاده کرد . 

نام محصول : استخر بادی مستطیلی با سایه بان کد محصول : intex 57423 NP استخر بادی مستطیلی با سایه بان از زیبا ترین و محبوب ترین استخر های بادی تولید شده شرکت اینتکس می باشد که می توان گفت دارای ویژگی ها و مزایای بسیار خوبی بوده و یکی از برترین مدل های شرکت و فروشگاه آنلاین اینتکس می باشد . اینتکس یکی از متنوع ترین استخر های بادی را داراست که می توانید به دلخواه و نیاز خود ، این استخر ها را برای کودکان خریداری کنید . البته استخر های بادی تنها برای کودکان طراحی نشده است و چه بسا استخر هایی بزرگ برای بزرگسالان طراحی شده است که به دلخواه می توانید آن را خریداری نمایید . اما این استخر برای کودکان طراحی شده و مناسب برای سنین 3 سال به بالا می باشد .

شاید استخر های بادی کودک یکی از متنوع ترین محصولات بادی باشد که می توانید به نسبت سلیقه کودک خود آن را خریداری کنید . از ویژگی های بسیار عالی این مدل نسبت به سایر استخر های کودک بادی می توان به سایبان بادی آن اشاره کرد . با توجه به اینکه اغلب از استخر ها در محیط های باز استفاده می شوند ممکن است نور آفتاب باعث گرما زدگی یا آفتاب سوختگی کودک شود ، بنابراین وجود یک سایبان ایده آل و سرخود برای استخر می تواند از این اتفاق ها جلوگیری کند . سایبان ها بسته به نوع طراحی که دارند ممکن است بادی یا پارچه ای باشندن ، اما سایبان این استخر بادی به صورت بادی طراحی شده است .

این استخر بادی به صورت مستطیلی طراحی شده که طول آن 168 سانتی متر و عرض آن 99 سانتی متر می باشد . همچنین ارتفاع آن تا قسمت سایبان 104 سانتی متر است . عمق استخر نیز 20 سانتی متر می باشد که در واقع همان ارتفاع آب خواهد بود . از دیگر ویژگی های بسیار عالی این استخر بادی در کنار سایبان می توان به کف بادی اشاره کرد ، وجود کف بادی می تواند تا حد بسیار زیادی باعث افزایش ایمنی محصول شود تا در صورتی که کودک با زمین برخورد کند آسیبی به آن وارد نشود .

اینتکس از جنس درجه یک پی وی سی برای ساخت محصول استفاده کرده است . پی وی سی ها که با نام وینیل نیز شناخته می شوند مشخصه های بسیار خوبی چون ضد آب بودن ، مقاوم در برابر نور خورشید و فشار زیاد دارد که موجب شده تا شرکت های بزرگ سازنده محصولات بادی از آن برای ساخت استخر بادی استفاده کرده است . با استفاده از این جنس طول عمر استخر های بادی افزایش یافته است ، به طوریکه می توان از آن ها به صورت طولانی مدت و در محیط های باز استفاده کرد . تنها عیب محصولات بادی آسیب پذیری آن ها در برابر جسم های تیز یا زبر است که می تواند منجر به سوراخ شدن بدنه گردد .

البته حرارت بالا نیز می تواند منجر به آب شدن بدنه گردد . در کنار جعبه استخر تعدادی برچسب تعمیرات به منظور پنچرگیری محصول در صورت آسیب دیدن قرار گرفته است که می توانید از آن استفاده نمایید . روند پنچرگیری استخر بسیار ساده است ، شما باید در ابتدا محل سوراخ شدگی را پیدا کرده و برچسب ها را آغشته به چسب مایع مخصوص کرده و بر روی قسمت اسیب دیده بچسبانید و آن را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید .

در صورتی که آسیب دیدگی به صورت سوراخ باشد بهتر است برچسب را به اندازه یک سکه و به صورت گرد برش دهید . میزان چسب را نباید بسیار زیاد یا کم در نظر بگیرید . درزمانی که محصول را تعمیر می کنید بدنه نباید خیس باشد .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 110 لیتر
طول 163 سانتی متر
عرض 112 سانتی متر
ارتفاع 102 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی طرح دار
جنس کف PVC دولایه بادی
پمپندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سایه بان PVC
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...