استخر بادی با سایه بان رنگین کمان

intex 57420

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با سایه بان رنگین کمان از سری استخر های بادی شیک و کودک پسند برای سنین 1 تا 3 بوده که نه تنها به عنوان استخر آب بلکه می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. کالایی که ساخته شده از جنس PVC با روسه طرح چرم و ضد آب بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دمای مختلف آب مقاوم خواهد بود. این کالا دارای سایه بانی بادی با رنگ های مختلف در خود بوده که می توان در صورت دلخواه اندازه آن را نیز تغییر داد. از دیگر ویژگی های این استخر داشتن کف بادی برای نشستن راحت فرزندان شما در آن می باشد. علاوه بر این توسط هر گونه پمپ باد در مدت زمان کمی راه اندازی می شود.

دلیل آن که استخر بادی فوق به استخر بادی رنگین کمان شناخته شده است ، سایه بانی است که به صورت رنگی در استخر طراحی شده و باعث شده است تا استخر به یک استخر رنگین کمانی تبدیل شود . شاید با نگاه کردن به تصویر بگویید که این استخر برای تمامی کودکان قابل استفاده است ، ولی باید توصیه کنیم که قبل از خرید و هر گونه اقدام به خرید استخر بادی ، باید به ابعاد محصول و رده سنی آن توجه داشته باشید . فروشگاه اینتکس همواره با این دو نکته اهمیت داده و در مشخصه های محصول ، آن را مشخص کرده است تا مشتریان عزیز بتوانند به خوبی بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند . به طور مثال استخر بادی با سایه بان رنگین کمان مناسب برای سنین 1 تا سه سال است . حتی بسیاری از والدین از استخر بادی رنگین کمان برای حمام کردن کودکان استفاده می کنند ، برای اینکه این محصولات بادی نرم و راحت هستند و ایمنی بالایی دارند که مشکلی را برای کودکان به وجود نخواهند آورد . 

طول استخر بادی 155 سانتی متر و عرض آن 135 سانتی متر است ، ارتفاع استخر نیز 104 سانتی متر و عمق آن 10 سانتی متر است . بدین ترتیب در داخل استخر گنجایش 20 لیتر آب وجود داشته و به راحتی این مقدار آب را می توانید از همان آب شرب خانه پر کنید . شما می توانید برای پر کردن استخر باید از آب گرم و یا سرد استفاده کنید . اگر حمام بزرگی دارید می توانید استخر را در حمام راه اندازی کنید . سایه بان آن قابل جدا شدن و جمع شدن است و در مواقع مورد نیاز و ضروری قابل استفاده خواهد بود . بنابراین اگر در فضای باز استخر را راه اندازی کردید ، می توانید سایه بان را نیز باز کنید . کف استخر به صورت بادی و بسیار نرم است . استفاده از یک پمپ باد دستی سایز کوچک می تواند برای راه اندازی استخر بادی رنگین کمان مناسب باشد و به شما کمک کند .

استخر های بادی در بازه سنی یک تا سه سال اغلب تنوع قابل توجهی داشته اند و برای استفاده و بازی کودک کاملا مناسب هستند، برخی استخر های به صورت گرد و برخی به صورت مستطیلی یا مربعی تولید می شوند. در این میان برخی نیز به همراه سایبان هستند که برای استفاده در فضای باز و برای مراقبت از پوست کودکان در برابر تابش مستقیم خورشید کاملا مناسب هستند. اینتکس تا کنون با طراحی های متفاوتی برای این دسته از محصولات در بازار حضور داشته که این محصول از جدید ترین مدل های این شرکت بوده و در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ میلادی تولید شده است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این محصول به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

طراحی این محصول متشکل از دو قسمت سایه بان و بدنه اصلی استخر می شود. استخر به صورت گرد تولید شده و دیواره های آن ارتفاع کوتاهی دارند. خوشبختانه کف محصول به صورت بادشو طراحی گشته و در کنار افزایش راحتی کودکان حین استفاده و جلوگیری کردن آنها از صدمات، تخلیه آب نیز به دلیل وجود فاصله میان سطح و زمین ساده تر است. بر خلاف کف استخر دیواره های آن کاملا ساده بوده و طرحی بر روی آنها نقش نبسته. بر خلاف دو قسمت قبلی که از رنگ زرد تولید شده اند، سایبان از رنگبندی متنوع و جذابی برخوردار بوده و رنگ هایی همچون، بنفش، آبی، فیروزه ای، سبز، زرد، نارنجی و صورتی به صورت مجزا قرار گرفته اند که جذابیت استخر را از دید کودکان افزایش داده اند. 

ابعاد و وزن

ایناستخر بادی ابعاد کاملا مناسبی برای استفاده یک یا دو کودک یک تا سه ساله به همراه دارد. طول آن تا قسمت بیرونی دیواره ها 155 و عرض آن نیز 135 سانتی متر می باشد، فضای مفید برای بازی کودکان از هر طرف حدود 15 تا 20 سانتی متر کمتر از رقم اعلام شده از سوی شرکت سازنده است، عمق مفید آب نیز حدود 25 سانتی متر بوده که با احتساب سایبان حدود 104 سانتی متر می باشد. با این ابعاد این استخر تنها 3.5 کیلو گرم وزن داشته و برای حمل در مسافرت کاملا مناسب می باشد.، این استخر را می توان در کوله پشتی یا در اتومبیل قرار داد تا بتوانید در محل مورد نظرتان آن را نصب و استفاده کنید. 

کیفیت و جنس برنه

استخر های بادی به دلیل ارتباط مستقیم بدنه آنها با آب اغلب از مواد PVC و وینیل ساخته می شوند. این دو ماده مقاومت بسیار خوبی در برابر پوسیدگی ناشی از آب دارند، به علاوه آب را نیز از خود عبود نمی دهند. شرکت های سازنده استخر بادی برای مقاومت بیشتر از چند لایه این محصولات استفاده می کنند که باعث می شود طول عمر این دسته از کالا ها افزایش یابد. این استخر در قسمت کناری یا همان دیواره ها از سه لایه PVC ضخیم ساخته شده و مقاومت خوبی دارد، اما در قسمت کف از دو برابر لایه های بیشتر استفاده شده که باعث می شود مقاومت آن نیز دو چندان شود. اما قسمت بالایی از لایه های کمتری در مقایسه با این دو قسمت ساخته شده اند و دلیل آن هم عدم فشار فیزیکی به این لایه ها است. در حالت کلی می توان گفت که مقاومت این استخر بسیار خوب بوده و برای سالهای بسیاری می توان از آن استفاده کرد. 

روش نصب

نصب این استخر بادی کاملا ساده بوده و در مدت زمان کمی می توان آن را راه اندازی کرد. ابتدا محل مناسبی را برای قرار گیری استخر بادی انتخاب کنید سپس نوبت به پهن کردن آن در محل مورد نظر شما می رسد. پس از این مرحله ابندا محفظه باد دیواره ها را با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی باد کنید سپس به باد کردن سایبان بادی آن بپردازید. پس از اتمام این مراحل کف استخر را نیز باد کنید تا آماده استفاده شود. اینتکه کف استخر را در مرحله آخر باد می کنید به این دلیل است که فشار های ناشی از خلاء موجود در دیواره ها در ابتدا مانع از باد شدن کامل این قسمت می شود. برای خالی کردن باد استخر نیز می توانید از حالت وکیوم پمپ های برقی استفاده کنید یا اینکه با فشار دادن محل خروج باد شرایط را برای این کار مهیا کنید. در نظر داشته باشید که در روش دوم تخلیه باد علاوه بر صرف زمان بیشتر باد استخر نیز به صورت کامل خالی نمی شود که منجر به افزایش حجم آن حین حمل کردن می شود. 

جمع بندی

استخر بادی با سایبان رنگین کمان محصولی بسیار کامل و زیباست که برای استفاده کودکان در بازه سنی یک تا سه سال یکی از بهترین گزینه های موجود است، از این استخر می توان در منزل یا در فضای باز به سادگی استفاده کرد و یا اینکه آن را همراه خود به مسافرت برد.

نوع گرد
 طول 155 سانتي متر
 عرض 135 سانتي متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 ظرفیت 20 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سایه بان طرح رنگین کمان
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 قابلیت تغییر سایز سایه بان
 مناسب کودکان 1 تا 3 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...