استخر بادی با سرسره و تشک کودک

P88761

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با سرسره و تشک کودک یکی از بزرگترین استخر های بادی کم عمق تفریحی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم می باشد. این استخر دارای یک سرسره بادی بوده که از بدنه اصلی جدا می باشد و به صورت مجزا راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین یک تشک مخصوص روی آب برای این استخر در نظر گرفته شده که بیشتر برای سر خوردن از روی سرسره استفاده می شود. محصولی که اکثرا برای استفاده در فضای باز و در فصول گرما بوده و توسط پمپ های باد برقی در کمترین زمان قابل راه اندازی و یا جمع کردن خواهد بود. 

معمولا استخر های بادی سرسره دار ، از سرسره های کوچکی برخوردار هستند و کودکان می توانند ارتفاع کمی را سر خورده و بازی کنند، برای همین فروشگاه تهران اینتکس مدل دیگری از استخر های بادی سرسره دار را موجود کرده است که در آنها از سرسره های بزرگی استفاده شده است تا کودکان بتوانند مسافت زیادی را که ارتفاع بالایی نیز دارد سر خورده و بازی کنند . استخر بادی با سرسره و تشک کودک یکی از این موارد است که سرسره ای با ارتفاع 68 سانتی متر دارد ، همانطور که اشاره شد طول سرسره زیاد بوده و کودکان با استفاده از تشک بادی که برای استخر در نظر گرفته شده است، می توانند با شدت خوب و سرعت زیادی به سمت پایین و به داخل استخر سر بخورند . کودکان می توانند با قرار دادن تشک در زیر شکم خود و یا نشستن بر روی آن، با سرعت بالایی سر بخورند . 

همچنین این تشک به عنوان یک ضربه گیر عمل کرده و می تواند از آسیب رسیدن به کودکان جلوگیری کند . اگر به انتهای سرسره توجه داشته باشید ، در کف استخر بادی یک بخش برجسته طراحی شده است که به صورت بادی بوده و می تواند از شدت ضربه بکاهد و اگر کودکان بخواهند بدون تشک از استخر سر بخورند ، باز هم آسیبی نخواهند دید . البته که وجود آب در داخل استخر می تواند علاوه بر هیجانی که به سرسره و کودک می بخشد ، می تواند از آسیب رسیدن به کودکان جلوگیری نماید . برای سرسره محافظ بادی در نظر گرفته شده است که رنگ زرد دارد و در تصاویر نیز قابل مشاهده می باشد . بهتر است که هنگام استفاده از سرسره ، سطح سرسره خیس باشد تا به خوبی تشک بر روی سرسره لیز بخورد .

استخر بادی کودک با سرسره و تشک کودک از سری تشک های بادی تولیدی توسط برند مطرح بست وی می باشد که در هنگام ورود به بازار سر و صدای زیادی به پا کرد و با استقبال گسترده ی بسیاری از هواداران استخر های بادی با طرح های زیبا قرار گرفت . به همراه این تشک بادی یک عدد سرسره ی مجزا و تشک مخصوص  برای سر خوردن روی آب وجود دارد که شرایط بازی را برای کودک شما بیش از پیش فراهم می کند . در ادام قصد داریم تا به نقد و  بررسی این محصول زیبا بپردازیم پس در ادامه ی این تحلیل و بررسی همراه ما باشید ...

طراحی  و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت شکل هندسی گلابی شکل می باشد که به همراه آن یک عدد سرسره ی بادی مجزا قرار گرفته است که دارای بدنه ی بادی می باشد و به هنگام استفاده از آن  محیط  نرمی را برای شما فراهم می آورد تا احساس  درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن بعد از بازی با این محصول به شما دست ندهد . همچنین به همراه این محصول نیز برای شما یک عدد تشک بادی برای سر خوردن بر روی  آب قرار دادهه شده است که شما را از خرید هرگونه وسیله ی سرگرمی به همراه این سرسره ی بادی بی نیاز می کند . ساختار بیرونی این محصول به رنگ نارنجی و ساختار داخلی آن دارای طراحی زیبایی می باشد که توجه کودک شما را بیش از پیش می تواندد به خود جلب کند .

جنس بدنه :

ججنس بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که دارای نرمی و لطافت خاصی می باشد و به هنگام استفاده از آن  احساسی زبری به بدن شما دست نمی دهد همچنین از پی وی سی توسط برترین کمپانی های تولید محصولات بادی نیز استفاده می شود زیرا کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار  و ضرب از خود نشان می دهد و خیال شما را از بابت جلوگیری از آسیب به طور کلی راحت می  کند . همچنین این سرسره بادی دارای ضخامت بسیار بالایی می باشد که کیفیت و مقاومت آن را بیش از پیش افزایش داده است و خیال شما را راحت کرده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این استخر بادی به مشخصات ( طول : 381 سانتی متر ، عرض : 175 سانتی متر و ارتفاع : 68 سانتی متر ) می  باشد که فضای خوبی را برای کودک شما به ارمغان می آورد و حتی می  تواند به طور همزمان مورد استفاده ی بیش از یک کودک قرار بگیرد . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و شکیلی که دارد 5.5 کیلوگرم می باشد که جا به جایی و حمل و نقل آن  را بیش از  پیش راحت کرده است و  گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب می  آید . یکی دیگر  از ویژگی هایی که در  هنگام خرید استخر های بادی باید به آنن توجه داشت ظرفیت آب آن ها می باشد که این استخر بادی ظرفیتی بالغ بر 180 لیتر  را دارد که با توجه به دارا بودن سرسره مجزا  به همراهش از کیفیت بالایی برخوردار است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی و توسط پمپ باد نیز  امکان پذیر است و در مدت زمان کمی می توانید این محصول را راه اندازی کرده و از روز  زیبای خود در این استخر بادی لذت ببرید . فقط توجه داشته باشید که این استخر بادی را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از کم باد کردن و یا زیاد باد کردن این محصول خودداری نمایید زیرا کارایی مورد انتظار را نمی توانید از این محصول مشاهده کنید . همچنین از برخورد اجسام تیز با استخر  بادی جلوگیری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می  باشند .

جمع بندی :

استخر بادی با سرسره و تشک کودک از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که توسط برند مطرح بست وی  روانه ی بازارهای جهانی شده است و با استقبال گسترده ای مواجه شده است . به همراه این استخر بادی یک عدد عدد سرسره بادی مجزا و تشک بادی روی آب نیز برای شما عزیزان ارسال می شود تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . استخر بادی با سرسره و تشک کودک با برترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که می توانید پس  از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به  صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 180 لیتر
طول 381 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 68 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای سرسره بادی مجزا
 دارای تشک روی آب
 دارای استخری با عمق کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...