استخر بادی با طرح کشتی

bestway 52211

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با طرح کشتی محصولی جدید و فوق العاده از بست وی می باشد که در کنار قیمت مناسبی که دارد دارای کیفیت مناسبی می باشد. لایه های بدنه این استخر از وینیل ضخیم تولید شده و در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار خوبی دارد. بخش اصلی بدنه که دارای ابعاد 150×130 (با احتساب دیواره بیرونی) سانتی متر است گنجایش 84 لیتر را دارد. از اقلام همراه این استخر بادی می توان به سه ماهی بادی در سه طرح و دو حلقه ماهی گیری اشاره کرد در کنار سکان کشتی و طرح های رنگارنگ متشکل از زرد، آبی، قرمز و نارنجی باعث جذابیت این محصول شده است. این استخر بادی طبق اعلام سازنده برای افراد بیش از 2 سال مناسب است.

در تصویر نیز مشخص است که این استخر بادی شبیه به یک کشتی ساخته شده است و جذابیت های خاص خود را دارد . این کشتی در قسمت جلویی خود یک فرمان بزرگی دارد که شبیه به فرمان کشتی های واقعی بوده و به صورت گرد با دسته هایی است که قابلیت چرخیدن نیز دارند ، برای همین کودکان نیز در هنگام بازی در این استخر بادی طرح کشتی می توانند در داخل استخر بادی ایستاده و در خیال خود کشتی را هدایت کنند . همچنین در داخل این استخرب ادی ماهی های عروسکی وجود دارد که به صورت بادی طراحی شده اند و زمانی که استخر با آب پر شده باشد ، می توانید این توپ های رنگی را داخل استخر ریخته و از آن طریق شرایط را برای کودکان ایجاد کنید تا بازی های بیشتری را انجام دهند و با دو دسته ای که در داخل استخر قرار داده شده است ، ماهیگیری کنند . این طراحی می تواند برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد . 

این استخر برای استفاده در فضایی مانند حیاط ساخته شده است و با توجه به ابعادی که دارد ، حتی اگر حیاط کوچکی داشته باشید ، باز هم می توانید از این استخر بادی استفاده کنید . برای راه اندازی می توانید از پمپ باد استفاده کنید . برای اینکه مبادا استخر بادی دچار آسیب دیدگی شود ، بهتر است که استخر بادی را بر روی زیرانداز راه اندازی کنید . حیاط را تمیز کنید و سپس استخر را باد کنید . تولید کننده استخر بادی با طرح کشتی ، برند بست وی می باشد که به مانند برند اینتکس بسیار محبوب و پر فروش است . شما نیز با اطمینان می توانید آن را از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کنید و پس از آن از خدمات پس از فروشی همچون تعمیرات و پنچرگیری محصول توسط نمایندگی بهره مند شوید . 

استخر بادی با طرح کشتی

استخر بادی طرح کشتی یکی از جدید ترین و کم عمق ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین کودکان و خردسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر که بیشت  کاربری مجوعه بازی بادی داشته و از یک سری اسباب بازی های بادی سرخود و مجزا بهره مند بوده که برای تفریحات بیشتر کودکان در نظر گرفته شده است. این محصول دارای اندازه ای استاندارد بوده که باعث شده تا امکان استفاده در فضای باز و بسته به راحتی فراهم شود. این نوع محصول می تواند حتی گزینه بسیار خوبی برای استفاده در محل بازی کودکان و مهد کودک ها نیز باشد. در ادامه به توضیحات کامل تر این محصول خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر به صورت بیضی شکل بوده که همانند یک کشتی طراحی و ساخته شده است. روی بدنه اشکال بادی مختلفی تعبیه شده و چند اسباب بازی بادی مجزا نیز در کنار استخر قرار داده شده است تا موجب تفریحات بیشتر فرزندان شما شود. استخری که نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ نیز قابل استفاده خواهد بود. اسباب بازی هایی همچون سه ماهی بادی و دو ماهیگیر بادی بوده که هر کدام نیاز به باد زدن مجزا می باشد.

  

جنس بدنه استخر

استخر بادی طرح کشتی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با رویه کاملا طرح چرم داشته که از کیفیت مطلوبی نسبت به قیمت خود بهره مند می باشد. این بدنه دارای مقاومت مناسبی در برابر دمای آب داشته و در برابر نور و گرمای آفتاب نیز آسیبی نخواهد دید به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز را به راحتی فراهم خواهد کرد. جنس بدنه ای که برای این استخر بادی در نظر گرفته شده در بسیاری از استخر های بادی نیز به کار برده شده است از همین رو به دلیل داشتن انعطاف بالا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن می باشند تا به راحتی قابل حمل باشند. هنگامی که آسیبی به بدنه استخر مانند سوراخ شدن وارد می شود جای هیچ نگرانی نبوده زیرا به وسیله بسته مخصوص تعمیرات اینتکس قابل ترمیم خواهد بود بنابراین این نوع محصولات بادی را از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد کرد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر طرح کشتی معادل (طول: 140 سانتی متر ، عرض: 130 سانتی متر ، ارتفاع: 104 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب و کمجا می باشد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و تمام بدنه را در بر می گیرد. گفتنی است که عمق کم این محصول موجب شده تا ظرفیت آب 84 لیتری داشته باشد. این مقدار ظرفیت آب تنها برای آب بازی و تفریحات آبی کودکان مناسب خواهد بود. این استخر در حالت جمع شده نیز ابعاد بسیار کوچکتری به خود می گیرد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. وزن بسته بندی این محصول نیز با توجه به داشتن اسباب بازی های بادی همراه خود به 1.5 کیلوگرم رسیده که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی چنین محصول بادی نیاز به تهیه یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس می باشد زیرا این کالا به همراه خود پمپ باد ندارد. پس از تهیه پمپ باد می بایست با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به دریچه ها وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که اگر بیش از حد به این استخر باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. از راه های مراقبت و نگهداری از این استخر بادی می توان به مقدار استاندارد باد زدن، جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی بدنه استخر اشاره نمود.

جمع بندی

استخر بادی طرح کشتی از سری مجموعه بازی های بادی آبی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات تابستانی در فضای باز استفاده می شود. این کالا به همراه خود اسباب بازی های بادی مجزا و سرخود داشته و به دلیل عمق و ظرفیت آب کم تنها برای تفریحات آبی قابل استفاده خواهد بود. استخر بادی طرح کشتی بست وی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

 نوعخانگی، مسافرتی
ظرقیت آب84 لیتر
طول140 سانتی متر
عرض130 سانتی متر
ارتفاع104 سانتی متر
جنس رویهوینیل براق
جنس کنارهوینیل طرح دار
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ---
رده سنی2+ سال
سایر ویژگی هاطراحی زیبای کودکانه
5 محفظه باد
دارای سایه بان شفاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...