استخر بادی با نشیمنگاه و تکیه گاه جیلانگ

jilong 57014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با نشیمنگاه و تکیه گاه جیلانگ از سری استخر های بادی گرد فانتزی برای سنین کودکان و بزرگسالان بوده که دارای بدنه ای با ساختار دو لایه می باشد. این استخر بادی اینتکس ساخته شده از جنس PVC شفاف و طرح چرم بوده که دارای انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. بدنه ای که در برابر دمای مختلف آب مقاوم بوده و برای استفاده در فضای باز نیز گزینه ای مناسب خواهد بود. این استخر دارای یک نشیمنگا و تیکه گاه بادی روی بدنه خود بوده که توسط دریچه باد های مجزا راه اندازی می شوند. همچنین یک جای مخصوص بطری آب نیز روی لبه استخر تعبیه شده است که از آن می توان برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده کرد.

می توان گفت که شکل ظاهری استخر بادی با نشیمنگاه و تکیه گاه جیلانگ شبیه به یک حوض است تا افراد بتوانند دور تا دور آن در داخل استخر نشسته و تفریحات آبی بی نظیری داشته باشند . نشیمنگاهی که برای استخر بادی در نظر گرفته شده است ، به خوبی می تواند وزن کودکان و حتی بزرگسالان را تحمل کند ، برای همین شما والدین عزیز می توانند در کنار کودکان از استخر استفاده کرده و بر روی صندلی بنشینید و بازی کودکان را تماشا کنید . این صندلی نرم و انعطاف پذیر است، برای همین اگر مدت طولانی از استخر بادی استفاده کنید ، خسته نخواهید شد و در یک شرایط فوق العاده خوب تفریحات خود را خواهید داشت . دیواره های استخر بادی ضخیم و قطور است ، برای همین علاوه بر تحمل وزن آب ، می تواند تکیه گاه خوبی برای کودکان باشد تا زمانی که در داخل استخر نشسته اند، بتوانند به دیواره استخر تکیه دهند . 

نوع ساخت استخر بادی به صورت گرد بوده و طراحی دو لایه دارد تا اینچنین مقاومت چند برابری از استخر بادی شاهد باشیم . یک استخر بادی اورجینال مانند استخر بادی کودک با نشیمنگاه و تکیه جیلانگ از نظر کیفیتی عالی بوده و شما می توانید با خیال راحت آن را خریداری کرده و از استفاده از آن نهایت لذت را ببرید . این استخر در زمان بسته بندی ابعاد بسیار کوچکی را خواهد داشت ولی زمانی که آن را راه اندازی کنید ، استخری با قطر 151 سانتی متری خواهید داشت که ارتفاع 61 سانتی متری دارد . این ارتفاع ، عمق استخر نیست چرا که تکیه گاهی در لبه استخر قرار دارد که به ارتفاع آن افزوده است . ولی با این وجود عمق استخر فراتر از نیم متر بوده و می تواند عمقی قابل قبول و بسیار خوب برای تفریحات آبی کودکان باشد . 

استخر بادی با نشیمنگاه و تکیه گاه جیلانگ

استخر بادی ها به دلیل ساختار پرتابل و طول عمر بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه خود همواره مورد استقبال مصرف کنندگان محصولات بادی قرار می گیرند. این گروه پر فروش به تازگی با تنوع گسترده و مناسب استفاده در تمام رده های سنی تولید شده اند. استخر بادی با نشیمنگاه و تکیه گاه جیلانگ یک نمونه بادوام و زیبا در این بین به شمار می رود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول شیک و خرید استخر بادی برای تمام اعضای خانواده توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی ظاهری استخر بادی

این این محصول یکی دیگر از پرفروش ترین استخر بادی هایی بوده که برند جیلانگ به تازگی طراحی و روانه بازار کرده است. این استخر بادی از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که دیواره آن از دو لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها دارای دریچه های باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. این نوع طراحی بدنه موجب انعطاف پذیری ساختار استخر بادی و افزایش چشمگیر طول عمر آن می شود. بدنه این محصول دارای رنگ آبی و کاملا ساده بوده که از طرفداران بالایی برخوردار بوده و شفاف و شیک می باشد. بخش کف و لبه دیواره های محصول نیز از نوع سفید رنگ و مات تولید شده است. این استخر بادی دارای یک نشیمنگاه در بخش داخلی بوده تا در زمان تفریحات آبی و برای استراحت بتوانید از آن استفاده کنید. در بخش بالایی این نشیمنگاه نیز یک تکیه گاه سرخود بر روی دیواره محصول تعبیه شده است. این تکیه گاه به راحتی شما در زمان استراحت کمک خواهد کرد. بر روی دیواره این استخر بادی جای مخصوص بطری نیز طراحی شده است. شما می توانید بطری آب و نوشیدنی های خود را در این قسمت قرار بدهید.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت بدنه محصول با طول عمر بالای آن این استخر بادی را از بهترین نوع پی وی سی با رویه چرم طراحی و تولید کرده اند. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی شفاف می باشد. کف استخر بادی همواره با سطح زمین در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه می باشد. این نوع استخر بادی از بدنه ای کاملا نرم و بادوام برخوردار است. بدنه این محصول با تمامی شرایط آب و هوایی سازگار بوده و مناسب استفاده با دماهای مختلف آب می باشد. پس می توانید با خیالی اسوده از این استخر بادی در فضای باز نیز استفاده کنید.

سایر ویژگی ها

این استخر بادی با ابعاد گرد خود دارای قطری بالغ بر 151 سانتی متر بوده که ارتفاع آن برابر 61 سانتی متر می باشد. وزن بدنه محصول تنها 3/2 کیلوگرم بوده به همین دلیل یک گزینه مناسب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ظرفیت داخلی استخر بادی 238 لیتر بوده که موجب صرفه جویی در مصرف آب خواهد شد.

برای راه اندازی این استخر بادی ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده سپس در یک فضای باز راه اندازی کنید. با استفاده از یک پمپ باد مخصوص اینتکس و از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه ، این استخر بادی را می توان در کمتر از 5 دقیقه راه اندازی کرد. برای مراقبت از این استخر بادی از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه اجتناب کرده و همچنین از پرش بر روی دیواره های آن خودداری نمایید.

خرید استخر بادی

استخر بادی با نشیمنگاه و تکیه گاه جیلانگ محصولی اورجینال با بدنه کاملا مقاوم و ساختار استاندارد بوده که در حال حاضر در نمایندگی رسمی محصولات بادی موجود می باشد. با مراجعه به دفتر نمایندگی می توانید این محصول را با قیمت مقرون به صرفه خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 238 لیتر
قطر 151 سانتی متر
ارتفاع 61 سانتی متر
وزن 2.3 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دو لایه
پمپ                 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار دو طبقه ای
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه بادی
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای جای مخصوص بطری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...