استخر بادی با کف طرح دار کودک

intex 59409NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
260,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با کف طرح دار از دیگر استخر های بادی با سایز بسیار کوچک از شرکت اینتکس بوده که می توان از آن علاوه بر کودکان برای خردسالان نیز استفاده نمود. محصولی با رنگبندی و طرح کودک پسندانه و شاد که می تواند در روحیه فرزندان شما تاثیر خوبی را بگذارد. این استخر با داشتن وزنی سبک می توان به راحتی در هر مکانی حمل شده و استفاده شود. همچنین از این کالا می توان به عنوان وان بادی نیز برای استحمام فرزندان خود استفاده نمایید. 

استخر بادی کودک گرد طرح نهنگ اینتکس intex 59409 از استخر های فوق العاده محبوب فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که به صورت گرد تولید شده و می توان گفت که طراحی های متنوعی نیز دارد . شما در این بخش استخر بادی کودک گرد طرح نهنگ اینتکس را مشاهده می کنید که این طراحی نهنگ جذاب در کف استخر نقش بسته است ، این در حالی است که استخر های بادی دیگر طراحی های متفاوتی دارند ولی ساختار و ابعاد آن ها برابر با همین استخر می باشد .شما می توانید تمامی مدل ها را در فروشگاه اینتکس مشاهده کرده و  براساس سلیقه و علاقه کودکان آن را خریداری کنید . دیواره های این استخر به رنگ سبز بوده و طراحی آن به صورت دو طبقه ای می باشد ، یعنی دیواره های استخر از دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است . قسمت کف استخر به صورت غیر بادی بوده و طرح دار است . برای ساخت استخر بادی کودک گرد طرح نهنگ اینتکس از پی وی سی طرح چرم و رنگی استفاده شده است . ابعاد استخر نسبتا کوچک بوده و برای کودکان خردسال قابل استفاده می باشد و حتی می تواند شرایط را برای استفاده از محصول به عنوان وان در حمام فراهم نموده تا شما بتوانید کودکان را تشویق به حمام رفتن کنید . وزن محصول تنها 200 گرم است .

شرکت اینتکس تولید کننده محصولات بادی بوده و در این زمینه محصولات بسیار خوبی تولید کرده است که توانایی رقابت با اکثر برند ها را داشته و محصولات این شرکت کیفیت و مقاومت بالایی دارند . استخر بادی طرح دار اینتکس نیز یکی از این محصولات می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی و طراحی ساخت این محصول به صورت گرد بوده و کف آن نیز به صورت طرح دار می باشد . بدنه ی این محصول به صورت دولایه بوده و از دو قسمت مجزا تشکیل شده است . طراحی و ساخت این محصول به صورت هوشمندانه ای بوده و در نگاه اول توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد . 

جنس بدنه 

بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی دولایه می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی این می باشد که پی وی سی در عین استحکام و مقاومت بالا ، قابلیت انعطاف پذیری بالایی نیز دارد . جنس بدنه و کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه بوده تا استحکام آن در برابر فشار و ضربه بالاتر برود . 

ابعاد و ظرفیت آب

قطر این استخر 61 سانتی متر و ارتفاع آن 15 سانتی متر می باشد . از این استخر می توان در ویلا ها ، منازل و یا حتی بالکن و تراس استفاده کرد . در بدنه ی این استخر قسمت اضافی مشاهده نخواهید کرد و از تمامی فضای استخر استفاده مناسب شده است . ظرفیت این استخر بادی نیز 15 لیتر می باشد که برای یک استخر کودک بسیار مناسب می باشد . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی این محصول پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود آن را بر روی سطحی مسطح قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن استخر ، از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . برای مراقبت از محصول نیز می بایست آن را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد زیرا موجب سوراخ شدن و آسیب رسیدن به آن خواهد شد . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

استخر بادی گرد کودک با کف طرح دار محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا بالا در برابر ضربه و فشار می باشد که مناسب برای استفاده کودکان می باشد . به سبب اندازه ی کوچک استخر ، می توان از آن در هر مکانی ، حتی محل های کوچک استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند . 

نوع گرد
 قطر 61 سانتي متر
 ارتفاع 15 سانتي متر
 ظرفیت 15 لیتر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه طرح دار
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ابعاد بسته بندی: 1 * 25 * 25 سانتی متر
 اقلام همراه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...