استخر بادی بزرگ کودک اینتکس

intex 56441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
820,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ کودک اینتکس

استخر بادی بزرگ کودک اینتکس برای یک آب تنی لذت بخش در تابستان مدل محصولی با ساختار سه طبقه ای و رنگی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل می باشد. این کالا در واقع علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ بادی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. کف این محصول از جنس پارچه پی وی سی بوده و می توان از آن در مکان های باز نیز استفاده کرد

استخر بادی بزرگ کودک : توضيحات محصول با توجه به فضای کم خانه ها و نياز و اشتياق کودکان به بازی های آبی نياز وجود چنين وسيله ای به چشم ميخورد؛ که علاوه بر نشاط و سرگرمی دلبندان شما ميتواند وسيله مناسبی برای استراحت بزرگ ترها در آبگرم در حمام يا حتی فضای خانه باشد. استخر های اينتکس را ميتوان بدون آب بعنوان فضای محصوری برای بازی بی خطر کودکان استفاده کرد. از ساير خصيصه های بارز اين محصول می توان به موارد زير اشاره کرد؛ - بسيار کم حجم و سبک و در عين حال کارامد برای مصارف خانگی - رنگهای جذاب - ابعادی مناسب برای استفاده همه اعضای خانواده ( بزرگ و کوچک ) دارای برچسب مخصوص تعميرات. این استخر بادی عمیق ارزان با رنگ های متنوع و زیبا محصولی فوق العاده برای شاد کردن کودکان است. به علاوه اینکه می توان آن را تفریحی سالم عنوان کرد. از سایر ویژگی های آن می توان به بدنه ساخته شده از پی وی سی اشاره کرد که مدتها بدون مشکل برای کودکان قابل استفاده است. این استخر بادی فوق العاده سبک می باشد و می توانید آن را به همراه خود به مسافرت برده و یا جهت تفریح در مکان های مختلف استفاده کنید.

استخر بادی بزرگ کودک

استخر بادی بزرگ کودک یکی از سبک ترین و پر فروش ترین استخر های بادی تولید شده برای تفریحات آبی و توپی کودکان بوده که در بزرگترین سایز تولید شده به بازار محصولات بادی عرضه شده است. این مجموعه از استخر های بادی همگی دارای سه یا چهار لایه رنگی در بدنه خود بوده و در سایز های مختلف تولید شده اند که نسبت به بسیاری از استخر های بادی تولید شده سابقه تولید بالایی دارند به همین دلیل یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر های بادی تفریحی برای کودکان بوده اند. برای بررسی بیشتر این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت بدنه

طراحی بدنه این نوع استخر بادی اینتکس نه تنها در این ابعاد بلکه در تمامی سایز های تولید شده به صورت گرد بوده و از ساختار بدنه 4 لایه برخوردار می باشد که هر لایه دارای دریچه باد مجزا برای راه اندازی می باشد. یکی از ویژگی های خوب این نوع طراحی این است که می توان هر لایه را به دلخواه باد نکرد تا ارتفاع و عمق استخر کمتر شود. طراحی کم حجم در حالت جمع شده نیز از دیگر ویژگی های ساخت بدنه بوده تا امکان حمل و استفاده در هر مکانی را برای مصرف کنندگان فراهم سازد. این استخر بیشتر به دلیل ابعاد و حجم آب مناسب خود برای تفریات توپی و آبی کودکان بخصوص در فضای باز می تواند مناسب باشد تا از نظر اشغال کردن فضا نیز مشکلی را به وجود نیاورد. از دیگر قابلیت های طراحی بدنه این استخر می توان به موضوع آسیب رسیدن به بدنه اشاره نمود. در صورتی که یکی از لایه ها نیز پنچر شود باعث از بین رفتن حالت استخر نشده و در آن زمان نیز می توان از استخر استفاده نمود.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه استخر بادی بزرگ کودک از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که در 4 رنگ مختلف و شاد ساخته شده است. بدنه ای که نسبت به بسیاری از استخر های بادی تولید شده جدید کیفیت و ساختار معمولی داشته به همین دلیل نمی توان انتظار زیادی از آن داشت. از همین رو بهتر است در فضایی مورد استفاده قرار گیرد که از آسیب های احتمالی دور بماند. انعطاف بدنه این استخر بسیار بالا بوده که قادر است در حجم و اندازه های بسیار کوچکتری قابل جمع شدن باشد. قابلیتی که به راحتی امکان حمل و استفاده در مسافرت ها را نیز فراهم خواهد کرد. البته جنس بدنه این محصول همانند دیگر همنوعان خود در صورت سوراخ شدن به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل تعمیر خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر بزرگترین ابعادی بوده که برای استخر های گرد رنگی در نهظر گرفته شده است. بنابراین استخری با این نوع طراحی در ابعاد بزرگ تر عرضه نشده است. این ابعاد معادل (قطر: 168 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که شامل حالت راه اندازی شده بدنه بوده و تمام قسمت های بدنه را در بر می گیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه استخر بوده به همین دلیل عمق آن مقداری کمتر از این ارتفاع خواهد بود تا موجب سر ریز شدن آب نشود. ظرفیت آب استخر بادی بزرگ اینتکس 200 لیتر بوده که مقداری مناسبو استاندارد برای این کالا محسوب می شود که شامل 90 درصد حجم بدنه می باشد. وزن بسته بندی آن نیز سبک بوده و به 2.5 کیلوگرم می رسد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این استخر می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از قسمت پمپ باد فروشگا اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. البته در صورت باد زدن بیش از حد به این استخر به مرور زمان درز های بدنه نیز آسیب جدی خواهند دید. بنابراین یکی از بهترین راه های مراقبت از این محصولات استاندارد باد زدن به آنها می باشد. همچنین بادی از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آنها خودداری کرد.

جمع بندی

استخر بادی بزرگ اینتکس در مدل 4 رنگ یکی از قدیمی ترین استخر های بادی تولید شده تا کنون بوده که به وسیله شرکت اینتکس در ابعاد مختلف عرضه شده است. این محصول بدنه ای با ساختار 4 لایه داشته که هر کدام به صورت جداگانه راه اندازی می شوند. استخری که نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ نیز کاربرد خواهد داشت. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس بوده و به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

نوعخانگی
ظرفیت 200 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 2.5 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC ساده
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی بزرگ کودک اینتکس از استخر های بادی دوست داشتنی با طراحی چهار لایه یا همان چهار طبقه ای می باشد که با توجه به داشتن ارتفاع بلند تر و عمق زیاد تر بسیار مورد پسند کودکان بوده و می تواند استخری بزرگ و دوست داشتنی برای آن ها باشد . به همین دلیل است که فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز استخر بادی بزرگ کودک اینتکس را موجود کرده است تا بتوانید آن را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری کنید . این محصولات بادی کم حجم هستند و مناسب برای استفاده در مسافرت ها نیز می باشد ، برای همین محبوبیت آن ها بسیار بالا بوده و بسیاری از کودکان علاقه زیادی به استفاده از استخر های بادی دارند . همچنین استخر های بادی از نظر ظاهری نیز بسیار شیک و دوست داشتنی هستند . همانطور که استخر بادی بزرگ کودک اینتکس را مشاهده می کنید ، بدنه آن از رنگبندی مختلفی ساخته شده است و برای همین بسیار ظاهر زیبایی دارد . 

استخر های بادی از ویژگی بسیار خوب دیگری برخوردار هستند و آن هم این است که بدنه استخر ها به صورت بادی بوده و این طراحی می تواند باعث شود که استخر بادی ایمنی بسیار بالایی داشته باشد . وجود ایمنی بالا در استخر های بادی می تواند به شما این اطمینان را بدهد تا با خیالی راحت تر و آسوده کودکان را تشویق به بازی و تفریحات آبی کنید . یک استخر بادی به سادگی نیز راه اندازی می شود و همانطور که در بخش توضیحات اشاره شد ، باید بدنه آن را راه اندازی کنید و باد بزنید تا قابل استفاده شود . هر لایه از استخر بادی دارای یک دریچه باد است و از آن طریق شما می توانید برای راه اندازی استخر بادی اقدام کنید . برای اینکه ساده تر و راحت تر بتوانید استخر بادی بزرگ کودک اینتکس را راه اندازی کنید ، می توانید از پمپ های باد مختلف از جمله پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید . 

از آن جا که تمامی پمپ های باد دارای نازل های مختلفی هستند ، شما می توانید با توجه به نوع دریچه استخر بادی ، سر نازل را تغییر دهید و استخر بادی را راه اندازی کنید . بهتر است که در زمان راه اندازی استخر های بادی تمامی لایه ها را کامل باد کنید و از باد زدن بیش از حد آن نیز جلوگیری نمایید ، زیرا می تواند موجب آسیب رسیدن به استخر بادی شود . کف استخز بادی شاید برخلاف انتظار شما باشد ، برای اینکه این بخش به صورت غیر بادی است و طراحی چند لایه دارد ، دلیل آن نیز این است که قسمت کف استخر بادی بیشتر از هر جایی با زمین در تماس بوده و می تواند در صورت کشیده شدن و یا ساییدگی دچار آسیب شود ، برای همین طراحی غیر بادی و دولایه می تواند آن را بسیار مقاوم تر از همیشه کند . شما می توانید استخر های بادی را در هر جایی که دوست دارید راه اندازی کنید . 

یکی از کارایی های بسیار دیگر استخر بادی بزرگ کودک اینتکس که محبوب می باشد ، استفاده از استخر بادی به عنوان استخر توپ است . شما می توانید داخل استخر را به جای اینکه از آب استفاده کنید ، از توپ های رنگی کوچک استفاده کنید و داخل استخر را با این توپ ها پر نمایید . در این حالت حتی شما می توانید استخر بادی را در داخل خانه راه اندازی کنید تا کودکان از آن استفاده کنند . تنوع استخر های بادی در فروشگاه اینتکس بسیار بالا بوده و شما می توانید با مشاهده انواع استخر های بادی ، بهترین و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب کرده و آن را برای بازی کودکان خریداری کنید . با توجه به اینکه فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی می باشد ، شما می توانید با ضمانت این محصولات بادی را خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...