استخر بادی بست وی سه حلقه

bestway 51041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بست وی سه حلقه یکی از استخرهای بادی جذاب این شرکت بوده که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این استخر بادی دارای ظرفیت آب 445 لیتر می باشد. وزن این استخر بادی 2.5 کیلوگرم بوده که بسیار سبک است و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. این محصول را به سادگی و در عرض چند دقیقه می توانید با پمپ باد خود باد کرده و سپس آن را از آب پر کنید و لحظات شادی را برای کودک خود خلق نمایید. از این محصول هم چنین می توانید به عنوان استخر توپ نیز بهره ببرید که یکی از خصوصیات این استخر است. جنس این محصول از نوع وینیل بوده که مقاومت فوق العاده ای دارد. از این کالا می توانید در محیط های رو باز و حتی در منزل نیز استفاده کنید. این محصول برای کودکان بالای 6 سال مناسب است. رنگ خاص و شفاف این استخر بادی نیز به گونه ای طراحی شده که بسیار پرطرفدار است. این استخر بادی زیبا را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

اگر در میان بسیاری از استخر های بادی موجود در فروشگاه اینتکس و برند هایی همچون بست وی و اینتکس جستجو کنید ، می بینید که بسیاری از استخر های بادی به صورت سه حلقه ای ساخته شده اند ، دلیل آن هم این است که استخر به خوبی می تواند وزن های بالای آب را تحمل کند و حتی در صورت برخورد اشیاء به خوبی بتواند از آسیب رسیدن به دور باشد . می توان گفت که این استخر شبیه به استخر های رنگی است ، ولی با این تفاوت که برای ساخت آن از لایه های آبی و خاکستری استفاده شده است ، کف استخر بادی نیز به رنگ آبی است تا وقتی داخل استخر را با آب پر می کنید ، آب آبی تر از همیشه دیده شود . معمولا استخر های بادی آبی رنگ ، جذاب و دوست داشتنی هستند . لایه بیرونی استخر که آبی رنگ است ، شفاف بوده و این ایده خلاقانه ای است که شرکت تولید کننده محصول به استخر بادی بخشیده است . 

رده سنی که شرکت بست وی برای استفاده ا استخر بادی سه حلقه ای در نظر گرفته است ، کودکان بالای 6 سال می باشد . دلیل آن هم عمق بالای استخر بادی می باشد . این استخر بادی اگر راه اندازی شود ، ارتفاعی 53 سانتی متری دارد که یک ارتفاع و عمق مناسب برای استخر خواهد بود . با توجه به این عمق ، کودکان می توانند به راحتی زیر آب رفته و به خوبی دست و پا زده و در داخل آب شنا کنند . این استخر بادی دارای یک رنگ دیگر است و می توان گفت که مدل فوق دو رنگبندی دارد که هر دو رنگ را می توانید در فروشگاه اینتکس مشاهده کرده و در صورت علاقه ، هر یک از آن ها را تخفیفات ویژه خریداری کنید . شما می توانید به صورت حضوری نیز این محصولات بادی را خریداری کرده و حتی قبل از خرید ، استخر را مشاهده کنید . در داخل این استخر بادی 445 لیتر آب جا میگیرد . 


استخر بادی بست وی سه حلقه

استخر بادی بست وی سه حلقه از سری محصولات بادی برند محبوب بست وی می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و مورد استقبال طرفداران استخر های بادی قرار گرفته است . این استخر بادی دارای ظرفیت جاگیری آب 445 لیتر می باشد که از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است و به علت عمق خوبی که برای آن تعبیه شده است می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید و با یک تیر چند نشان بزنید . جنس بدنه ی این استخر بادی از وینیل می باشد که در بخش کف آن از وینیل دولایه برای بالاتر بردن استحکام و مقاومت محصول در برابر فشار و ضربه استفاده شده است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول راحت کرده است . همچنین فضای در اختیار گذاشته شده ی این استخر برای شما عزیزان به حدی می باشد که می تواند به طور همزمان برای استفاده ی دو یا چند نفر مورد استفاده قرار بگیرد .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت دایره ای مانند و سه لایه می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است . همچنین طراحی سه لایه ای که برای این استخر در نظر گرفته شده است جلوه ی زیبایی را به این محصول داده است و به خوبی توجه کودک را به خود جلب می کند . رنگبندی استفاده شده در این استخر بادی زیبا بسیار جذاب و سنگین کار شده است و لایه ی بیرونی آن به رنگ آبی براق و لایه های داخلی آن به رنگ نقره ای براق وجود دارد که ترکیب رنگی زیبایی را برای استفاده ی شما عزیزان فراهم آورده است .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی استخر بادی کودک از وینیل بوده که از جنس های رایج استفاده شده در اکثر محصولات بادی می باشد و دلیل آن مقاومت بالا و قابل قبول آن در برابر فشار و ضربه می باشد و به خوبی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از خود واکنش مثبت نشان می دهد به همین دلیل می توانید از آن در محیط های باز استفاده کرده و از روز زیبای خود با آب تنی در زیر آفتاب لذت ببرید . برای مقاومت بیشتر در این محصول و در قسمت کف آن از وینیل دولایه استفاده شده است که از کیفیت بالا و مطلوبی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و مقاومت آن را دو چندان و خیال شما را از بابت کیفیت آن بسیار راحت کرده است و با خیالی راحت می توانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت استخر بادی :

ابعاد استخر بادی بست وی سه حلقه معادل ( قطر : 150 سانتی متر و ارتفاع : 53 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای استفاده ی شما به ارمغان می آورد و حتی می تواند به صورت همزمان مورد استفاده ی دو یا چند نفر قرار بگیرد . همچنین وزن محصولات بادی یکی از خصوصیت های مهم آن ها در هنگام خرید به حساب می آید و می تواند تاثیر به سزایی در خرید شما داشته باشد ، وزن این محصول 2.5 کیلوگرم می باشد که وزن بسیار مطلوبی به حساب می آید و حمل و نقل آن را هر چه راحت تر کرده است ، از همین رو می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر های شما عزیزان به حساب بیاید و از سفر زیبای خود با این استخر بادی لذت ببرید و روز های خوشی را سپری کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به سادگی هر چه تمام تر و توسط پمپ های باد دستی و یا اتوماتیک امکان پذیر می باشد . کافیست این محصول را بر روی سطحی صاف و به دور از اجسام تیز قرار داده و باد را به درون آن بدمید تا قابل استفاده شده و شکل کلی را به خود بگیرد . برای مراقبت از این محصول باید توجه داشته باشید که از برخورد اجسام تیز و برنده به این محصول جدا خودداری کرده و در هنگام باد زدن آن را به اندازه ی استاندارد باد کنید زیرا زیاد باد کردن و یا کم باد کردن محصولات بادی باعث کاهش طول عمر آن ها و همچنین آسیب پذیری آن ها می شود .

جمع بندی :

استخر بادی بست وی سه حلقه محصولی زیبا و باکیفیت بالا می باشد که دورن آن از تمامی استانداردهای جهانی استخر های بادی استفاده شده است و به راحتی هرچه تمام تر به دلیل وزن پایینی که دارد قابل جا به جایی می باشد و می تواند گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . این استخر بادی از جنس وینیل دولایه بوده که کیفیت مثال زدنی در برابر فشار و ضربه دارد . استخر بادی بست وی سه حلقه با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی
ظرفیت 445 لیتر
قطر 150 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
رنگ بخش داخلی نقره ای براق
رنگ بخش خارجی آبی براق
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...