استخر بادی بیضی با دیواره رنگی جیلانگ

jilong 17396

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بیضی با دیواره رنگی جیلانگ از جدید ترین استخر های بادی تولید شده از شرکت جیلانگ بوده که از طراحی بدنه بسیار شیک و زیبایی برخوردار است. بدنه ای با ساختار دو لایه که از لایه های رنگی در داخل خود برخوردار می باشند. این استخر ساخته شده از جنس PVC طرح چرم و شفاف بوده که علاوه بر کیفیت مناسب خود دارای انعطاف بالایی نیز می باشد. این استخر نه تنها برای کودکان بالای 3 سال بلکه برای بزرگسالان نیز قابل استفاده خواهد بود. استخری که در قسمت کف خود یک دریچه آب داشته تا به راحتی آب درون آن را تخلیه کنید. این محصول به دلیل مقاوم بودن بدنه در برابر نور و گرمای آفتاب با خیالی آسوده قابل استفاده در فضای باز خواهد بود . استفاده طولانی از این استخر بادی بلامانع است و شما می توانید برای مدت طولانی آن را بر روی زمین راه اندازی کنید و از آن استفاده نمایید . شما عزیزان می توانید استخر بادی بیضی را با قیمت ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی خریداری کنید و از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید .

استخر بادی بیضی با دیواره رنگی جیلانگ از سری استخر های بادی سایز بزرگ می باشد که توسط شرکت بزرگ آسیایی jilong طراحی و تولید شده است . این استخر بادی با توجه به ابعادی که دارد برای سنین بالای 3 سال طراحی شده است و این بدان معناست که حتی بزرگسالان نیز می توانند از محصول استفاده نمایند ، بنابراین می توان گفت که این استخر ، یک استخر خانوادگی و مناسب برای مصارف خانگی است تا کودکان بتوانند در کنار بزرگتر ها به بازی و تفریحات شاد آبی بپردازند . این محصولات بسیار پر طرفدار هستند و می تواند لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد . با توجه به ویژگی ها و خصوصیات محصول ، سعی کردیم تا به صورت مختصر و مفید ، استخر بادی بیضی با دیواره رنگی جیلانگ بررسی کنیم .

برند تولیدی استخر بادی بیضی با دیواره رنگی جیلانگ

جیلانگ همانطور که اشاره شد یکی از 5 برند برتر در زمینه تولید محصولات بادی به ویژه استخر بادی می باشد که توانسته رقابت بسیار خوبی با شرکت هایی چون اینتکس و بست وی داشته باشد . طراحان این شرکت همواره سعی کردند تا با استفاده از بهترین اجناس و البته طراحی استخر های مدرن جدید و زیبا ، مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود بکشانند . استخر بادی بیضی با دیواره رنگی جیلانگ یکی از موفق ترین طراحی های جیلانگ می باشد که دارای طراحی بیضی شکل با دیواره های شفاف و رنگی تولید شده است که برای ساخت آن از جنس بسیار عالی pvc استفاده شده است .

جنس استخر بادی بیضی با دیواره رنگی جیلانگ

پی وی سی ها که با نام دیگر وینیل نیز شناخته می شوند نوعی مواد لاستیکی با قدرت کشانی و انعطاف پذیری بالا هستند که در برابر رطوبت ها مقاوم است ، از این رو آب هیچگونه تاثیری بر روی کیفیت بدنه نخواهد گذاشت ، شاید تنها دلیل استفاده از پی وی سی برای استخر های بادی این نباشد ، زیرا پی وی سی ویژگی ها و مزایای بسیار زیاد دیگری نیز دارد .

از مهم ترین خصوصیات پی وی سی یا وینیل می توان به ضد حساسیت آن اشاره کرد ، مواد اولیه پی وی سی غیر شیمیایی بوده و به مانند مواد پلاستیکی نیست به همین دلیل کاملا سازگار با محیط زیست و سلامت پوست می باشد . این جنس همچنین در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است و اگر به صورت طولانی مدت نیز از آن استفاده نمایید ، آسیبی به استخر وارد نخواهد شد .

ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی بیضی با دیواره رنگی جیلانگ

عایق بودن این جنس حتی موجب شده است تا از pvc در دیگر صنایع و محصولات استفاده شود ، بنابراین نمی توان گفت که تنها کاربرد پی وی سی برای ساخت استخر است . جیلانگ سعی کرده تا این استخر را با بدنه شفاف اما با لایه های درونی رنگی ایجاد کند که نتیجه آن این است که در صورت پر کردن استخر با آب ، نور خورشید از بدنه عبور کرده و به لایه های رنگی برخورد کند ، سپس تلالو های رنگی نور را در داخل آب داشته باشیم . بزرگسالان به راحتی می توانند در داخل این استخر دراز کشیده و ریلکس کنند . در قسمت کف استخر ، دریچه تخلیه ای به منظور تخلیه آب وجود دارد که روند تخلیه آب را بسیار ساده است . وجود دریچه تخلیه در این استخر که حجم 988 لیتری دارد بسیار کاربردی خواهد بود .

دوام ، آسیب ها و تعمیرات استخر بادی بیضی با دیواره رنگی جیلانگ

البته جیلانگ سعی کرده تا با استفاده از لایه های درونی در داخل بدنه استخر ، به استحکام دیواره ها بیافزاید . دریچه بادی نیز در قسمت دیواره استخر وجود دارد که شما می توانید از آن طریق استخر را راه اندازی کنید . برای راه اندازی ساده تر می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . بهتر است استخر را بر روی زیر انداز ها و یا در زمین های نرم و عاری از سنگ ریزه و ... راه اندازی نمایید چرا که فشار وارده به کف در هنگامی که استخر پر از آب است می تواند منجر به سوراخ شدن بدنه شود . البته استخر ها محصولاتی تعمیر شدنی هستند و به همین منظور در داخل جعبه تعدادی برچسب تعمیرات توسط شرکت قرار گرفته است .

نوع بیضی
 طول 249 سانتي متر
 عرض 208 سانتي متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت 988 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت جیلانگ
 دارای لایه های رنگی داخل بدنه
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دریچه تخلیه آب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...