استخر بادی بیضی کودک بست وی

bestway 54066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بیضی کودک یکی از جدیدترین استخر های بادی با طراحی شیک از شرکت بست وی برای سنین کودکان بالای 3 سال بوده که به منظور تفریحات آبی و حتی در مواقعی برای استحمام کودکان در حمام تولید گشته است. این کالا ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و همچنین روکش شفاف در قسمت دیواره ها بوده که به اندازه کافی در برابر آب های با دمای مختلف و شرایط جوی متفاوت مقاوم خواهد بود. اما در داخل دیواره این استخر بادی لایه های نگهدارنده و استحکام دهنده به بدنه تعبیه شده تا علاوه بر زیبایی محصول در مقاوم شدن آن نیز موثر خواهد بود. این استخر بادی می تواند به عنوان استخر توپ نیز در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار گیرد. در رابط ابعاد آن نیز باید اشاره کنیم که این کالا می تواند برای سنین بالاتر نیز استفاده شود.

استخر بادی بیضی کودک بست وی

استخر های بادی بیضی شکل به خوبی استخر های بادی دایره ای شکل و مستطیلی می توانند دوام خوبی را از خود نشان دهند و وزن آب را تحمل کنند . به طور مثال استخر بادی بیضی کودک بست وی که در حدود 542 لیتر ظرفیت دارد ، به خوبی می تواند این حجم از آب را تحمل کند ، بدون اینکه کوچک ترین آسیبی به آن وارد شود . شرکت اینتکس با در نظر گرفتن موارد اینچنینی ، استخر بادی را تولید می کند و پس از تولید آن را مورد تست و ارزیابی قرار می دهد ، سپس استخر را به تولید انبوه می رساند . این استخر بادی ، به صورت پره ای ساخته شده است و لایه های بیرونی آن شفاف است . برای همین نور به خوبی می تواند از دیواره های استخر به داخل بتابد و استخری نورانی و البته رنگی را به نمایش بگذارد . چرا که لایه های این استخر بادی رنگی است و می تواند موجب آن شود که رنگ های نورانی به داخل استخر بتابد . طول این استخر بادی 229 سانتی متر می باشد و عرض آن نیز 152 سانتی متر می باشد . 

این ابعاد یک ابعاد بزرگ برای استخر بوده و می تواند فضای خوبی را ایجاد کند تا چند کودک بتواند به صورت همزمان از استخر بادی استفاده کنند . بنابراین اگر دو فرزند و یا بیشتر دارید ، این استخر بادی می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد . ارتفاع این استخر بادی 51 سانتی متر است که به کودکان اجازه خواهد تا زیر آبی بروند و بتوانند لحظه های خوشی را داشته باشند . اگر کودک شما سن پایینی دارد و این ارتفاع برای آن ها خوب نیست ، می توانید مقدار کمتری داخل استخر آب بریزید تا اینچنین عمق استخر کمتر شود تا کودکان بتوانند به راحتی از استخر بادی استفاده کنند . دیواره های این استخر بسیار مقاوم است و کودکان می توانند به خوبی به استخر تکیه داده و داخل استخر بنشینند . 

استخر بادی بیضی کودک بست وی

استخر بادی بیضی کودک محصولی جدید و شیک از شرکت بست وی برای تفریحات آبی کودکان بوده که از بدنه ای با کیفیت و با دوام بهره می برد. این محصول علاوه بر استفاده به عنوان استخر آب می توان به عنوان استخر توپ بادی نیز در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد. یکی دیگر از ویژگی هایی که این کالا داشته کاربرد های مختلف آن بوده که باعث می شود تا از این کالا در هر فضایی به منظور های مختلف استفاده کنیم. استخر های بادی دیگری هستند که قبل از این محصول تولید شده و طراحی مشابه ای با این استخر دارند اما علاوه بر این تشابهات تفاوت هایی نیز در آنها دیده می شوند که در ادامه به توضیحات کامل آن برای راهنمایی بهتر به منظور خرید این استخر خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت این استخر جدید بست وی به صورت بیضی شکل بوده که علاوه بر سنین کودکان نوجوانان نیز می توانند از آن بهره ببرند. این بدنه دارای لبه های گرد بوده که به صورت یک رنگ ساخته شده است. اما دیواره این استخر دو لایه بوده و بین این دیوار دو جداره مانند از لایه های PVC استفاده شده است. این لایه ها علاوه بر ایجاد مقاومت بالا در این قسمت از بدنه باعث شده تا به زیبایی این کالا نیز بیفزاید. قسمت کف این استخر از نوع دو لایه و ساده بوده و یک دریچه مخصوص تخلیه اب نیز در این قسمت تعبیه شده است تا به راحتی آب داخل بدنه را در هر زمانی تخلیه کنید. این استخر در مدل های گرد و دایره ای شکل و همچنین مربعی شکل هم تولید شده تا بازه انتخاب شما بر حسب سلیقه شخصی تان افزایش پیدا کند.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهمترین آیتم های خرید و استفاده از هر نوع استخر بادی بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است. این کالا هم ساخته شده از جنس دو نوع PVC ضخیم شفاف و طرح چرم بوده که در هر قسمت از بدنه به کار رفته است. بدنه ای که دیواره های آن از نوع شفاف بوده تا لایه های درونی نیز برای زیبایی بیشتر استخر نمایان شود. سایر قسمت های بدنه از نوع طرح چرم می باشد. این جنس بدنه در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گیری در زیر نور و حرارت آفتاب به خوبی مقاوم بوده و هیچگونه آسیبی به آن وارد نخواهد شد. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این استخر می توان به انعطاف بالای آن برای جمع و باز شدن آسوده تر اشاره نمود. یکی از حساسیت هایی که بدنه این استخر و تمامی همنوعان خود داشته به برخورد اشیای تیز و همچنین اشیای داغ بوده که این مسئله برای محصولات بادی امری طبیعیست. اما قابلیت تعمیر تضمینی برای این محصول و تمامی محصولات بادی قابلیت استفاده چندینو چند باره را به مصرف کنندگان می دهد، از این رو هیچ نگرانی بابت آسیب دیدن محصول خود نخواهید داشت.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر بادی بیضی بست وی معادل (طول: 229 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای این محصول بوده که قابلیت استفاده سنین کودکان و نوجوانان را برای مصرف کننده ها به همراه خواهد داشت. این بدنه دارای طول و عرضی بوده که حتی بزرگسالان نیز می توانند در آن حالت درازکش داشته باشند. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین قسمت بدنه می باشد. گفتنی است که ارتفاع این کالا با عمق مفید آن کمی تفاوت داشته و از آنجایی که هیچ استخری را تا لبه از آب پر نمی کنند، عمق مفید آن حدود 40 سانتی متر می باشد. به همین دلیل تا عمق 40 سانتی متری این محصول را باید از آب پر نمود تا زمانی که مصرف کننده داخل استخر می شود آب استخر سر ریز نشود. اما با توجه به عمق مفید و ابعاد این محصول ظرفیت آب آن برابر 542 لیتر بوده که ظرفیت آب بسیار خوب برای این محصول می باشد. وزن بسته بندی استخر بیضی 3.6 کیلوگرم بوده که به مراتب وزن خود استخر کمتر خواهد بود. وزن این محصول به قدری کم بوده که به راحتی می توانید آن را در هر مکان دلخواهی حمل کرده و استفاده کنید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی چنین استخر های بادی به دلیل داشتن حجم و وزن کم بسیار آسوده می باشد. تنها کافیست بدنه اصلی را روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با این دریچه ها را وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که استخر شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که این بدنه را بیش از حد برای سفت شدن زیاد باد نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. برای خالی کردن باد بدنه هم می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. اما برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این محصول کافیست تا از برخورد هر گونه اشیای تیز و یا داغ به بدنه و همچنین از انجام حرکات پرش و یا جامپینگ روی آن خودداری کنید. در واقع نحوه راه اندازی و محل استفاده و چگونگی استفاده از هر نوع محصول بادی تاثیر بسزایی در مراقبت و نگهداری بهتر آنها خواهد گذاشت.

جمع بندی

استخر بادی بیضی بست وی از سری استخر های تفریحی مخصوص سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان بوده که از کیفیت و طراحی شیک و جذابی برخوردار است. این کالا قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ و همچنین وان بادی در حمام های بزرگ را داشته تا باعث شود این محصول را به یکی از استخر های بادی چند کاره تبدیل کند. استخری که دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگي
ظرفيت 542 ليتر
طول 229 سانتي متر
عرض 152 سانتي متر
ارتفاع 51 سانتي متر
جنس رويه وینیل براق
جنس بخش کناري وینیل شفاف
جنس کف وینیل دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 3.6 کيلوگرم
 دارای دیواره شفاف مقاوم
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...