استخر بادی خانواده با روکش مات

YT-327S

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانواده با روکش مات از دیگر استخر های بادی مستطیلی برای سنین مختلف کودکان و بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح و چرم و مات می باشد. محصولی که از دیواره های دو لایه و مقاوم بهره برده و ساختاری سه طبقه در دیواره ها دارد. این استخر بادی یکی از ساده ترین استخر های بادی با ارگونومی ساخت مستطیلی بوده که می تواند برای هر مکانی از جمله مسافرت ها نیز به دلیل داشتن وزن مناسب استفاده شود. این استخر نیز از دریچه های مخصوص پر و خالی کردن آب بهره برده و از یک پمپ باد دستی برای راه اندازی سریع آن برخوردار است. این کالا در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته شده که این مدل کوچکترین آنها محسوب می شود. در واقع به جز این مدل 4 مدل دیگر در سایز های بزرگتر نیز عرضه شده است.

شرکت اینتکس از تولید کنندگان برتر در زمینه محصولات بادی بوده و محصولات این شرکت دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند . محصولات این شرکت توانایی رقابت با سایر برند ها مانند جیلونگ و بست وی را داشته و حتی در بسیاری از محصولات ، کیفیت بالاتری نسبت به آنها دارد . در ادامه به توضیح درباره این محصول و بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی این استخر به صورت مستطیلی بوده و با ترکیب رنگ جذاب ، توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . قسمت های کناری داخل و بیرون استخر به رنگ آبی و لبه های آن به رنگ سفید می باشد . این استخر از سه قسمت مجزا تشکیل شده است . کیفیت ساخت این استخر بسیار بالا بوده و با بهترین استخر های شرکت اینتکس قابل مقایسه می باشد . 

جنس بدنه 

بدنه ی اغلب استخر های شرکت اینتکس از پی وی سی می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی این است که پی وی سی قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و همچنین در عین زیبایی ، مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه نیز دارد . بدنه ی استخر بادی خانواده نیز از پی وی سی بوده و کف آن نیز از پی وی سی دولایه بوده و به همین سبب مقاومت تشک در برابر فشار و ضربه بالا رفته است . لبه ی این استخر نیز از پی وی سی منعطف می باشد که در هنگام استفاده احساس لذت بخشی به شما دست خواهد داد . 

ابعاد و ظرفیت آب

طول این استخر 130 سانتی متر ، عرض آن 90 سانتی متر و ارتفاع آن 50 سانتی متر می باشد که نسبت به ابعاد آن در هر مکانی قابل اجرا و نصب می باشد و به فضای زیادی نیاز ندارد . در قست های بیرونی این استخر فضای اضافی مشاهده نخواهید کرد و از تمامی فضای تشک به صورت بهینه استفاده شده است . ظرفیت آب این استخر نیز 530 لیتر می باشد که به راحتی و در زمان کوتاهی به صورت کامل پر خواهد شد . 

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر می بایست آن را از جعبه خارج نموده و بر روی سطحی صاف قرار دهید . پس از قرار دادن استخر بر روی زمین می توانید اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید و آن را باد کنید . در هنگام باد شدن می توانید با فشار دادن استخر از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . 

شیوه نگهداری و مراقبت 

برای نگهداری و مراقبت می بایست استخر را از اشیاء تیز دور نگهداری کنرده و از قرار دادن آن بر روی سنگ و یا سنگ ریزه خودداری کرد . در هنگام باد شدن نیز می بایست مراقب باشید تا بیش از اندازه آن را باد نکنید زیرا موجب آسیب رسیدن به دیواره های داخلی آن می شود . 

جمع بندی

استخر بادی خانوادگی اینتکس محصولی با کیفیت و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار می باشد و همچنین با قیمت مناسب ، یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دی گر می تواند با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند . 

نوعخانگی
ظرفیت 530 لیتر
طول 130 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه مات
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دو لایه
پمپ
نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتایم
وزن بسته بندی: 2.8 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...