استخر بادی خانواده دو رنگ اینتایم

YT-328B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانواده در نوع دو رنگ از سری استخر های بادی مستطیلی شرکت اینتایم بوده که از طراحی ساده بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم بوده که ساختاری سه طبقه ای در قسمت دیواره ها دارد. محصولی که در چهار ابعاد و اندازه مختلف تولید شده که این مدل کوچکترین آنها بوده اما با این حال می تواند به راحتی برای سنین مختلف استفاده شود. سه سایز بعدی نیز در اندازه های بزرگتر تولید شده اند. اما از لحاظ کیفیت بدنه نیز این سری از استخر های بادی در حد بسیار مناسبی تولید و ساخته شده اند که علاوه بر دمای مختلف آب در برابر شرایط جوی متفاوت نیز مقاوم خواهند بود، به همین دلیل به راختی می توان با توجه به وزن مناسب خود در هر سفری استفاده نمود.

این استخر بادی حتی در طرح های جدید تر نیز ساخته شده است تا شما بتوانید آنها را نیز از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . با خرید هر استخر بادی از فروشگاه اینتکس ، مطعمنا جدید ترین مدل برای شما ارسال خواهد شد ، به دلیل اینکه فروش استخر های بادی در فروشگاه اینتکس بالا بوده و هیچ محصول قدیمی در فروشگاه باقی نمی ماند ، برای همین با اطمینان خرید های خود را انجام دهید . برند اینتایم یکی از بهترین برند های چینی است که برای خرید بسیار توصیه می شود . شما نیز می توانید آن را با قیمت های مناسب و ارزان قیمت خریداری کنید ، زیرا استخر های بادی چینی به دلیل اینکه مواد اولیه را ارزان تر تهیه کرده و هزینه ساخت محصولات در این کشور پایین است ، شما نیز می توانید استخر های بادی اصل و با کیفیت چینی را با قیمت پایین خریداری کنید . 

با توجه به تجربه فروشگاه اینتکس و مقایسه برند اینتایم با سایر برند هایی مانند بست وی یا اینتکس ، ارزش بالایی برای محصولات بادی از نظر کیفیت قائل است . استخر بادی خانواده می تواند برای تمامی سنین حتی کودکان قابل استفاده باشد، برای اینکه طول آن 160 سانتی متر بوده و با عرض و ارتفاع 110 در 50 سانتی متری خود می تواند یک استخر فوق العاده خانگی باشد . توجه داشته باشید که استخر های بادی از نظر ابعاد محدودیت دارند و عمق پنجاه سانتی متری این استخر ، عمق بسیار مناسب و البته بالایی برای استخر محسوب می شود . برای اینکه شما بتوانید سریع تر استخر بادی خانواده را راه اندازی کنید ، پمپ باد دستی برای استخر در نظر گرفته شده است که می توانید به کمک آن در کوتاه ترین زمان ممکن استخر را باد کنید تا قابل استفاده شود . البته شما می توانید برای راه اندازی از پمپ باد برقی نیز استفاده کنید .

استخر بادی خانواده دو رنگ اینتایم

یکی دیگر از استخر های بادی بزرگ تولید شده توسط شرکت اینتایم برای سنین کودکان و بزرگسال استخر بادی خانواده دو رنگ بوده که از کیفیت و طراحی بسیار خوبی بهره مند است. این کالا با داشتن ارتفاع و طول مناسب خود به یکی از بهترین استخر های بادی بزرگ تبدیل شده که برای انواع تفریحات آبی، استراحت های داخل آب و همچنین استفاده به عنوان استخر توپ به کار می رود. محصولی که به دلیل داشتن ضخامت خوب بدونه و وزن مناسب در هر مکانی قابل حمل و استفاده خواهد بود. این استخر بادی با توجه به قیمت خود جایگزینی مناسب برای استخر های پیش ساخته بوده که در ادامه به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای استخر بادی دو رنگ خانواده به صورت مستطیلی بوده که از دیواره هایی بزرگ با طراحی سه طبقه ای یا سه لایه ای بهره می برد. دیواره هایی که هر کدام از آن لایه ها به صورت مجزا تعبیه شده و به یکدیگر متصل می باشد. هر کدام از این طبقات نیز از دریچه باد جداگانه ای نیز بهره مند هستند که در صورت دلخواه می تواند هر کدام از آنها را باد نکرد. قسمت کف این استخر از نوع دو لایه ساده بوده که از یک دریچه مخصوص تخلیه آب نیز در خود برخوردار است. این دریچه تخلیه آب می تواند در سریع و راحت خالی کردن آب داخل استخر بسیار موثر باشد. این کالا به دلیل داشتن دیواره هایی مقاوم نیز می تواند به عنوان تکیه گاه و یا پشتی استفاده شود.

جنس بدنه

جنس بدنه که از آیتم های مهم خرید و استفاده از هر نوع محصول بادی بوده در این استخر بادی نیز از اهیمت بالایی برخوردار است. محصولی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش تمام طرح چرم بوده که از ضخامت بالایی برخوردار است. ضخامت بدنه به اندازه ای بوده که می تواند به خیالی آسوده در فضای باز و بسته استفاده نمود. مقاومت این بدنه در برابر شرایط جوی مختلف و فشار و دمای متفاوت آب می تواند مزیت بسیار خوبی برای این محصول باشد. بدنه ای دو رنگ که قسمت بیرونی آن از رنگ آبی و قسمت داخل نیز از رنگ سفید می باشد. اما قسمت بیرونی استخر کمی ضخیم تر و مقاوم تر از قست داخلی بوده و این مورد نیز به دلیل ایجاد سطحی راحت برای قسمت نشیمنگاه می باشد. قسمت کف هم از نوع PVC دو لایه بوده که به اندازه کافی برای استفاده در هر سطحی ضخامت دارد.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد و ظرفیتی که استخر بادی دو رنگ خانواده داشته برای استفاده تمامی سنین بخصوص کودکان برای تفریحات مختلف بسیار مناسب خواهد بود. ابعادی معادل (طول: 160 سانتی متر ، عرض: 110 سانتی متر ، ارتفاع: 50 سانتی متر) که شامل تمام قسمت های بدنه شده و نسبت به استخر های دیگر جایگیری کمتری خواهد داشت. البته ابعاد سطح نشیمنگاه کمی کمتر از ابعاد کلی بوده اما در ظرفیت آن هیچ تاثیری نخواهد گذاشت. البته عمق مفید آن از ابعاد ذکر شده 5 سانتی متر کمتر بوده که عمق مفید آن 90 درصد خواهد بود. با این وجود ظرفیت آب این کالا 750 لیتر بوده که ظرفیت آبی بسیار خوب برای آن خواهد بود. در کل این ابعاد و ظرفیت آب می تواند برای بزرگسالان محیطی راحت با اقابلیت دراز کشیدن در آب فراهم سازد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی استخر بادی خانواده دو رنگ کافیست آن را از بسته بندی خود خارج ساخته و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد همراه خود را با آنها وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. البته باید از باد زدن زیاد و سفت شدن بدنه هم خودداری کرد زیرا به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد کرد. البته پمپ باد همراه این استخر از نوع دستی کوچک بوده و برای اینکه در مدت زمان کم و با راحتی بیشتر این کالا را راه اندازی کنید می توانید از پمپ های باد برقی استفاده کنید. پمپ های باد برقی علاوه بر پمپاژ هوا در قدرت بالا می توانند عمل مکش باد را نیز انجام دهند.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهدرای از استخر بادی خانواده بهتر است هر گونه اشیای تیز را از بدنه دور کرده و از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ خودداری کرد. علاوه بر این نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این کالا نیز می تواند در مراقبت از این محصول بسیار موثر باشد. این استخر به دلیل کیفیت خوب بدنه می تواند در هر شرایط جوی مختلف استفاده کرد اما برای اینکه در فضای باز استفاده کنید بهتر است از زیر اندازهای مختلف برای آن به کار برد. در صورتی که در هر زمان و در هر شرایطی این کالا آسیب دید در به راحتی و در مدت زمان کمی توسط کیت تعمیرات اینتکس قابل تعمیر خواهد بود.

جمع بندی

استخر بادی دو رنگ خانواده اینتایم یکی از بزرگترین استخر های بادی شرکت اینتایم برای استفاده هر سنینی بوده که از کیفیت و ابعاد لازم برای استفاده در هر مکانی بهره می برد. کالایی که می تواند برای استراحت های آبی و همچنین تفریحات آبی و توپی گزینه خوبی باشد. این کالا توسط شرکت اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود.

نوعخانگی
ظرفیت 750 لیتر
طول 160 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC ساده
جنس کف PVC دو لایه
پمپ
نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتایم
وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...