استخر بادی خانواده sable با بدنه شفاف

B07922C5TL

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانواده sable با بدنه شفاف از نمونه استخر های بادی با ابعاد بزرگ است که برای مصارف چندین نفره و خانوادگی بسیار کاربردی است ، این نوع استخر ها که با نام دیگر استخر بادی بزرگسال به فروش می رسند بستری ایده آل برای تفریحات آبی را حتی برای بزرگسالان می تواند فراهم کند . این استخر بادی از بدنه pvc شفاف ساخته شده است ، این جنس برخلاف ظاهر لایه ای خود بسیار مقاوم است و می تواند به خوبی در برابر فشار ها و وزن آب مقاومت کند ، همچنین این جنس کاملا ضد آب بوده و بسیاری از استخر های بادی و نیز سایر محصولات بادی را نیز از همین جنس تولید می کنند ، اما ممکن است ضخامت لایه های پی وی سی در هر محصولی متفاوت باشد ، اما این محصول از لایه هایی با ضخامت 0.25 میلی متری برخوردار است و کیفیت مطلوبی دارد .

کف این استخر برای جلوگیری از سایش زیاد به صورت دو لایه و با ضخامت بیشتر طراحی شده است تا دیگر نگران پارگی کف آن نباشید . ابعاد ، ظرفیت و سایر مشخصات محصول در جدول زیر درج شده که می توانید آن را مطالعه کنید . راه اندازی این محصول نیز بسیار ساده است و شما می توانید با استفاده از انواع پمپ های باد دستی و یا برقی اقدام به باد کردن محصول کنید . ساختار این استخر بادی همچنین به صورت سه لایه بوده و هر لایه آن به صورت مجزا باد می شود ، فروشگاه intex این محصول را به همراه برچسب تعمیرات با قیمت مناسب به فروش می رساند . شما می توانید در فروشگاه این مدل را با دیگر مدل ها مقایسه کنید و با در نظر داشتن قیمت ، جنس و ... استخر مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری سفارش دهید .

استخر بادی خانواده sable با بدنه شفاف از سری استخر های بادی بزرگ و مناسب برای استفاده جمعی می باشد که شرکت با تجربه سیبل آن را به مراحله طراحی و فروش رسانده است . استخر های بادی تنها مختص کودکان نبوده بلکه برای بزرگ تر ها نیز تولید شده اند . استفاده از استخر ها نه تنها برای کودکان بلکه برای تمامی بزرگسالان و حتی میانسالان جذاب است . استخر های بادی نمونه کوچکی از استخر های آماده و ارزان قیمت هستند که می توانید با خرید آن ها ، بستر های آبی کوچک و بسیار عالی را در خانه برای خود داشته باشید . خرید استخر بادی نسبت به خرید استخر پیش ساخته و حتی احداث استخر بسیار ارزان تر خواهد بود ، پس اگر قصد هزینه کمتری دارید استخر بادی خانواده sable با بدنه شفاف بهترین گزینه برای خرید شما خواهد بود . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل استخر بادی خانواده فوق ، ویژگی ها و مشخصه های آن را مورد بررسی کامل قرار دهیم .

نوع طراحی و ساخت

شرکت های مختلف با توجه به طراحان و ایده هایی که به کار گرفته اند ، استخر های بادی خود را در تنوع های گوناگون تولید می کنند . از این رو فروشگاه اینتکس سعی کرده است تا بهترین و پر فروش ترین استخر های بادی هر شرکت بزرگی را در فروشگاه خود موجود کند تا خریداران عزیز بتوانند تنوع بیشتری را مشاهده و با سلیقه ای که دارند ، خرید استخر بادی خود را انجام دهند . این استخر بادی دارای بدنه رنگی و شفاف می باشد که بسیار زیبا در موقعیت های درست از بدنه شفاف و مات استفاده شده است . ساختار این استخر بادی در واقع از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است ، این نوع طراحی که به طراحی سه لایه یا سه طبقه شناخته می شود ، موجب شده تا دیواره ها ساختار یک تکه نداشته باشد چرا که این نوع طراحی باعث تقویت بدنه شده و استخر به خوبی می تواند در برابر وزن بالای آب مقاوم باشد . بدین ترتیب برای هر لایه یک دریچه باد قرار گرفته است . قسمت کف استخر نیز به صورت غیر بادی طراحی شده است . هر لایه به بهترین شکل به یکدیگر پرس شده اند و درزی میان آن ها وجود ندارد .

جنس استخر بادی

یکی از بهترین اجناسی که بیشتر تولید کنندگان استخر بادی و دیگر محصولات بادی از آن برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند ، pvc نام دارد ، پی وی سی که با نام های دیگری چون وینیل نیز شناخته می شود از مواد غیر سمی ساخته شده است و از این نظر کاملا سازگار با محیط زیست و سلامت انسان می باشد . این جنس همچنین در برابر رطوبت مقاوم بوده و البته نور خورشید و اشعه های آن نیز هیچگونه صدمه ای به بدنه استخر وارد نمی کند . قسمت کف استخر به دلیل اینکه در معرض ساییدگی قرار دارد با ضخامت بیشتر و ساختار دو لایه ایجاد شده است .

راه اندازی استخر بادی

برخی از استخر های بادی در کنار خود پمپ های باد دستی دارند ، اما در نبود آن شما می توانید به صورت مجزا پمپ دستی و حتی برقی یا پدالی را انتخاب و خریداری کنید تا به وسیله آن بتوانید با سرعت بیشتری استخر را راه اندازی کنید . برای راه اندازی این استخر نیاز است تا هر لایه را به صورت جداگانه و در صورت داشتن چندین پمپ باد ، حتی به صورت همزمان باد کنید . بهتر است از یک زیر انداز برای راه اندازی استخر بر روی آن استفاده کنید تا کف استخر آسیب نبیند . یکی از شایع ترین آسیب دیدگی های استخر بادی مخصوصا استخر بادی بزرگ ساییده شدن کف آن ها در طولانی مدت می باشد .

توصیه ها

با توجه به اینکه بدنه استخر های بادی از لایه های نازک ساخته شده است ، در برخورد اجسام تیز ، وسایل داغ و پر حرارت و یا ساییده شدن آسیب ببیند ، بنابراین بهتر است تا به خوبی از استخر بادی خود مراقبت کنید . استفاده از زیرانداز تا حدود زیادی در مراقبت از استخر موثر است . بهتر است استخر بادی خود را بر روی زمین های آسفالت ، یا زمین های سنگی ، شنی یا کثیف راه اندازی کنید . زمین چمن و سرامیک گزینه خوبی برای راه اندازی می باشد . در صورتی که از استخر استفاده نمی کنید می توانید با استفاده از درپوش و یا پارچه یا حتی نایلون ، سطح استخر را بپوشانید تا آشغال ، شاخ و برگ درختان و ... به داخل استخر نیوفتد .

تعمیرات استخر

استخر های بادی محصولاتی تعمیر شدنی هستند ، بنابراین اگر استخر بادی شما سوراخ شد و یا پارگی جزئی در بدنه آن ایجاد شد نگران نباشید چرا که می توانید با استفاده از بسته های تعمیراتی موجود در بازار و فروشگاه اینتکس محصول خود را تعمیر کنید . در کنار هر محصول بادی اغلب برچسب های تعمیراتی وجود دارد اما شما می توانید تعداد بیشتری را خریداری کنید . با استفاده از برچسب ها و چسب مخصوص شما می توانید نسبت به پنچر گیری استخر بادی خود اقدام کنید ، همچنین شما می توانید محصول آسیب دیده خود را جهت ترمیم به فروشگاه ارسال نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...