استخر بادی خانوادگی

intex 58962

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی

استخر بادی خانوادگی یا استخر بادی خانواده اینتکس ایزی ست اینتکس با طرح زنبوری یکی از کوچکترین نوع استخر های ایزی ست بوده که ساخته شده از جنس PVC و الیاف ابریشمی می باشد. محصولی که فقط با باد نمودن قسمت لبه آن با پر کردن از آب به صورت خودکار شکل می گیرد. از این استخر می توان در هر مکانی برای کودکان و یا بزرگسالان مورد استفاده قرار داد.

استخر بادی خانوادگی ، مناسب برای استفاده خانگی در حیاط منزل ، قطر استخر بادی خانوادگی 244 سانتی متر و ارتفاع آن 76 سانتی متر ، این مدل استخر بادی ایزی ست نام دارد که بدنه آن از جنس pvc بوده و فقط لبه استخر باد میشود ، برای نصب استخر ، لبه استخر را باد کرده و شیلنگ آب را درون استخر گذاشته تا پر شود ، با بالا آمدن سطح آب استخر شما به آرامی شکل میگیرد، این مدل استخر بادی خانوادگی در 2 مدل تولید شده ، با پمپ ، و بدون پمپ تصفیه استخر ، قیمت استخر بادی خانوادگی با پمپ تصفیه آب میباشد و به همراه خود یک عدد پمپ تصفیه آب برای تمیز نگه داشتن آب داخل آن میباشد

نقد و بررسی استخر بادی خانوادگی

استخر بادی خانوادگی و استخر بادی اینتکس ایزی ست

شرکت اینتکس یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه محصولات بادی و استخر های پیش ساخته می باشد که توانسته است با تولید محصولات با کیفیت ، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . در ادامه به بررسی و بیان مزایا و معایب استخر ایزی ست این شرکت خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی ساخت این استخر ایزی ست به صورت گرد می باشد و مناسب برای استفاده های روزمره می باشد . بر روی بدنه این محصول طرح های مربعی کوچکی وجود دارد که به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است . همچنین رنگ آبی استفاده شده در این استخر نیز به زیبایی استخر افزوده است و توانسته است به یک محصول ایده آل و عامه پسند تبدیل شود . در قسمت روبرویی این استخر ایزی ست لوگوی اینتکس را مشاهده می کنید که در دو طرف این لوگو دو عدد ورودی شیلنگ را مشاهده می کنید که شیلنگ های پمپ تصفیه به آن متصل شده و عمل تصفیه از این نقطه انحام خواهد شد . لبه های این استخر ایزی ست نیز به صورت بادشو می باشد که می توانید از آن به صورت تکیه گاه استفاده کنید و یا سر خود را بر روی آن قرار دهید . 

جنس بدنه

بدنه این استخر پیش ساخته ایزی ست از پی وی سی با الیاف ابریشمی استفاده شده است و به دلیل استفاده از الیاف ابریشمی در داخل بدنه این محصول استحکام این استخر در برابر فشار آب و ضربه بالا رفته است و می توانید با خیال راحت از این استخر استفاده کنید . همچنین به دلیل استفاده از این الیاف ابریشمی در داخل محصول مقاومت استخر را در برابر اشیاء نوک تیز بالا رفته است . طرح زنبوری استفاده شده بر روی بدنه این محصول نیز به زیبایی محصول افزوده است . همچنین بخش لبه این استخر نیز همانطور که گفته شد به صورت بادی می باشد و کیفیت بالایی دارد . اما به دلیل بادی بودن می بایست مراقبت بیشتری نیز از آن داشته باشید . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در قسمت کف این محصول ، فشار زیاد بر روی این قسمت است که می بایبست تحمل این وزن زیاد را داشته باشد . 

ابعاد و ظرفیت

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس دارای 244 سانتی متر قطر و 76 سانتی متر ارتفاع می باشد . اندازه مناسب این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی در این استخر شنا کنید. از تمامی قسمت های این استخر ایزی ست به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . به همین دلیل به راحتی می توانید از این استخر در فضاهای کوچک نیز استفاده کنید . ظرفیت 2419 لیتری این محصول نیز از ویژگی های این محصول به شمار می رود که می توانید در مدت زمان کمی این محصول را پر از آب کرده و ار آن استفاده کنید . زمان خالی کردن استخر نیز به سبب ظرفیت مناسب ، کوتاه بوده و می توانید در مدت زمان کمی آن را خالی نیز کنید . همچنین می توان این استخر را به صورت توکار نیز قرار داد که این کار را همکاران ما برای شما انحام خواهند داد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و خود شما نیز می توانید این کار را انجام دهید . البته در صورت مشکل نیز می توانید این کار را به همکاران ما بسپارید . برای راه اندازی این استخر می بایست پس از تمیز کردن محل قرار گیری استخر ، محصول را بر روی زمین قرار داده و اقدام به باد کردن لبه های این استخر کنید . پس از باد کردن لبه های استخر ، می بایست استخر را پر از آب کنید . پس از پر شدن استخر به طورخودکار به سمت بالا آمده و شکل خود را خواهد گرفت . می توانید این استخر را تا لبه آن باد کنید و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده می بایبست از برخورد اشیاء نوک تیز با بدنه این محصول جلوگیری کنید . البته به دلیل استفاده از الیاف ابریشمی در داخل بدنه ، به راحتی دچار مشکل نخواهد شد . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیرات محصول را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

استخر پیش ساخته ایزی ست خانوادگی محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای مقاوم ، و لبه های بادشو می باشد که می توانید از این لبه ها به عنوان تکیه گاه نیز استفاده کنید . بدنه پی وی سی و کف دولایه ، ظرفیت مناسب و همچنین راه اندازی اتوماتیک از ویژگی های این استخر به شمار می رود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 2419 لیتر
قطر 244 سانتی متر
ارتفاع 76 سانتی متر
وزن 20 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با الیاف ابریشمی
جنس بخش کناری الیاف ابریشمی
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ -
پمپ تصفیه 
سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 قابل استفاده برای یک خانواده کم جمعیت
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...