استخر بادی دایره اینتکس

intex 57489

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد با طرح سه طبقه ای که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده که نهایت زیبایی را به کاربر منتقل کند به همین دلیل در دیواره آن از روکش مات و شفاف استفاده شده است. شاید بهترین مزیت این استخر ارگونومی داخلی آن بوده که می تواند به خوبی فرزندان شما را در خود جای دهد.

استخر بادی دایره اینتکس ، با قیمت مناسب گنجابش و حجم آب : 742 لیتر ، نوع جنس استخر بادی از pvc باد شونده ، دارای 3 محفظه مجزا برای باد ، محصول شرکت اینتکس ، بسیار مقاوم ، یکی از استخر های بادی پیشنهادی شرکت تهران اینتکس همین محصول میباشد ، رنگ آبی آسمانی ، و شیشه ای ، دارای دریچه تخلیه آب ، پمپ باد ، برچسب تعمیرات ، با خرید این استخر بادی شادی را برای کودکان و حتی بزرگسالان به ارمغان بیاورید ، از این مدل استخر در حیاط منزل ، ویلا ، و یا حتی در فضای کوچک آپارتمان نیز میتوان استفاده کرد ، با قابلیت باد شدن در 5 دقیقه ، حجم بسته بندی این محصول 50 * 50 سانتی متر میباشد.این استخر بادی به مدت 2 هفته شامل مهلت تست تعمیر میباشد.

شرکت اینتکس از تولید کنندگان محصولات بادی در سراسر دنیا می باشد که در این زمینه از برترین تولید کنندگان می باشد . محصولات این شرکت از جنس پی وی سی می باشند زیرا پی وی سی دارای استحکام بالایی بوده و همچنین قابلیت انعطاف پذیری بالایی نیز دارد . استخر بادی دایره اینتکس نیز از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر همانند استخر های لوکس و درجه یک شرکت اینتکس می باشد و نسبت به قیمت پایین خود یک محصول ایده آل می باشد .طراحی  این استخر به صورت دایره بوده و در هر مکانی ، حتی محل های کوچک می توان از آن استفاده نمود . رنگ آمیزی استفاده شده در این استخر به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . این استخر از دو رنگ آبی و سفید تشکیل شده است و همچنین سه لایه بودن استخر موجب زیبایی دوچندان آن شده است . 

جنس بدنه 

بدنه ی این محصول از پی وی سی بوده و دارای استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . بخش زیرین این محصول از جنس پی وی سی دولایه می باشد و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد . بخش کناری این استخر نیز از جنس پی وی سی مات می باشد که زیبایی خاصی را به استخر بخشیده است . همچنین بدنه ی این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی در محصولات بادی این می باشد که پی وی سی در عین زیبایی و استحکام ، قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی می توان از آن استفاده کرد . 

ابعاد و ظرفیت آب

این استخر بادی کودک اینتکس دارای 203 سانتی متر قطر و 51 سانتی متر ارتفاع می باشد که مناسب برای استفاده بزرگسالان و حتی کودکان می باشد . در بدنه و ساخت این محصول ، قسمت اضافی مشاهده نخواهید کرد و از تمامی فضای استخر به خوبی استفاده شده است . ظرفیت آب این استخر بادی نیز 742 لیتر می باشد که مناسب برای استخری با این عمق می باشد . وزن این استخر 2.6 کیلوگرم بوده و به راحتی می توان آن را جابجا کرد و از آن استفاده نمود . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای مراقبت از این محصول می بایست آن را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد زیرا باعث سوراخ شدن آن خواهند شد . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . برای راه اندازی محصول نیز می بایست پس از خارج نمودن محصول از جعبه ی خود ، آن را بر روی سطحی صاف قرار داده و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . 

جمع بندی

استخر بادی گرد اینتکس محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که مناسب برای استفاده در ویلا ، بالکن و یا پشت بام می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

نوعخانگی
ظرفیت 742 لیتر
قطر 203 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
وزن 2.6 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف و مات
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای طرح دو تکه ای زیبا
 قابل استفاده برای 3 الی 4 کودک
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...