استخر بادی دو قلو با فواره آب

intex 57143

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دو قلو با فواره آب از جدیدترین استخر های بادی شرکت اینتکس برای سنین کودکان بوده که از طراحی و ارگونومی جدید و مهیجی بهره مند است. این کالا در واقع ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و شفاف بوده و برای قسمت دیواره بیرونی این استخر از طراحی آکواریمی استفاده شده است. اما طراحی این کالا به صورت گرد بوده و از یک استخر گرد کوچکتر نیز در داخل بدنه به صورت سرخود قرار داده شده است. استخر بزرگ و اصلی دارای عمق مفید 21 سانتی متر و ظرفیت آب 730 لیتری بوده و استخر کوچک نیز دارای عمق مفید 29 سانتی متری با ظرفیت 208 لیتر می باشد. یکی دیگر از ویژگی های استخر کوچکتر تعبیه شده فواره آب یا آبپاش در بدنه آن بوده که توسط یک شلنگ آب شروع به کار می کند. این محصول تفریحی اینتکس علاره بر استخر آب می تواند به عنوان استخر توپ نیز استفاده شود.

طرحی که استخر بادی دو قلو با فواره آب دارد، بسیار آن را شبیه به یک حوض کرده است. به طوریکه اگر آن را در حیاط خانه راه اندازی کنید، گویی یک حوضچه در حیاط است که می تواند به داخل آن رفته و شنا کرد. چیزی که استخر بادی را نسبت به حوض منحصر به فرد کرده است، این موضوع است که استخر بادی ایمنی بیشتری را داشته و در واقع وسیله بازی و سرگرمی است، اما حوض ها دیواره های سنگی دارند که اگر مبادا برخوردی با آن ها داشته باشید، ممکن است سبب آسیب رسیدن شود، ولی استخر های بادی به صورت بادی هستند و بدنه انعطاف پذیر آن ها می تواند مانع از اسیب رسیدن به کودکان شود. هم استخر بیرونی و هم استخری کوچکی که در دخل آن قرار دارد، هر دو به صورت بادی هستند و بدنه نرمی را خواهند داشت. 

تفاوتی در این دو استخر وجود دارد این است که یکی از آن ها مساحت کوچک تری داشته و در دل استخر بزرگ تر است، همچنین استخر کوچک تر عمیق تر از استخر بادی بزرگ بوده و می تواند از این نظر برای کودکان جذاب تر باشد. استخر ها به یکدیگر راهی ندارند و به صورت جداگانه پر می شوند. همچنین راه اندازی آن ها نیز به صورت جداگانه بوده و برای هر بخش دریچه بادی قرار داده شده است که از آن طریق می توانید اقدام کنید. این استخر دارای فواهر های آب است که در بخش میانی آن قرار گرفته و می تواند با ایجاد آبپاش ، کودکان را خیس کرده و همچنین محیط را خنک کند تا کودکان در هنگام آب تنی در روز های گرم تابستان و در حیاط خانه، دچار گرما زدگی نشوند. برای کار کردن آبپاش تنها کافیست که یک شلنگ آب را به استخر وصل کنید و آب را باز بگذارید.

استخر بادی دو قلو با فواره آب

استخر بادی کودک دو قلو با فواره آب یکی از بزرگترین استخر های بادی تولید شده با طراحی بدنه گرد بوده که می تواند گزینه مناسبی برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان در فضای باز باشد. استخری که در واقع شامل دو استخر بادی بوده به همین دلیل به استخر دو قلو معروف می باشد. این محصول از نظر عمق نسبت به بسیاری از استخر های بادی بزرگ کوچکتر بوده اما از فضای باز تری برای تفریحات آبی و حتی توپی برخوردار می باشد. استخر دو قلو با فوراه از تولیدات جدید شرکت اینتکس محسوب شده که به عنوان بزرگترین استخر های بادی عرضه شده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر بادی به صورت گرد بوده و شامل یک استخر بزرگ و یک استخر کوچک متصل به بدنه می باشد. استخر بزرگ و اصلی نسبت به حوضچه داخل عمق کمتری داشته تا به عنوان استخر توپ نیز قابل استفاده باشد. گفتنی است که هر دو استخر از دریچه های باد مجزایی برخوردار می باشند بنابراین برای راه اندازی کامل این محصول می بایست از تمام دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه اقدام به باد زدن این محصول کرد. یکی از ویژگی های جالب این استخر داشتن فواره های آب تعبیه شده روی بدنه می باشد. البته این فواره های آب روی استخر کوچکتر طراحی شده که از آب درون بدنه تغذیه می کند. طراحی بدنه این محصول نیز به صورت آکواریمی بوده که در زیبایی بدنه تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. یکی از نکات دیگر طراحی بدنه این کالا داشتن کف دو لایه و غیر بادشو بوده تا کمتر در معرض آسیب دیدگی هایی مانند سوراخ شدن قرار بگیرند.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر بادی از نوع پلاستیک PVC با رویه شفاف بوده که به دلیل داشتن طرح آکواریمی زیبایی خاصی را به ظاهر آن بخشیده است. این بدنه ساختار دو لایه داشته و ضخامت قابل قبولی دارد به همین دلیل در برابر دمای آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. از هیمن رو می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. با وجود کیفیت خوب جنس بدنه این محصول و داشتن ضخامت نسبتا بالا از انعطاف مناسبی برخوردار بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را داشته باشد. قابلیتی که باعث می شود تا این محصول را به راحتی در هر مکان مورد نظری حمل کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد استخر دو قلو گرد اینتکس معادل (قطر: 279 سانتی متر ، عرض: 36 سانتی متر (تا بالاترین نقطه بدنه) ) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین کودکان و خردسالان جهت تفریحات آبی خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و از قسمت بیرونی استخر بزرگتر محاسبه شده است. اما یکی از تفاوت های اصلی میان ابعاد دو استخر متصل به هم در ارتفاع و عمق مفید آنها می باشد. همانطور که در تصویر مشخص است عمق مفید استخر بیرونی 21 سانتی متر و استخر کوچکتر 29 سانتی متر خواهد بود. البته زمانی که این استخر را جمع کنید ابعاد آن بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای گیرد. اما ظرفیت آب کلی این استخر 938 لیتر بوده که مجموع دو استخر متصل به هم می باشد. این ظرفیت آب حجم 90 درصدی این محصول را شامل خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 7.2 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای این استخر با چنین حجمی خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

همراه این استخر بادی هیچ نوع پمپ بادی قرار داده نشده برای همین به منظور راه اندازی آن می بایست از قسمت پمپ های باد فروشگاه اینتکس یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه این کالا تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل متناسب با آنها را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این استخر باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهد دید بنابراین مقدار باد زدن می تواند در سلامتی محصول بادی موثر باشد. همچنین این کالا نیز همانند دیگر محصولات بادی نباید با اشیای تیز برخوردی داشته باشد زیرا که سوراخ شدن کالا های بادی در برابر اشیای تیز امری طبیعی خواهد بود.

جمع بندی

استخر بادی دو قلو با فواره های آب سرخود یکی از مناسب ترین گزینه های برای تفریحات آبی و توپی کودکان و خردسالان در فضای باز بوده که توسط شرکت اینتکس با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود. گفتنی است که این محصول در تهران در روز سفارش و در شهرستان ها نیز حداکثر در مدت زمان 48 ساعته تحویل داده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...