استخر بادی دو لایه با کف طرح دار

intex 58922 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
260,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با کف طرح دار یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های بادی تفریحی برای کودکان زیر 3 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که می تواند به عنوان استخر توپ و یا وان بادی نیز در داخل حمام ها برای فرزندانتان استفاده شود. این کالا البته به دلیل داشتن وزنی سبک به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل حمل و راه اندازی خواهد بود.

استخر بادی دو لایه با کف طرح دار کد محصول :intex 58922 NPاستخر بادی دو طبقه با کف طرح دار از دیگر ساخته های شرکت آمریکایی اینتکس است که می توانید با قیمت ارزان آن را خریداری کنید . اگر به دنبال خرید استخر بادی اورجینال و دوام برای رده سنی زیر 3 سال هستید ، استخر بادی دو لایه با کف طرح دار گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود ، چرا که سایز آن مناسب برای این سنین است که به واسطه ابعادی که دارد می توانید آن را در داخل حمام نیز استفاده کنید . با استفاده از استخر های بادی والدین گرامی می توانند با ایمنی بیشتر کودکان خود را به حمام ببرند ، همچنین نوع طراحی جذاب محصول می تواند آنان را تشویق به آب بازی کند .

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با خصوصیات و ویژگی های بیشتر استخر بادی دو لایه با کف طرح دار آشنا شوید . تولید و طراحی استخر بادی کودک این استخر بادی در واقع از دو حلقه بادی و یک کف تشکیل شده است که نام آن نیز به دلیل طراحی دولایه ، استخر بادی دو لایه با کف طرح دار نامیده می شود . هر یک از حلقه های بادی دارای مخازن و دریچه باد جدا می باشند که اینتکس آن دو را به بهترین شکل به یکدیگر پرس کرده است . البته کف این استخر بادی به صورت غیر بادی طراحی شده است .

دو حلقه بادی استخر به رنگ سبز و کف آن دارای طرح انیمیشن دوست داشتنی پو می باشد . استخر بادی فوق فاقد دریچه تخلیه آب می باشد چرا که ظرفیت آن کم بوده و به راحتی می توانید آب آن را خالی کنید . جنس استخر بادی تمامی قسمت های این استخر بادی اینتکس از pvc یا همان vinyl ساخته شده است . از ویژگی های عالی لایه های پی وی سی می توان به ضد آب بودن ، ضد اشعه خورشیدی ، مقاومت در برابر دماهای مختلف آب و از همه مهم تر سازگار با سلامت پوست می باشد که تولید کنندگان را مجاب کرده تا از آن به جای مواد پلاستیکی شیمایی در استخر های بادی استفاده کنند .

البته این مواد منعطف خصوصیات لازم را برای بدنه بادی دارند و به خوبی می توانند در برابر فشار و ضربه مقاوم باشند . کف استخر نیز از همین جنس ساخته شده است . راه اندازی استخر بادی برای راه اندازی استخر بادی فوق می توانید از پمپ باد استفاده کنید ، اما به دلیل مخازن کوچکی که دارد می توانید با دهان و با کمک لوله خودکار استخر را به سرعت باد کنید . شما می توانید از این استخر در داخل حمام به عنوان وان بادی استفاده کنید .

برای پر کردن استخر می توانید از آب های گرم نیز استفاده نمایید . همچنین شما می توانید با خرید توپ های رنگی کوچک ، استخر را تبدیل به استخر توپ کرده و بازی های شاد دیگری را برای فرزندان خود فراهم کنید . توصیه می شود که ناخک کودکان را قبل از استفاده از استخر بگیرید ، چرا که ممکن است بر اثر کشیدن ناخن بر بدنه استخر ، محصول آسیب ببیند . پس از استفاده ، استخر را کاملا خشک کرده و سپس آن را جمع کنید . در صورتی که استخر آسیب دید تا قبل از تعمیر از آن استفاده نکنید و محصول را باد نکنید چرا که ممکن است آسیب دیدگی بیشتر شود . تعمیرات استخر بادی در صورتی که استخر بادی دارای پارگی جزئی باشد شما می توانید آن را پنچرگیری کنید ، برای پنچرگیری نیاز است تا بسته تعمیرات مخصوص استخر را خریداری کنید .

در کنار برخی از محصولات این بسته ها وجود دارد اما در صورت نبود بسته می توانید آن را به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . پس از تهیه بسته تعمیرات ، محل آسیب دیدگی استخر را یافته و آن را علامت گذاری کنید ، قبل از تعمیر استخر را در صورت خیس بودن کاملا خشک کرده و سپس برچسب را آغشته به چسب مخصوص تعمیر کرده و سپس بر روی محل آسیب دیدگی گذاشته و فشار دهید ، پس از آن نیاز است تا به مدت 24 ساعت چسب تحت فشار باشد ، برای اینکار از یک وزنه و یا سنگ استفاده کنید . پس از آن محصول را تست کرده و در صورت اطمینان از پنچرگیری صحیح می توانید از استخر به مانند روز اول استفاده نمایید .

نوع گرد
 قطر 61 سانتي متر
 ارتفاع 15 سانتي متر
 ظرفیت 15 لیتر
 وزن 1 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه طرح دار
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...