استخر بادی دو نفره

Bestway 54153

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دو نفره از محصولات جدید و متفاوت بست وی می باشد که طراحی بسیار زیباد و دوست داشتنی دارد. این کالا از رویه براق با ترکیب رنگی آبی و سفید ساخته شده است، لایه های استفاده شده رد ساخت محصول تماما از وینیل ساخته شده اند و کیفیت بسیار مناسبی دارند، وینیل در برابر آب و تابش مستقیم خورشید مقاومت کرده و پس از مدت زمان بلند تری دچار پوسیدگی می شود. در قسمت بالایی دو عدد نشیمنگاه بادی و پشتی قرار داده شده و فضای مقابل نیز می تواند برای بازی کودکان یا فضای پا مورد استفاده قرار گیرد.

استخر بادی دو نفره

استخر بادی بزرگسالان دو نفره 5 ضلعی محصولی جدید و تفریحی برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان و کودکان بوده که توسط شرکت بست وی تولید شده است. این استخر بادی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی در فضای باز بوده که با طراحی بدنه مناسب خود و عمق استاندارد نسبت به ابعاد بدنه محلی مناسب برای آبتنی کودکان و افراد بزرگسال همچنین استراحت های آبی برای بزرگسالان فراهم خواهد کرد. استخر های بادی کمی تولید شده اند که در خود صندلی و نشیمنگاه بادی دارند. این کالا نیز در میان چنین استخر هایی قرار گرفته تا هنگام نشستن درون آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر همانطور که در عنوان خود مشخص شده به صورت 5 ضلعی بوده که از دو نشیمنگاه بادی به همراه تکیه گاه مخصوص سر به شکل سرخود بهره مند می باشد. این تکیه گاه و نشیمنگاه ها دارای دریچه باد مجزایی بوده که موجب می شود تا آنها را به صورت مجزا راه اندازی کنید. همچنین دو جای مخصوص قرار دادن بطری روی لبه استخر تعبیه شده تا امکان نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز در آنها فراهم باشد. برای تخلیه راحت تر آب استخر نیز یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف قرار داده شده تا دردسری در خالی کردن آب استخر نداشته باشید. ساختار و طراحی بدنه این محصول به گونه ای بوده که امکان جای دادن دو نفر را در سنین بزرگسال در خود فراهم خواهد کرد.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه استخر بادی 5 ضلعی از نوع پلاستیک PVC وینیل بوده که رویه ای کاملا طرح چرم دارد. این بدنه ضخامت و کیفیت قابل قبولی داشته تا در برابر دمای آب و یا قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب به خوبی مقاوم باشد. به همین دلیل هیچ نوع نگرانی بابت استفاده از این محصول در فضای باز نخواهیم داشت. جنس بدنه ای که دارای انعطاف بسیار خوبی بوده تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. قابلیتی که اجازه می دهد تا مصرف کننده استخر خود را به راحتی در هر مکان مورد نظری حمل کند. همچنین این کالا همانند دیگر محصولات بادی آسیبی از جمله سوراخ شدن ببیند توسط بسته مخصوص تعمیرات اینتکس و یا به وسیله تعمیر کاران مجرب شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود تا امکان استفاده مجدد از این کالا فراهم باشد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر بادی معادل (طول: 213 سانتی متر ، عرض: 207 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب و استاندارد برای تفریحات آبی کودکان و یا آب درمانی بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل می شود. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه بوده بنابراین عمق مفید آن حدود 10 سانتی متر کمتر از ارتفاع ذکر شده خواهد بود تا باعث جلوگیری از سر ریز شدن آب شود. ظرفیت آب این محصول با توجه به ابعاد خود به 575 لیتر رسیده که شامل حجم 90 درصدی قسمت داخل بدنه خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 3.5 کیلوگرم بوده که وزنی سبک و قابل حمل محسوب می شود و از آنجایی که بسته بندی این کالا دارای دستگیره مخصوص بوده بنابراین حمل آن هم آسوده تر خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی تمامی محصولات بادی از جمله این استخر توسط پمپ های باد مخصوص محصولات بادی صورت می گیرد. این استخر به همراه خود پمپ باد نداشته برای همین باید از فروشگاه اینتکس پمپ بادی متناسب با حجم این محصول تهیه کرد. سپس با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که اگر بیش از حد به بدنه باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی وارد خواهد شد. بنابراین یکی از مناسب ترین و مهم ترین راه ها برای مراقبت از این محصول تفریحی باد زدن استاندارد بدنه می باشد. علاوه بر این باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری شود.

جمع بندی

استخر بادی دو نفره بست وی محصولی از شرکت بست وی یکی از جدید ترین استخر های بادی صندلی و تکیه گاه دار بوده دارای حجم و ظرفیت آب بسیار مناسبی برای آب درمانی و یا تفریحات آبی کودکان می باشد. این کالا با وجود کیفیت بدنه خوب خود در حجم و اندازه های کوچکی قابل جمع شدن بوده به همین دلیل به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل جمع شدن خواهد بود. محصولی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از سوی شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 575 لیتر
طول 213 سانتی متر
عرض 207 سانتی متر
ارتفاع 69 سانتی متر
جنس رویه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی دو نفره از جدید ترین و بهترین استخر های بادی است که شما می توانید از آن به عنوان یک استخر بادی خانوادگی استفاده کنید ، برای اینکه از ابعاد بزرگی برخوردار است و می تواند برای استفاده چند نفره مناسب باشد . این استخر بادی طراحی فوق العاده ای دارد و از آن جا که صندلی های بادی برای آن در نظر گرفته شده است ، شما می توانید به راحتی از استخر استفاده کنید و در داخل آن ریلکس کنید . این ویژگی بسیار عالی می تواند کارایی فوق العاده ای را داشته باشد . استخر های بادی مدل های مختلفی را دارند که شما می توانید تمامی آن ها را در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کرده و محصولات را با قیمت های فوق العاده خوبی خریداری کنید . ولی با مقایسه بین این استخر بادی با سایر استخر های بادی متوجه خواهید شد که استخر بادی دو نفره از بهترین مدل ها بوده و قطعا از خرید آن پشیمان نخواهید شد . 

این استخر بادی شکلی پنج ضلعی دارد و اگر به بدنه آن دقت داشته باشید ، دیواره های استخر بادی به صورت دولایه و دو طبقه ای طراحی شده است ، این طراحی می تواند باعث افزایش دوام دیواره های استخر بادی شود . هر استخری بسته به نوعی که دارد ، ممکن است طراحی متفاوتی داشته باشد . بنابراین از آن جا که استخر بادی دو نفره ابعاد بزرگی دارد ، این طراحی باعث شده است تا دیواره ها مقاوم تر باشد و بهتر بتواند در برابر ضربه ها و فشار های وارده مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . این استخر بادی در برابر آسیب ها بسیار خوب عمل می کند و هیچ فشاری به آن صدمه وارد نمی کند . تنها دلیل آسیب دیدن این محصولات بادی همچون استخر بادی دو نفره که بدنه ای تقویت شده دارد ، برخورد اجسام تیز و برنده با بدنه آن است که منجر به سوراخ شدن بدنه خواهد شد . 

با سوراخ شدن بدنه استخر های بادی ، باد آن ها خالی می شود و نمی توان از آن ها استفاده کرد . ولی برای این اتفاق نیز راه حل وجود دارد . چرا که شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی به بهترین شکل ممکن بخش های آسیب دیده استخر بادی را تعمیر کنید . این برچسب ها مخصوص استخر های بادی بوده و شما در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید تعمیرات را به نحو احسنت انجام دهید . تعمیرات به سادگی صورت می گیرد و نیازی به تخصص خاصی نیست . این برچسب ها شامل لیبل و یک چسب قطره ای است که می توانید لیبل را برش دهید و با چسب قطره ای به بدنه استخر بچسبانید تا تعمیرات به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد . ولی اگر آسیب دیدگی در استخر بادی بیشتر از یک سوراخ باشد ، شما می توانید از فروشگاه اینتکس برای تعمیرات محصول بادی خود استفاده کنید . برای این تعمیرات می توانید از فروشگاه کمک بگیرید تا به صورت تخصصی تر تعمیرات شما را به نحو احسنت انجام دهد و حتی پارگی های وسیع را نیز تعمیر کند . 

برای راه اندازی و استفاده از استخر بادی دو نفره نیز شما می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد کارایی بسیار خوبی برای راه اندازی سریع استخر بادی به شما خواهد داد . به خصوص اگر از پمپ های باد قوی تر استفاده کنید . این پمپ های باد را نیز می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس به راحتی تهیه کنید و از آن استفاده کنید . در بدنه استخر بادی دریچه باد وجود دارد و پمپ های باد دارای نازل های خوبی هستند که شما می توانید با استفاده از آن ها به بهترین شکل ممکن استخر بادی را راه اندازی کنید . از ویژگی های بسیار خوب دیگر استخر بادی دو نفره می توان به داشتن تکیه گاه اشاره کرد که شرایط فوق العاده ای را برای استفاده خواهد داد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...