استخر بادی دیزنی اینتکس

intex 57451

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح دیزنی محصولی از شرکت اینتکس می باشد که در ابعاد مناسبی تولید شده است. در ساخت این استخر از رنگ های متنوعی استفاده شده که باعث جذابیت بیشتر آن برای کودکان شده است. استخر دیزنی به نوعی یک مجموعه بازی عظیم بوده که می تواند تمامی نیاز های کودکتان از تفریحات تابستانی را بر طرف کند.استخر بادی اینتکس کودک دیزنی محصولی با طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی است که در ساخت آن از رنگ های متنوعی استفاده شده است. این استخر از دو محیط آبی مجزا ساخته شده که با استفاده از یک سرسره آبی به یکدیگر متصل می شوند. به همراه فواره آب در تاج پشتی، دارای برچسب تعمیرات، قابل استفاده در منزل، مسافرت و یا ویلا، مناسب استفاده برای چند کودک به صورت همزمان، استخر بادی دیزنی یکی از بهترین ابزار ها برای بازی کودکان در فصل تابستان بوده و قیمت مناسبی نیز با توجه به کیفیت و قیمت آن دارد.

استخر بادی دیزنی اینتکس

این استخر بیش از اینکه شبیه به استخر های طرح دیزنی باشد، شبیه به یک مزرعه جالب و دوست داشتنی است که کودکان می توانند در وسط مزرعه استخری برای بازی و آب تنی داشته باشند. دیواره های استخر را اگر مشاهده کنید، گل های رنگی را میبینید که لای چمنزار بوده و جلوه خاصی را به استخر بخشیده است. این استخر بادی ابعادی بزرگ دارد می تواند بری اینکه چند کودک بتوانند به صورت همزمان با یکدیگر بازی کنند بسیار مناسب است. اگر شما چند فرزند دارید ، می توانید از این استخر بادی بسیار جالب استفاده کنید. اگر بخواهید به صورت کلی به استخر بادی طرح دیزنی اینتکس نگاهی بیاندازید، متوجه می شوید که استخر بادی در واقع تشکیل شده از دو استخر است که چسبیده  به یکدیگر هستند و در بین آن ها یک سرسره بادی قرار داده شده است. عمق هر دو استخر یکسان است.

وجود عمق کم در استخر بادی دیزنی اینتکس باعث شده است تا افراد بتوانند اجازه دهند که کودکان خردسالشان نیز به سادگی از استخر استفاده کنند. برای اینکه عمق کم خطری برای کودکان نداشته و آن ها می توانند به بهترین شکل ممکن از محصولات خود استفاده کنند. محل قرار گیری آبپاش در استخر بادی اینتکس بسیار عالی در نظر گرفته شده است، برای اینکه بر روی سرسره بادی ریخته و می تواند سطح آن را لغزنده تر کند تا زمانی که کودکان سرگرم بازی و تفریح هستند ، بتوانند به بهترین شکل ممکن سر خورده و احساس خوبی را داشته باشند. استخر بادی به راحتی راه اندازی می شود و حتی پس از استفاده و جمع کردن محصول ، می توانید آن را به خوبی در یک جای کوچک نیز نگهداری کنید. به طور کلی استفاده از استخر بادی دردسری ندارد و چه بسا کودکان به صورت مکرر می تواند از آن استفاده کنند.

استخر بادی دیزنی اینتکس

استخر بادی دیزنی اینتکس یکی از جذاب ترین و کودک پسند ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای سنین کودکان و حتی خردسالان می باشد. این استخر از سری استخر های بادی طرح دار و چند کاره بوده که می تواند برای انواع تفریحات آبی و توپی بسیار مناسب باشد. داشتن دو استخر بادی متصل به هم و همچنین اسباب بازی های بادی سرخود از دیگر ویژگی های این کالا بوده که برای تفریحات بیشتر مصرف کنندگان تعبیه شده است. اما در ادامه همراه ما با شید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این استخر بادی به صورذت دوقلو بوده که از یک استخر بادی کوچک و یک استخر بادی بزرگ بهره می برد. این دو استخر در واقع توسط یک سرسره بادی به یکدیگر متصل شده و تشکیل یک مجموعه استخر بادی تفریحی بزرگتر را می دهد. اما استخر بادی کوچکتر در ارتفاع بالاتری قرار گرفته و استخر بادی بزرگ کمی پایین تر می باشد و این حرکت به دلیل استفاده جذاب تر از سرسره می باشد. همچنین در قسمت لبه های این کالا نیز چند اسباب بازی بادی سرخود به کار رفته که برای سرگرمی بیشتر فرزندان شما به کار رفته است. علاوه بر این یک تاج بادی طرح دار سرخود در استخر کوچکتر تعبیه شده که خود از یک آبپاش بهره می برد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با روکش طرح چرم بوده که از ضخامت مناسبی نیز بهره مند است. بدنه ای که از قدرت بالایی در برابر فشار و دمای آب و همچنین شرایط جوی مختلف برخوردار است. به همین دلیل با خیالی آسوده می توان از این استخر بادی در فضای باز نیز استفاده کرد. البته این کالا بیشتر برای تفریحات آبی و توپی در فصول گرما مناسب خواهد بود و در فصول سرما نیز می توان برای فضاهای سربسته و گرم استفاده نمود. کف استخر نیز از نوع ساده دو لایه می باشد.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد این کالا معادل (طول: 297 سانتی متر ، عرض: 193 سانتی متر ، ارتفاع: 135 سانتی متر) بوده که ابعادی بزرگ برای استفاده چند کودک به صورت همزمان خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تاج بادی آن می باشد. سرسره بادی تعبیه شده در داخل استخر نیز می تواند تنها برای یک نفر استفاده شود. اما طبق این ابعاد طرفیت آب کلی این استخر بادی دو قلو به 434 لیتر رسیده که ظرفیت آبی بسیار خوب برای انواع تفریحات آبی خواهد بود. گرچه می توان از توپ های کوچک نیز به عنوان جایگزین آب در درون استخر استفاده شود.

نحوه راه اندازی

راه اندازی این استخر بادی آسوده بوده و تنها کافیست پس از خارج ساختن آن از بسته بند خود بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرد. سپس با توجه به اندازه های دریچه های باد این استخر نازل پمپ باد متناسب با آن را به این دریچه ها متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که به صورت کامل شکل بگیرد. همچنین از سفت شدن بیش از حد بدنه نیز باید جلوگیری کرد زیرا به درز های ان آسیب جدی وارد خواهد کرد. برخی از وسیله های بادی درون استخر نیز وجود دارند که فاقد دریچه باد می باشند. این وسیله های بادی نیز با باد کردن بدنه به شکل خودکار راه اندازی می شوند. برای جمع نمودن بدنه نیز بهتر است توسط انواع پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این محصول را جمع نمود.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین راه های نگهداری و مراقبت از این استخر بادی دوقلو دور نمودن اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. علاوه بر این محل استفاده و نگهداری این محصول می تواند در حفاظت بیشتر این کالا در برابر اتفاقات ناگهانی موثر باشد.

جمع بندی

استخر بادی دیزنی اینتکس یکی از بزرگترین استخر های بادی شکل و طرح دار این شرکت برای سنین کودکان و خردسالان بوده که از طراحی دوقلو بهره مند است. محصولی که دارای اسباب بازی های سرخود و همچنین یک سرسره بادی به همراه آبپاش بوده که یک مجموعه بازی بادی آبی و یا توپی را در اختیار فرزندان شما قرار می دهد. این کالا توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگی
ظرفیت 434 لیتر
طول 297 سانتی متر
عرض 193 سانتی متر
ارتفاع 135 سانتی متر
جنس PVC
پمپ 
نوع پمپ -
وزن 6.1 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای تاج رنگین کمان
 مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات،4 حلقه رنگی،6 توپ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...