استخر بادی دیزنی دخترانه بست وی

bestway 91047c

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح دیزنی دخترانه کودک از سری استخر های بادی شیک و کودک پسندانه شرکت بست وی بوده که برای انواع تفریحات آبی و همچنین تفریحات توپی در درون آن تولید شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. بدنه ای با کیفیت قابل قبول که به راحتی در برابر شرایط جوی مختلف و دمای مختلف آب تحمل پذیر خواهد بود. قسمت کف این استخر نیز همانند بسیاری از هم نوعان خود به صورت ساده از لایه PVC طراحی شده و رنگی می باشد. این کالا به دلیل داشتن وزن بسیار سبک و همچنین راه اندازی آسوده و کم زمانبر قابل حمل و استفاده در مسافرت ها نیز خواهد بود.

استخر بادی دیزنی دخترانه بست وی

استخر بادی دیزنی بست وی در طرح دخترانه یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های بادی تفریحی برای کودکان و خردسالان می باشد. محصولی با کیفیت ساخت مطلوب که امکان استفاده در فضای باز را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد کرد. این استخر بادی نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ کودک نیز کاربرد خواهد داشت. همچنین ویژگی هایی از جمله کم حجم بودن داشته که موجب حمل و استفاده در هر مکانی خواهد شد. این نوع استخر ها از نظر ابعاد و ظرفیت آب یکسان در طرح های مختلفی تولید شده اند که همگی ساختار بدنه مشابه ای دارند. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق آن بپردازیم...

طراحی و ساخت بدنه

طراحی بدنه این محصول به صورت گرد بوده که از ساختار بدنه سه لایه بهره مند می باشد. بدنه این استخر توسط سه دریچه باد مجزا راه اندازی شده که می توان به صورت دلخواه برای کم شدن ارتفاع استخر هر کدام از لایه ها را باد نکرد. قسمت کف استخر به صورت ساده ساخته شده تا کمتر در معرض سوراخ شدن قرار بگیرد زیرا استخر هایی که از کف بادی بهره مند هستند بیشتر در معرض آسیب دیدن خواهند بود. این نوع استخر های بادی به دلیل حجم و ابعاد کوچک خود هیچ دریچه تخلیه آبی روی خود نداشته زیرا با خالی کردن باد بدنه به راحتی درون آنها تخلیه می شود. داشتن طراحی زیبا و رنگ شاد که بیشتر برای دختران مناسب بوده تاثیر بسیار خوبی در روحیه کودکان خواهد گذاشت.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه که از مهمترین ویژگی های خرید و استفاده از یک محصول بادی محسوب می شود در این استخر از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از مقاومت خوبی در برابر دمای آب و همچنین نور آفتاب برخوردار خواهد بود به همین دلیل با خیالی آسوده قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. یکی از ویژگی های خوب جنس بدنه این محصول همانند دیگر محصولات بادی داشتن انعطاف بالا بوده تا هنگام جمع کردن حجم و اندازه های کمتری را به خود بگیرد. این ویژگی باعث حمل و راه اندازی آسوده تر این کالا خواهد شد. همچینن در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس به راحتی و یا قابلیت اطمینان بالایی قابل ترمیم خواهد بود. گرچه تعمیر محصولات بادی توسط تعمیر کنندگان شرکت اینتکس مطمئن تر خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر دیزنی بست وی معادل (قطر: 120 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که برای استفاده دو کودک به صورت همزمان ابعاد مناسب خواهد بود. در واقع این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ابعاد حالت باد شده این محصول می باشد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز 25 سانتی متر بوده که قادر است تا مقدار 140 لیتر آب را در درون خود جای دهد. این ظرفیت آب بستگی به ابعاد و مقدار ارتفاع بدنه خواهد داشت. اما ظرفیت 140 لیتری برای این محصول حجم 90 درصدی بدنه را شامل خواهد شد. اما گفتنی است که زمان جمع کردن این استخر ابعاد آن بسیار کوچکتر شده به گونه ای به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه و یا توسط دست به راحتی قابل حمل و یا قابل جای دادن در هر محل کوچکی خواهد بود. وزن بسته بندی آن نیز حدود 800 گرم بوده که وزنی بسیار سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

در بسته بندی استخر بادی کودک هیچ نوع پمپ بادی قرار داده نشده برای همین می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با آنها را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این کالا باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین استاندارد باد زدن این محصول بادی می تواند در سلامتی آن موثر باشد. علاوه بر این باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمود.

جمع بندی

استخر بادی دیزنی دخترانه کودک محصولی از شرکت بست وی برای تفرحیات آبی و توپی بوده که برای استفاده در فضای باز و بسته کاربرد خواهد داشت. این استخر بادی به دلیل حجم و وزن کم خود به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل خواهد بود به علاوه اینکه به وسیله کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی نیز در کمترین زمان قابل راه اندازی می باشد. استخری که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از سوی شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگي
ظرفيت 140 ليتر
قطر 120 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 800 گرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 دارای کف ساده رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...