استخر بادی رنگین کمان

intex 57421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح رنگین کمان یکی از زیباترین استخر های کم عمق کودکان و همچنین خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. این محصول که بیشتر به عنوان آبتنی و سرگرمی های آبی کودکان طراحی شده از چند توپ پلاستیکی نیز بر روی خود بهره مند شده است. در واقع وزن سبک این استخر باعث شده تا این محصول را به یکی از مناسب ترین وسیله های بادی آبی تبدیل کند.

استخر بادی رنگین کمان و آبشار ، بسیار شیک و زیبا و جذاب برای کودکان تا سن 10 سال ، ابعاد طول 155 ، عرض 130 و ارتفاع 84 سانتی متر تا بالای سایبان ، ظرفیت 120 لیتر ، محصول شرکت اینتکس دارای پمپ باد. دارای آبشار و درختچه بادی و اسباب بازیهای بادی مناسب سرگرمی کودکان از این مدل استخر بادی رنگین کمان در منزل یا اتاق کودک میتوان به عنوان استخر توپ و بازیهای کودکانه استفاده کرد.

استخر بادی رنگین کمانی توسط اینتکس تولید شده که یکی از بهترین تولید کنندگان استخر بادی می باشد. زمانی که قصد خرید استخر بادی دارید، باید حتما به برند محصولات دقت داشته باشید. انتخاب درست می تواند سبب برخورداری شما از یک استخر بادی با کیفیت شود که این کیفیت در استخر بادی کودک با طرح رنگین کمان دیده می شود. به طوریکه حتی فروشگاه تهران اینتکس برای رضایت شما و اطمینان خاطرتان، استخر بادی فوق را با گارانتی تعمیر 48 ساعته برای فروش گذاشته است، تا در صورتی که استخر آسیب دیده باشد، آن را به رایگان تعمیر کند. در محصولات بادی برند اینتکس به ندرت پیش می آید که استخر ها آسیب دیده باشند. زیرا تمامی محصولات تست شده و کیفیت و سلامت کامل را دارند. 

ویژگی بسیار خوبی که استخر بادی کودک با طرح رنگین کمان دارد این است که استخر بادی ابعاد بزرگ دارد و می تواند اجازه دهد تا چند کودک بتوانند به صورت همزمان با یکدیگر در داخل استخر بازی کنند. ویژگی خوب دیگر آن، وجود عمق کم در استخر است، این عمق کم می تواند سبب آن شود که حتی کودکان در رده سنی پایین هم بتوانند بدون مشکل از استخر بادی استفاده کنند. رنگین کمانی که در بالای استخر بادی قرار دارد در واقع یک سایه بان هم بوده و می تواند با ایجاد سایه، محل خنکی را در روز های تابستانی برای کودکان ایجاد کند. به دلیل بزرگ بودن استخر بادی رنگین کمان، بیشتر از آن در فضاهای باز مانند حیاط استفاده می شود. همچنین وجود آبپاش های بسیار زیاد در بخش جلویی استخر بادی ، می توان فواره های آب زیادی را مشاهده کنید که سبب خنک شدن کودکان خواهد شد. 

استخر بادی رنگین کمان

یکی از شیک ترین و جذاب ترین استخر های بادی تفریحی آبی و توپی مخصوص کودکان استخر بادی رنگین کمان بوده که از طراحی و رنگبندی داخلی بسیار زیبا و کودک پسندی بهره می برد. این استخر در واقع برای تفریحات سنین کودکان و حتی خردسالان در فضای باز و در فصول گرما طراحی شده و به راحتی به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. البته ویژگی خوب دیگر این استخر داشتن ابعادی برای استفاده دو الی سه کودک به صورت همزمان می باشد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی کلی بدنه این محصول به صورت بیضی بوده که از لبه های بادی کوتاه بهره مند است. این استخر در قسمت انتهایی خود یک دیواره بادی با طراحی کارتونی داشته که در قسمت وسط آن یک پنجره گرد کوچک دارد. این دیواره بادی باعث شده تا به این استخر زیبایی زیادی را ببخشد. همچنین قسمت کف استخر نیز به صورت ساده و طرح دار بوده تا در صورت جاری نمودن آب درون آن شکل و شمایل زیبایی به آن بدهد. اما بر روی لبه های این استخر رنگین کمان بادی به عنوان سایه بانی کوچک تعبیه شده که از چند رنگ شاد تشکیل شده است. در لبه های قسمت جلویی این کالا چند آبپاش قرار داده شده که با متصل کردن شلنگ آب از ناحیه بیرونی کالا به دریچه های آب ان این آبپاش ها نیز فعال خواهند شد.

جنس بدنه

استخر بادی طرح رنگین کمان ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش طرح چرم بوده که به دلیل داشتن ضخامت مناسب در برابر فشار و دمای آب و همچنین شرایط مختلف جوی مقاوم خواهد بود. بدنه ای که نه تنها کیفیت خوبی داشته بلکه از طرح های زیبا و کودک پسندانه ای نیز در خود بهره برده که سبب جذب بیشتر فرزندان شما خواهد شد. اما تمام قسمت های بدنه این کالا مثل هم نبوده و در برخی از نقاط آن مانند دیواره و پنجره تعبیه شده کمی تفاوت دارند. البته این محصول را می توان با خیالی آسوده زیر باران و یا نور شدید آفتاب نیز استفاده کرد. سایر وسیله های بازی مجزای این استخر نیز از جنس خود بدنه یعنی PVC می باشند.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعادی که برای این استخر بادی تفریحی دو منظوره در نظر گرفته اند معادل (طول: 155 سانتی متر، عرض: 130 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده که ابعادی برای استفاده دو الی سه کودک به صورت همزمان خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و در هنگام راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. علاوه بر این ارتفاع ذکر شده برای این استخر تا بالاتری نقطه استخر بوده که شامل رنگین کمان بادی آن می شود و خود عمق استخر به حدود 20 سانتی متر می رسد. طبق این ابعاد نیز ظرفیت آب این کالا برابر 120 لیتر بوده که ظرفیت آبی مناسب برای تفریحات آبی خواهد بود. البته گفتنی است که این ابعاد در صورت جمع شدن به قدری کوچک خواهد شد که به راحتی توسط دست به هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی

بهترین و ساده ترین روش راه اندازی این کالای تفریحی کودک و خردسال تنها استفاده از پمپ های باد مخصوص این سری از محصولات بادی می باشد. در ابتدای هر چیزی باید آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن شود. در انتها نیز با توجه به اندازه دریچه باد بدنه باید نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. این کالا را باید تا زمانی باد کرد که کاملا شکل بگیرد. علاوه بر این باید از سفت شدنه بیش از حد بدنه خدداری کرد تا به درز های آن آسیب نرساند. برای جمع کردن استخر نیز می توان از طریق دست و یا پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین روش های مراقبت و نگهداری از این استخر بادی کودک دور نمودن هر گونه وسیله یا شی تیز از بدنه آن می باشد. همچنین خودداری از انجام عمل پرش و یا جامپینگ نیز می تواند در حفاظت بیشتر این محصول موثر باشد. علاوه بر این محل راه اندازی و نوع استفاده از این کالا در مراقبت از آن تاثیر گذار خواهد بود. در مدت زمانی که از این محصول استفاده نمی کنید بهتر آن را در بسته بندی مطمئن قرار دهید.

جمع بندی

استخر بادی طرح رنگین کمان یکی از شیک ترین استخر های بادی کودک و خردسالان بوده که در میان استخر های سبک وزن و آبپاش دار قرار می گیرد. این کالا قابلیت استفاده به عنوان استخر آب و توپ را داشته و به همراه خود از چند اسباب بازی بادی مجزا و چند توپ پلاستیکی کوچک رنگی برخوردار است. این محصول برای فرزندان شما می تواند از مهیج ترین تفریحات آبی و یا توپی باشد که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده و به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...