استخر بادی رنگین کمان با زمینه آبی

intex 57424 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی رنگین کمان با زمینه آبی

استخر بادی گرد رنگین کمان با زمینه آبی یکی از شیک ترین و کودک پسند ترین استخر های بادی برای سنین زیر 3 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. استخری که با داشتن کف بادی امکان ایجاد فضایی لذت بخش تر را برای فرزندان شما به ارمغان خواهد آورد. این کالا دارای سایه بانی بادی با طرح رنگین کمان بوده که به صورت سرخود در این استخر پیدا سازی شده است. طرح کناری این محصول طرح پو بوده که در زیبایی این کالا تاثیر خوبی را گذاشته است. 

در میان استخر های بادی، استخر بادی رنگین کمان با زمینه آبی یکی از پر فروش ترین مدل ها می باشد، دلیل آن هم کاملا مشخص است، رنگی بودن استخر و زیبایی خاص آن، نظر هر کودکی را به خود جلب خواهد کرد. از آن جایی که استخر بادی برای کودکان سنین پایین ساخته شده است، بسیار پر طرفدار بوده و می تواند یک شرایط بسیار ایمن و خوبی را برای بازی کودکان ایجاد کند. کودکان با توجه به اینکه نمی توانند به استخر های بزرگ و یا عمومی بروند، می تواند در محیط خانه و با والدین خود در داخل استخر بازی کرده و شاداب شوند. حتی این استخر می تواند یک وان برای کمک آن ها به جهت حمام کردن مورد استفاده قرار بگیرد. حتی شرکت اینتکس برای اینکه کودکان در فضای باز اذیت نشوند و آفتاب به آن ها نزند ، سایه بانی را به صورت رنگین کمانی طراحی کرده است. 

این سایه بان قابل جدا شدن است، بنابراین اگر نیازی نباشد، می توانید آن را بسته بندی کنید تا دیگر دست و پا گیر نباشد. دریچه بادی که برای استخر در نظر گرفته شده است، به صورت جداگانه است، برای همین شما می توانید آن را باد نکنید. در رابطه با بادی بودن کف این استخر باید بگوییم که وجود آن باعث می شود تا کودکان احساس راحتی داشته باشند و نشیمنگاهی نرم داشته باشند، از سوی دیگر اگر بایستند و زمانی سر خورده و زمین بخورند ، باز هم آسیبی به آن ها وارد نخواهد شد. ولی باید مراقب کف استخر باشید، چرا که به صورت بادی است و اگر جسم نوک تیزی و یا سنگ ریزه ای بر زمین باقی بماند و به آن فشاری وارد شود یا روی زمین کشیده شود، می تواند منجر به آسیب دیدگی شود. این استخر بادی یک کالای اصل است.

نقد و بررسی استخر بادی رنگین کمان با زمینه آبی

استخر بادی گرد با طرح رنگین کمان یکی از کوچکترین استخر های بادی زیبا و کودک پسند بوده که از کیفیت و وزن بسیار مناسبی بهره می برد. کالایی که از طراحی گرد بهره برده و با داشتن سایه بان گزینه مناسبی برای استفاده در فضای باز خواهد بود. کالایی که با داشتن عمق کم می تواند برای تفریحات آبی بسیار مناسب باشد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این استخر بادی به صورت گرد بوده که ارتفاع بدنه کمی نیز برخوردار است. بدنه ای با طرحی ساده که می تواند به راحتی حمل شده و در هر مکانی بدون جایگیری زیادی قرار بگیرد. اما مهم ترین ویژگی ای که در طراحی این استخر پیاده سازی شده سایه بان بادی طرح رنگین کمان آن می باشد. سایه بانی که به صورت لایه لایه ای طراحی شده و به صورت سرخود بر روی قسمت لبه بدنه قرار گرفته است. این سایه بان می تواند با ضخامت بالای خود به خوبی در برابر نور آفتاب مقاومت کند. ویژگی دیگری که در طراحی این استخر دیده می شود مواج بودن سطح نشیمنگاه می باشد. قستی از کف استخر که نشستن بر روی آن را برای کودکان و خردسالان بسیار لذت بخش تر می کند. این قسمت در واقع با باد زدن به صورت خودکار شکل می گیرد.

جنس بدنه

جنس بدنه این استخر بادی همانند بسیاری از استخر های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. بدنه ای که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم در قسمت های بدنه بوده که قابلیت مقاومت در برابر نور آفتاب ، شرایط جوی مختلف و همچنین فشار و دمای متفاوت آب را دارد. بدنه ای که از رنگبندی های مختلفی بخصوص در قسمت سایه بان بهره برده و در زیبایی بدنه تاثیر بسزایی گذاشته است. همچنین جنس این بدنه به گونه ای بوده که در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی قابل تعمیر خواهد بود. 

ابعاد و ظرفیت آب

استخر بادی طرح رنگین کمان از ابعادی برابر (قطر: 102 سانتی متر ف ارتفاع: 69 سانتی متر) بهره برده که می تواند برای سنین کودکان و خردسالان بسیار مناسب باشد. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای این کالا ارتفاع کلی تا بالای سایه بان بوده و ارتفاع خود بدنه اصلی به 10 سانتی متر می رسد. طبق این ابعاد ظرفیت آبی که برای این استخر بادی در نظر گرفته شده نیز معادل 20 لیتر می باشد که تنها برای تفریحات آبی محسوب می شود. ویژگی بسیار مناسب دیگر این کالا از نظر ابعاد جایگیری کم آن در برابر هم نوعان خود می باشد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این محصول بادی باید آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس به شکل صحیح بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس با توجه به اندازه دریچه باد نازل مخصوص پمپ باد را به آن متصل کرده و اقدام به باد زدن می کنیم. نکته ای که همیشه در باد زدن این نوع کالا ها وجود داشته، باد زدن نوع استاندارد و معمولی می باشد. در صورتی که این استخر را به گونه ای باد کنید که حالت سفق به خود بگیرد یقینا مقاومت آن در برابر مسائل مختلف کاهش خواهد یافت. در صورت جمع کردن استخر نیز می توانید توسط دست و یا پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام دهید. 

شیوه مراقبت و نگهداری

برای نگهداری و محافظت بهتر از این استخر بادی می توانید با دور نگه داشتن اشیای تیز از بدنه و همچنین انجام ندادن هر گونه عمل پرش و یا جامپینگ بر روی آن به حفاظت بیشتر این کالا کمک کنید. همچنین بسته به مکان استفاده نیز می تواند در نوع حفاظت بدنه موثر باشد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این استخر مثرون به صرفه می توان به داشتن سلایه بان بادی، وزن بسیار خوب 2 کیلوگرم و همچنین کف بادی طلیف اشاره نمود. راه اندازی سریع و کم زمان بر این کالا نیز از دیگر ویژگی های این استخر بادی محسوب می شود. اگر به دنبال یک استخر بادی سبک و ارزان و شیک هستید این کالا می تواند پیشنهاد خوبی از تهران اینتکس برای خریداران باشد.

نوع گرد
 قطر 102 سانتي متر
 ارتفاع 69 سانتي متر
 ظرفیت 20 لیتر
 وزن 2 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سایه بان رنگین کمان
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 رنگبندی و طراحی جذاب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...