استخر بادی رنگین کمان کودک بست وی

bestway 52188

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی رنگین کمان کودک بست وی یکی از سری استخر های بادی طرح دار کودکان و خردسالان بوده که از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم ساخته شده است. این استخر دارای بدنه مقاوم در برابر آفتاب و دومای مختلف آب داشته و به دلیل داشتن کف بادی محلی راحت برای تفریحات فرزندان شما به همراه خواهد داشت. این استخر از سایه بانی با طرح رنگین کمان برخوردار بوده که به خوبی از برخورد مستقیم نور آفتاب جلوگیری خواهد کرد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به داشتن وزن و حجم بسیار کم برای حمل و راه اندازی آسوده تر اشاره نمود.

 با توجه به ابعادی که استخر بادی رنگین کمان کودک بست وی دارد ، در صورت بزرگ بودن حمام می توانید از آن برای جهت استحمام کودکان نیز استفاده کنید . همچنین می توانید با ریختن توپ های رنگی کوچک ، این استخر را به استخر توپ تبدیل کرده و در روز های سرد زمستانی که امکان آب بازی وجود ندارد ، وسیله ای جهت تفریح کودک داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به جنس ، نحوخه تولید ، راه اندازی و ... بخش نقد و بررسی را مطالعه کنید .

استخر بادی رنگین کمان کودک بست وی از تولیدی های برند بست وی می باشد که با طراحی قورباغه ای و با سایبان رنگی طرح رنگین کمان طراحی شده است ، بنابراین بیشتر با نام استخر بادی رنگین کمان کودک بست وی شناخته شده است . استخر های بادی محصولاتی محبوب و دوست داشتنی برای هر سنی است که می توانید با خرید آن ، کودک خود را خوشحال کرده و زمینه را برای بازی آن ها فراهم کنید . البته استخر های بادی تنوع بسیار بالایی دارند که بر همین اساس رده سنی خاصی برای آن ها در نظر گرفته شده است ، بنابراین در هنگام خرید استخر بادیبه ابعاد و رده سنی آن توجه داشته باشید . در ادامه بیشتر با استخر بادی رنگین کمان کودک بست وی آشنا خواهیم شد .

تولید و ساخت استخر بادی رنگین کمان کودک بست وی

هر استخر بادی دارای طراحی و نحوه تولید متفاوتی است که طراحان آن را ایجاد کرده و در صورت موفق بودن به تولید انبوه می رساند . این محصول نیز یکی از موفق ترین طراحی های شرکت بست وی می باشد که برای سنین کودکان و خردسالان طراحی گردیده است . همواره بست وی استخر های بادی کودک را با طراحی بسیار عالی ساخته است تا کودکانی که سن کمتری دارند به راحتی بتوانند از استخر ها استفاده کنند به طوریکه ایمنی آن ها فراهم شود . از این رو می بینیم که کف این استخر بادی به صورت بادی مشبک طراحی گردیده است . استفاده از کف بادی اغلب در استخر های کودک و خردسال انجام می شود تا کف آن نرم و ایمن شود تا در صورت برخورد کودکان با زمین آسیبی به کودک وارد نشود .

این استخر بادی در واقع از یک حلقه بادی به همراه کف بادی تشکیل شده است که با باد کردن قسمت حلقه محصول ، کف آن نیز باد می شود . قسمت سایبان محصول نیز به صورت بادی طراحی شده است ، برای راه اندازی آن نیز کافی است از طریق دریچه باد قرار گرفته بر روی سایبان آن را راه اندازی کنید . وجود سایبان در این استخر می تواند بسیار کاربردی باشد .

با توجه به اینکه امکان راه اندازی و استفاده از استخر در محیط های باز زیاد است ، ممکن است نور آفتاب پوست لطیف کودکان را آزار دهد ، که اغلب می توان به آفتاب سوختگی اشاره کرد ، حتی در گرمای تابستان ممکن است حرارت خورشید موجب گرمازدگی کودک شود که شاید در برخی مواقع خطرات جدی را به دنبال داشته باشد ، بنابراین وجود سایبان می تواند نقش بسیار خوبی در ایمنی کودک داشته باشد .

قطر 1 متری استخر به شما اجازه می دهد تا در صورت داشتن فضای کافی در حمام از آن به عنوان وان بادی استفاده کنید . با توجه به اینکه برخی از کودکان از حمام کردن فراری هستند ، داشتن چنین استخری زیبا و دوست داشتنی می تواند آن ها را به حمام کردن تشویق کند . همچنین امنیت آن ها در حمام تضمین می شود زیرا در صورت سرخوردن از دست یا به خودی خود ، با کف بادی استخر برخورد کرده و آسیبی نخواهند دید . بنابراین اگر کودک شما نوزاد است نیز می توانید از محصول استفاده نمایید . برای پر کردن استخر حتی می توانید از آب داغ نیز استفاده نمایید زیرا جنس بدنه استخر از پی وی سی مرغوب می باشد .

با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که پی وی سی دارد ، استفاده از آن جنس برای تولید استخر بادی و حتی دیگر محصولات بادی رونق دارد ، از ویژگی های بسیار عالی این جنس می توان به ضدآب بودن ، ضد حساسیت ، عایق در برابر نور و اشعه های خورشیدی ، انعطاف بسیار عالی ، مقاوم در برابر فشار و ... اشاره کرد . از این رو می توان گفت که طول عمر استخر بسیار بالا بوده و سال های سال می توانید از آن استفاده نمایید . از آن جا که بدنه محصول بادی است نیاز است تا در نگهداری و طرز استفاده درست از استخر ، کوشا باشید .

 

نوعخانگی
ظرفیت 30 لیتر
طول 109 سانتی متر
عرض 104 سانتی متر
ارتفاع 76 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
نوع بدنه طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای کف بادی
دارای سایبان رنگین کمان
دارای چند دریچه باد مجزا
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان و خردسالان
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...