استخر بادی رنگی کوچک

intex 59419s

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی رنگی کوچک

استخر بادی رنگی کوچک، محصولی از شرکت آمریکایی اینتکس می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. این استخر بادی شکل سه طبقه ای داشته که لایه بالایی زرد رنگ و لایه های پایینی سفید با لکه هایی در رنگ های مختلف می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این استخر تنها 900 گرم وزن داشته و به سادگی می تواند آن را حمل کرد. قابل استفاده در دریا و محیل درون منزل، به علاوه با وجود ابعاد مناسب استخر بادی رنگی کوچک را می توان در برخی حمام ها نیز قرار داد. به همراه برچست تعمیرات و قیمت مناسب

نام محصول : استخر بادی رنگی کوچک کد محصول : intex 59419s استخر بادی رنگی کوچک با طراحی گرد از سری استخر های بادی کودک خانگی و مناسب ویلا و حتی آپارتمان می باشد که می توانید آن را به عنوان هدیه ای دوست داشتنی به کودکان خود بدهید و بستر های آبی لذت بخشی را برای آن ها فراهم آورید . استخر های بادی ، قابلیت نگهداری حجم بالایی از آب را دارند که حتی در سایز های بسیار بزرگی نیز طراحی شده اند ، اما هر یک از استخر ها با توجه به سایز و عمقی که دارند برای رده سنی متفاوتی قابل استفاده هستند . شرکت اینتکس نیز با در نظر گرفتن مدل محصول ، هر یک از آن ها را برای رده سنی خاصی مناسب دانسته است . نحوه تولید استخر های بادی بسته به نوع طرحی که دارند متفاوت است ، این استخر بادی در واقع به صورت گرد و با طراحی چند لایه تولید شده است .

برخی از شرکت های سازنده محصولات بادی ، محصولات خود را به صورت چند لایه طراحی می کنند تا مقاومت دیواره ها و محصول افزایش یابد ، بنابراین برای ساخت استخر بادی رنگی کوچک از سه لایه یا سه حلقه بادی استفاده شده است که به خوبی با بهترین دستگاه ها پرس شده اند . تمامی استخر های بادی اورجینال از نظر سلامت تست شده هستند و جای نگرانی نخواهد بود . دو حلقه پایین استخر به صورت رنگی و لبه بالایی آن به رنگ زرد می باشد .

قسمت کف آن نیز به رنگ آبی می باشد تا با پر کردن استخر با آب ، رنگ آب آبی تر دیده شود . تمامی لایه های این محصول از پی وی سی ساخته شده است ، این جنس ضد حساسیت و رطوبت است ، از این رو ضرری برای پوست نداشته و در مجاورت با آب یا نور خورشید آسیبی نخواهد دید . با توجه به کیفیت استخر شما می توانید از آن در حیاط خانه و در محیط های روباز استفاده نمایید . در فصول سرد سال که امکان استفاده از استخر وجود ندارد شما می توانید استخر را در خانه راه اندازی کرده و داخل آن را با توپ پر کنید تا محصول به استخر توپ تبدیل شود . با توجه به ابعاد این استخر ، ظرفیت داخل آن 390 لیتر می باشد که به صورت استاندارد 90% استخر را پر می کند .

به صورت چشمی این میزان آب تا بالای لبه یا حلقه دوم استخر خواهد بود ، و آب بیشتر اضافی است زیرا با وارد شدن کودکان به داخل آب و همچنین حرکت و تلاطم آب ، ارتفاع آب بالا تر آمده و می تواند سرریز شود . برای تخلیه این حجم از آب می توانید از شلنگ استفاده کنید یا با سطل آب را خالی کنید زیرا دریچه تخلیه برای استخر در نظر گرفته نشده است . خالی کردن باد بدنه در جهت تخلیه آب کار اشتباهی خواهد بود ، پس به این موضوع توجه داشته باشید . در صورتی که از استخر در محیط های خارج از خانه استفاده می کنید بهتر است از یک زیرانداز استفاده کنید تا کف استخر ساییده نشود .

زمین های زبر می تواند به استخر آسیب وارد کند . در نظر داشته باشید که زمین های سنگی ، شنی ، آسفالت و ... می تواند به محصول آسیب وارد کند ، لذا زمین های نرم مانند چمن بهترین گزینه برای راه اندازی استخر خواهد بود . در هنگامی که استخر پر شده است آن را جابجا نکنید . برخورد اجسام تیز هم می تواند سبب پاره شدن استخر بادی کودک شود ، با پاره شدن بدنه ، عملکرد استخر با مشکل مواجه خواهد شد . پس در صورتی که محصول آسیب دیده است تا قبل از تعمیر ، از آن استفاده نکنید و جهت تعمیر برچسب هایی در کنار محصول قرار گرفته است که می توانید از آن استفاده نمایید .

نقد و بررسی استخر بادی رنگی کوچک

استخر بادی رنگی کوچک از مدل های بسیار زیبا و رنگی شرکت اینتکس می باشد که در ابعاد کوچک طراحی شده است و در واقع مدل small می باشد که برای استفاده کودکان طراحی شده است و می تواند بستری ایده آل برای بازی ها و تفریحات آبی آن ها باشد . استخر ها محصولاتی بی دردسر و البته بسیار ایمن برای بازی های کودکان می باشد که به سادگی می توانید آن ها را راه اندازی کرده و از آن ها استفاده کنید . در بخش توضیحات ، نسبت به چگونگی راه اندازی و استفاده از محصول اشاراتی شد که با آن ها آشنا شدید ، اما در این بخش قصد داریم تا راهنمای خرید شما باشیم و به مواردی همچون تعمیرات استخر بادی و همچنین دوام و کیفیت این محصول بپردازیم . پس در ادامه همراه ما باشید .

راهنمای خرید استخر بادی رنگی کوچک

توجه داشته باشید که در خرید استخر بادی نیاز است تا به مواردی توجه کرده تا بتوانید بهترین و مناسب ترین استخر را بر اساس نیاز و سن کودکان خریداری کنید . نکته اول این است که به رده سنی استخر بادی توجه داشته باشید و بر اساس سن کودک خود ، استخر ها را خریداری کنید . با توجه به سایز کوچک استخر بادی رنگی ، استفاده از محصول برای سنین پایین و کودکان 2 الی 5 سال بسیار مناسب است که می توانند حتی در کنار دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند .

عمق 25 سانتی متری آن نیز عمقی ایده آل برای سنین اشاره شده می باشد که می توانند به راحتی و بدون ترس و با ایمنی بیشتر از استخر استفاده کنند . توجه داشته باشید که همین مدل در ابعاد بزرگتر نیز تولید شده است که می توانید در دسته بندی استخر بادی مشاهده کنید و در صورتی که کودک شما سن بالاتری داشته و یا دوست دارید که استخری بزرگ تر را برای بازی آن ها در نظر بگیرید ، می توانید استخر های بزرگ را خریداری کنید .

دوام استخر بادی رنگی کوچک

شاید یک سوال ذهن شما خریداران را به خود مشغول کرده باشد ، آن هم اینکه آیا دوام استخر بادی رنگی خوب است ؟ آیا می توان طول عمر بالایی را از استخر های بادی انتظار داشت ؟ برخی بر این باور هستند که استخر های بادی یکبار مصرف هستند ، اما اصلا اینگونه نبوده و همانطور که در بخش توضیحات نیز اشاره شد ، برای ساخت استخر بادی فوق از لایه های پی وی سی استفاده شده است .

پی وی سی ها قدرت کشسانی بالایی دارند ، هیچ عوامل محیطی نمی تواند تاثیر زیادی بر روی استخر داشته باشد ، مگر عوامل انسانی که می توانید با نگهداری صحیح از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کنید ، با این حال شما می توانید استخر خود را در صورت آسیب دیدن نیز تعمیر کنید که در بخش های بعدی به آن اشاراتی خواهیم کرد .

انواع آسیب ها و موارد تعمیر شدنی استخر بادی

ممکن است استخر های بادی آسیب های مختلفی را ببیند که می توان به عنوان مثال به پارگی ها ، سوراخ شدن و آب شدن بر اثر حرارت و ذوب شدن بدنه اشاره کرد . از ویژگی های بسیار خوبی که استخر بادی رنگی کوچک دارد می توان به امکان تعمیرات و پنچرگیری آن اشاره کرد که در آسیب هایی چون پارگی های کوچک یا سوراخ شدگی ها می توانید استخر خود را تعمیر کنید ، این در حالی است که آسیب هایی همچون پارگی های زیاد ، جدا شدن تکه ای از تشک ، ذوب شدن بدنه بر اثر برخورد با حرارت یا آتش غیر قابل تعمیر خواهد بود .

بهترین توصیه این است که با نگهداری و مراقبت صحیح از محصولات بادی ، از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کنید . شما می توانید با نگهداری درست ، سال های سال از این محصولات استفاده کنید ، چرا که عوامل محیطی نمی تواند آسیبی به این محصولات وارد کند ، علت آن نیز استفاده از جنس بسیار عالی و مرغوب پی وی سی می باشد که در این رابطه در بخش توضیحات ، اشاره هایی شده است . 

پنچرگیری استخر بادی رنگی کوچک

برای تعمیرات استخر بادی نیاز به برچسب تعمیرات دارید ، با استفاده از برچسب تعمیرات خودتان نیز می توانید محصول را تعمیر کنید . در کنار استخر بادی رنگی ، برچسب تعمیرات موجود است که می توانید از آن استفاده کنید . در صورت ناموجود بودن و یا نیاز به برچسب تعمیرات بیشتر می توانید آن را حتی از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . برچسب های تعمیراتی توسط شرکت های تولید کننده محصولات بادی همچون اینتکس و بست وی می باشد که به بازار عرضه شده اند تا اینچنین بتوانید به بهترین شکل محصولات خود را تعمیر کرده و به مانند روز اول از آن ها استفاده کنید .

نحوه تعمیرات بدین صورت است که شما در ابتدا نیاز است تا محل آسیب دیده را یافته و آن را علامت بزنید ، چرا که عمده آسیب هایی که یک استخر بادی و یا هر محصول بادی می بیند ، سوراخ شدن های ریزی است که در بدنه به راحتی دیده نمی شود اما سبب تخلیه باد استخر خواهد شد . شما می توانید با استفاده از کف صابون و همچنین با استفاده از یک تشت و لگن آب ، محل سوراخ شده را یافته و آن را علامت گذاری کنید تا گم نشود . نیاز است تا برای تعمیرات ، بخش آسیب دیده کامل خشک باشد . زیرا خیس بودن سبب آن خواهد شد تا تعمیرات به خوبی انجام نشود و برچسب به خوبی به بدنه نچسبد .

خدمات پس از فروش استخر بادی رنگی کوچک

با این حال شما می توانید برای تعمیرات استخر بادی خود ، محصول آسیب دیده را برای فروشگاه ارسال کنید تا خود نمایندگی که خدمات تعمیراتی محصولات بادی را ارائه کرده است ، به بهترین شکل و به صورت اصولی استخر بادی شما را تعمیر کرده و سپس محصول را برای شما ارسال کند و یا می توانید به صورت حضوری اینکار را انجام دهید . این خدمات در ایران تنها توسط فروشگاه تهران اینتکس ارائه شده است که می توانید تعمیرات تخصصی خود را به این مرکز بسپارید .

همچنین فروشگاه تهران اینتکس این خدمات را برای مشتریان خود به صورت ضمانت 48 ساعته رایگان تعمیرات ارائه کرده است که در صورت بروز هرگونه مشکل و یا آسیب دیدگی بتوانید محصولات خود را رایگان تعمیر کنید . البته تمامی محصولات تولید شده شرکت اینتکس توسط خود شرکت مورد تست و همچنین ارزیابی قرار می گیرد تا پس از صحت و سلامت به بخش بسته بندی و ارسال شود . 

سخن پایانی

شما عزیزان و مشتریان گرامی فروشگاه تهران اینتکس می توانید خرید های خود را به صورت حضوری از دفاتر اصلی فروشگاه که واقع در تهران است خریداری کنید که خرید های حضوری شما می تواند شامل برخورداری از تخفیفات ویژه تری شود ، همچنین امکان رویت محصول خریداری شده از نزدیک نیز وجود دارد . این در حالی است که مشتریانی که در سایر شهر ها سکونت دارند می توانند به صورت اینترنتی و حضوری خرید های خود را ثبت کنند تا به وسیله پست ، محصول خریداری شده آن ها درب منزل به دستشان برسد . شما می توانید برای مشاوره با فروشگاه تهران اینتکس تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید و راهنمایی شوید .

نوعخانگی
ظرفیت 390 لیتر
قطر 114 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 900 گرم
جنس بدنه PVC 
جنس بخش کناری PVC 
جنس کف PVC 
پمپ 
نوع پمپ ---
سازنده اینتکس
سایر ویژگی ها دارای طرح سه تکه ای زیبا
 مناسب کودکان
 قابل حمل و راه اندازی آسان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...