استخر بادی زرافه ای کودک

intex 57434

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح زرافه ای کودک یکی از جذاب ترین استخر های بادی مخصوص کودکان بالای 3 سال می باشد. محصولی از جنس PVC با روکش طرح چرم که به خوبی در برابر هوا و آب های با دمای مختلف مقاومت می کند. این کالا با وجود داشتن ابعاد و ظرفیت مناسب 238 لیتری می تواند یکی از بهترین گزینه های سرگرمی آبی برای کودکان شما باشد. علاوه بر این یک آبپاش سرخود نیز در این استخر تعبیه شده که با متصل نمودن یک شلنگ آب به نازل مخصوص شروع به کار خواهد کرد.

استخر بادی گرد با طرح زرافه یکی دیگر از استخر های کودک در همین خانواده استخر های بادی بوده که ساخته شده از بهترین جنس PVC با روکش ضد آب می باشد. محصولی با ابعاد 208 در 165 در 122 سانتی متر که ظرفیت 238 لیتری را به ارمغان می آورد.

طبق این ابعاد استخر بادی کودک مربوطه قابل استفاده برای کودکان بالای 3 سال بوده که در هر مکانی نیز به دلیل داشتن وزن مناسب و سبک قابل حمل خواهد بود. در قسمت انتهایی این استخر یک آبپاش متصل به محصول داشته که می توان توسط یک شلنگ آب و متصل نمودن آن به دریچه مخصوص این آبپاش را راه اندازی کرد.

نام محصول : استخر بادی زرافه ای کودک کد محصول : intex 57434 استخر بادی زرافه ای کودک از زیبا ترین استخر های بادی طراحی شده کودک است که با طراحی عروسکی بسیار دوست داشتنی و زیبا توسط شرکت اینتکس تولید شده است . محصولات بادی اینتکس همواره به دلیل تجربه کاری بسیار بالای این شرکت آمریکایی ، با کیفیت بوده و از پر فروش ترین برند های بازار می باشد .

اینتکس با طراحی عروسکی استخر های بادی کودک سعی کرده تا محصولاتی محبوب و دوست داشتنی را برای هر رده سنی طراحی کند ، استخر بادی زرافه ای کودک نیز با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای سنین 3 سال به بالا می باشد . اینتکس برای ساخت استخر فوق از یک حلقه بادی گرد که دارای چهار پا و یک گردن عروسکی بادی می باشد ، استفاده کرده است ، نوع طراحی بدنه باعث شده است تا محصول جلوه بسیار واقعی تری را به خود بگیرد .

این نوع طراحی حتی باعث شده است تا بتوان از استخر به عنوان یک شناور بادی بر روی آب نیز استفاده کرد ، اما توصیه به اینکار نمی شود . قسمت کف استخر به رنگ آبی می باشد تا با پر کردن آن با آب جلوه زیبا تر و آبی را به آن ببخشد . این استخر تنها دارای یک محفظه باد شونده می باشد که می توانید به سرعت آن را راه اندازی کنید . برای راه اندازی استخر بادی می توانید از پمپ های باد استفاده نمایید ، اما از آن جا که قدرت قدرت پمپ های باد برقی زیاد است توصیه می شود تا از پمپ های باد دستی یا پدالی استفاده کنید .

میزان باد استخر نباید بسیار زیاد باشد زیرا به لایه های بدنه فشار وارد می شود ، در صورت کم باد بودن نیز ممکن است عملکرد استخر با مشکل مواجه شود . پس از هر دوره ای که از استخر استفاده می کنید ، بهتر است آن را به خوبی شسته و خشک کنید ، سپس آن را جمع کنید . به این نکته توجه داشته باشید که برای خشک کردن محصول تنها کافیست تا آن را بر روی طنابی راه اندازی کرده تا خشک شود . استفاده از سشوار و ... برای خشک کردن مناسب نیستند . برای ساخت استخر بادی زرافه ای کودک از ماده بسیار خوب pvc استفاده شده است ، پی وی سی این استخر که با رویه طرح چرم ساخته شده است ضخامت بسیار خوبی دارد و می تواند به خوبی در برابر فشار و ضربه ، رطوبت و نور خورشید مقاوم باشد .

از ویژگی های خوب پی وی سی نسبت به مواد پلاستیکی شیمایی این است که پی وی سی ها ضد حساسیت می باشند ، بنابراین هیچگونه حساسیت های پوستی در بدن کودکان در برخورد با آن بوجود نخواهد آمد . با توجه به تمامی مزایا این جنس ، تنها عیب آن آسیب پذیری در برابر اجسام زبر و تیز خواهد بود . با توجه به اینکه استخر های بادی در برابر اجسام و اشیاء نوک تیز و حتی زبر آسیب پذیر است بهتر است که توصیه های مهمی را در هنگام استفاده از استخر رعایت کنید . به عنوان مثال بهتر است از زیرانداز استفاده کنید .

استخر بادی زرافه ای کودک استخری بسیار زیبا و دوست داشتنی نزد کودکان است که به واسطه طراحی عروسکی خود اینچنین به محبوبیت بسیار بالا دست یافته است ، بدون شک استخر بادی زرافه ای کودک می تواند هدیه ای ارزشمند و بسیار دوست داشتنی برای هر کودکی باشد تا بتواند در روز های گرم تابستان در حیاط خانه یا حتی بالای پشت بام به بازی و تفریحات آبی بپردازند . ابعاد بزرگ این استخر که در جدول مشخصات آورده شده است می تواند فضای بزرگی را در اختیار کودکان قرار دهد تا به بازی و تفریح بپردازند .

بنابراین کودکان می توانند حتی با دوستان خود نیز به بازی پرداخته و لحظات شادی را رقم بزنند . در بخش توضیحات ، به مواردی همچون جنس استخر بادی زرافه ای کودک ، نوع طراحی و ساخت ، ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی زرافه ای کودک پرداخته شد ، اما در این بخش قصد داریم تا راهنمای خرید استخر بادی زرافه ای شما باشیم و به مزایا و معایب استخر بادی همچنین معرفی برند تولیدی استخر بادی زرافه ای کودک بپردازیم .

راهنمای خرید استخر بادی زرافه ای کودک

استخر های بادی بر اساس ابعاد و ساختاری که دارند ، مناسب برای رده سنی خاصی بوده و بهتر است قبل از خرید استخر بادی کودک به این نکته توجه داشته باشید . استخر های بادی نه تنها برای کودکان و بلکه برای بزرگسالان نیز طراحی شده است که می توان گفت تمامی سنین را در بر دارد ، از این رو حتی بزرگسالان نیز می توانند استخر های بادی سایز بزرگی را خریداری کنند و به تفریحات آبی بپردازند .

حال می توان گفت که استخر بادی زرافه ای کودک با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای کودکان بالای 3 سال می باشد . کودکان زیر 3 سال به دلیل اینکه سن کمی دارند ، ممکن است آب بازی و آب تنی برای آن ها خطرساز باشد . همچنین در خرید های خود به جنس محصول و ضخامت لایه های استفاده شده توجه داشته باشید . نکته بعدی اهمیت به برند تولیدی است که در این بخش نیز به این مورد مهم پرداخته ایم که در ادامه می توانید آن را مطالعه کنید .

مزایا و معایب استخر بادی زرافه ای کودک

استخر های بادی دارای مزایا و معایبی هستند که شاید دوست داشته باشید آن ها را بدانید تا بهتر تصمیم گیری کنید . استخر بادی زرافه ای کودک به دلیل ساختار بادی که دارد ، قابلیت جمع آوری در ابعاد بسیار کوچک را داشته و می توانید آن را به راحتی حمل کرده و بدون اشغال فضا از آن استفاده کنید . همچنین استخر های بادی دارای طول عمر بالایی هستند ، به شرط اینکه به خوبی از آن مراقبت و استفاده کنید .

شاید تنها عیب استخر بادی ، ساختار آن است که به دلیل داشتن بدنه لایه لایه ، ممکن است در صورت برخورد اجسام تیز و برنده آسیب ببینند ، از این رو باید با توجه به این موضوع از توصیه هایی که در بخش توضیحات ارائه گردید ، به خوبی از استخر مراقبت کنید . در رابطه با نگهداری اصولی استخر بادی زرافه ای کودک در بخش های بعدی اشاراتی خواهد شد که بهتر است به آن ها توجه داشته باشید .

مراقبت و نگهداری استخر بادی زرافه ای کودک

هر محصول بادی که توسط برند های مختلف ساخته شده است دارای بدنه ای نازک هستند که ممکن است در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر باشند ، از این رو زمانی که این محصولات راه اندازی شده اند ، بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار دارند ، بنابراین شما می توانید با رعایت نکاتی همچون استفاده از زیرانداز در کف استخر ، از آسیب دیدن استخر بادی جلوگیری کنید ، همچنین شما می توانید زمین های نرم و تمیز تر را برای راه اندازی در نظر بگیرید .

بهتر است کودکان از لباس های نرم و راحتی استفاده کنند . چنگ زدن بدنه و یا گاز گرفتن آن از سوی کودکان نیز می تواند سبب آسیب دیدن این محصولات شود که بهتر است این توصیه ها را به کودکان بدهید . لازم به ذکر است که جای نگرانی از استفاده استخر بادی زرافه ای کودک در محیط های روباز وجود ندارد چرا که این جنس در برابر رطوبت و نور افتاب مقاوم است و به سختی آسیب می بیند . 

نکته بعدی که بایستی در هنگام استفاده از استخر بادی زرافه ای کودک به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که استخر نیمه پر یا کامل پر است ، از کشیدن یا جابجا کردن محصول خودداری کنید . در صورتی که استخر آسیب دید تا قبل از تعمیر از آن استفاده نکنید زیرا ممکن است وسعت آسیب دیدگی بیشتر شود . نحوه تعمیرات استخر بادی زرافه ای کودک در بخش بعدی به صورت کامل توضیح داده خواهد شد .

برند استخر بادی زرافه ای کودک

برند تولیدی استخر بادی زرافه ای کودک شرکت اینتکس است که شاید با این نام آشنا باشید ، اینتکس را می توان بزرگترین تولید کننده استخر بادی و البته محصولات بادی در دنیا دانست که بیشترین تنوع این محصولات را می توانید در این شرکت مشاهده کنید . شرکت اینتکس علاوه بر تنوع بسیار بالای محصولات خود ، با استفاده از بهترین اجناس و بهترین طراحی ها ، محصولاتی با کیفیت را به بازار عرضه کرده است که رضایت مشتریان را نیز به خوبی جلب کرده است .

اینتکس پس از تولید محصولات بادی آن ها را مورد ارزیابی قرار داده و پس از تست های انجام شده می تواند دوام و سلامت محصولات را مورد ارزیابی قرار دهد ، به همین جهت نیز جای نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت و می توانید آن ها را خریداری کنید . به خصوص که فروشگاه تهران اینتکس محصولات خود را با گارانتی 48 ساعته تعمیر برای فروش گذاشته است . 

تعمیرات استخر بادی زرافه ای کودک

 برای استخر های بادی بسته های تعمیراتی ارائه شده است که جنس برچسب ها نیز از پی وی سی می باشد ، بنابراین شما می توانید برچسب ها را با استفاده از چسب مخصوص به بدنه چسبانده و محصول را ترمیم کنید . برچسب های تعمیراتی از سوی شرکت اینتکس در داخل جعبه محصول قرار داده شده است که در صورت بروز مشکل می توانید آن ها را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید . این برچسب ها را می توانید در تعداد بیشتری از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید چرا که فروشگاه اینتکس این محصولات را با عنوان بسته تعمیرات برای هر محصول بادی ارائه کرده است .

برای تعمیر کردن استخر بادی زرافه ای کودک در ابتدا بایستی محل آسیب دیده را پیدا کنید . عمده آسیب هایی که در استخرهای بادی ایجاد می شود ، سوراخ های ریز و درشتی است که برخی از آن ها نیاز به بررسی بیشتر برای پیدا کردن است که می توانید برای یافتن محل اسیب دیده از کف صابون که موجب ایجاد حباب خواهد شد استفاده کنید . همچنین استفاده از لگن آب نیز می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد . پس از یافتن محل آسیب دیده را یافته و آن بخش را خشک کنید . مقداری از برچسب را برش داده و آغشته به چسب مخصوص کنید و بر روی محل سوراخ شده بچسبانید . در این حالت بهتر است که محل تعمیر شده برای مدت طولانی تحت فشار قرار گیرد .

خدمات پس از فروش استخر بادی زرافه ای کودک

فروشگاه تهران اینتکس نیز به نمایندگی ، محصولات بادی از جمله استخر بادی کودک و بزرگسال را با ضمانت و خدمات پس از فروشی به مانند تعمیرات محصولات بادی ارائه کرده است که شما خریداران گرامی می توانید از این خدمات بسیار عالی بهره مند شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...