استخر بادی سایبان

intex 57493

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایه بان دار اینتکس با طرح آکواریمی یکی از بهترین استخر های بادی مخصوص کودکان که از ارگونومی گرد بهره می برد. این استخر ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از طرح های کارتونی و کودک پسند در قسمت دیواره آن استفاده شده است. محصولی بسیار مناسب برای استفاده در فضای باز و حتی زیر نور آفتاب بوده که این ویژگی بسیار عالی را به سبب جنسی که برای تولید استخر بادی سایه بان دار استفاده شده است ، دارد . حمل و راه اندازی این استخر بسیار ساده و آسان است .

استخر بادی سایبان دار محصول شرکت اینتکس ، با قطر 191 سانتی متر و عمق 61 سانتی متر ، ارتفاع سایبان 155 سانتی متر از روی بدنه استخر ، همراه با سایبان جدا شونده ، یکی از پر طرفدار ترین استخر بادی اینتکس ، با قابلیت حمل بسیار آسان ، وزن خود استخر 4 کیلوگرم ، ابعاد بسته بتدی طول 60 سانتی متر در عرض 42 سانتی متر ، استخر بادی مدل آکواریوم ، بسیار شیک ، با طراحی شاد ، مدل 2013 ، دارای دریچه تخلیه آب ، برچسب تعمیرات ، و پمپ باد جهت باد کردن استخر ، از این مدل استخر بادی میتوان در منزل و اتاق کودک به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده کرد.

شرکت تولیدی اینتکس

شرکت تولیدی اینتکس از بزرگترین و برجسته ترین شرکت های فعال در حوزه محصولات بادی و ساخت استخر های بادی و ... می باشد که سال های سال است که در این زمینه فعال بوده و هر ساله مدل های جدید تر و زیبا تری را به بازار معرفی می کند . شرکت اینتکس برندی آمریکایی بوده که خط تولید آن واقع در کشور چین است ، اما تحت نظارت طراحان و مهندسین آمریکایی بوده که به تولیدات و کیفیت محصولات نظارت دارند . 

دلیل راه اندازی خط تولید شرکت اینتکس در کشور چین به منزله نیرو کار بیشتر و همچنین تهیه ارزان تر مواد اولیه می باشد که باعث شده است تا در نهایت قیمت استخر بادی برای مصرف کنندگان کاهش یابد . فروشگاه تهران اینتکس نیز با فعالیت خود در ایران و فروش بی واسطه محصولات سعی کرده است تا استخر ها و دیگر محصولات بادی خود را به صورت مستقیم و بی واسطه به دست مشتری رسانده و قیمت محصولات بادی خود را کاهش دهد . 

ویژگی ها و مزایا استخر بادی

استخر های بادی محصولاتی کم حجم هستند که می توانید آن ها را در بسته بندی های بسیار کوچک جمع کرده و نگهداری کنید ، از این رو می توان گفت که استخر بادی سایبان پرتابل بوده و به سادگی می توانید آن را در سفر ها به همراه خود برده و یا زمانی که قصد استفاده از استخر را ندارید ، آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرده و نگهداری کنید . استخر های بادی تنوع بسیار بالایی دارند که از نظر ابعاد و طراحی می توان آن ها را در دسته بندی های استخر کودک و بزرگسال تقسیم بندی کرد .

این استخر به واسطه ابعاد بزرگی که دارد مناسب برای استفاده چندین کودک به صورت همزمان را دارد ، همچنین بزرگسالان نیز می توانند به صورت تکی در داخل استخر نشسته و آب تنی کنند . از ویژگی های به خصوص و منحصر به فردی که استخر بادی فوق دارد می توان به سایه بان آن اشاره کرد که می تواند محافظ شما در برابر نور و حرارت خورشید باشد . 

خدمات پس از فروش استخر بادی

فروشگاه بزرگ تهران اینتکس استخر های بادی خود را با خدمات پس از فروش ارائه کرده است که می توانید از این خدمات بهره مند شوید . از بزرگترین خدمات ارائه شده فروشگاه تهران اینتکس می توان به تعمیرات تخصصی استخر پیش ساخته اشاره کرد که می توانید در صورت آسیب دیدن استخر های خود ، محصول را برای فروشگاه ارسال کنید تا به بهترین شکل تعمیرات استخر شما انجام شود . توجه داشته باشید که قبل از ارسال محصول آسیب دیده خود با فروشگاه مشورت کنید . زیرا استخر هایی که پارگی وسیع دارند ممکن است هرگز تعمیر نشوند .

تعمیر استخر بادی در خانه

این امکان وجود دارد که شما در خانه نیز بتوانید استخر بادی آسیب دیده خود را تعمیر کنید . برای تعمیرات استخر بادی نیاز به برچسب های تعمیراتی دارید که عمدتا در کنار محصولات وجود دارد ، اما در نبود برچسب ها می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . این بسته ها شامل تعدادی لیبل و چسب مایع مخصوص می باشد که می توانید با برش دادن تکه ای از برچسب ، مقداری آن را آغشته به چسب مایع کرده و بر روی بخش آسیب دیده استخر بچسبانید و آن را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید تا مشکل آسیب دیدگی برطرف شود .

استخر بادی با سایبان فوق از سری استخر های بادی با امکانات بسیار عالی می باشد که شرکت اینتکس آن را با طراحی بسیار عالی تولید کرده و با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رساند .فروشگاه تهران اینتکس با تنوع بسیار بالای این محصولات آبی ، استخر هایی با طرح ها و اشکال مختلفی را برای فروش گذاشته است تا خریداران بتوانند از سراسر ایران استخر های محبوب خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایند . این استخر بادی با توجه به سایبانی که دارد با عنوان استخر بادی سایبان شناخته می شود . در این مطلب نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی محصول ، شما را با ویژگی ها ، خصوصیت و سایر مزایای محصول آشنا کنیم .


طراحی و تولید استخر بادی با سایبان

در واقع این استخر بادی به صورت شش ضلعی ساخته شده است که دیواره های آن نیز بسیار ضخیم و قطور طراحی شده است به همین دلیل نیز عمق بالایی داشته و می تواند به عنوان یک استخر ایده آل برای کودکان بالای 6 سال باشد . در واقع دیواره های این استخر بادی به صورت لایه لایه ساخته شده است ، که موج های روی دیواره ها بیانگر این موضوع هستند ، استفاده از طراحی لایه ای در استخر ها بسیار مرسوم بوده و بزرگ ترین شرکت های تولید کننده استخر بادی ، با استفاده از این نوع طراحی ، محصولاتی به مراتب با کیفیت تر را تولید می کنند .

ویژگی های استخر بادی با سایبان

چیزی که استخر بادی سایبان منحصر به فرد کرده است ، همان سایبان بسیار خوب محصول است که به شما اجازه می دهد تا با راه اندازی و اتصال آن به بدنه ، کودک را در برابر نور خورشید محافظت کنید . ممکن است در صورت استفاده از استخر در محیط های روباز مانند حیاط ، پوست کودکان در هنگام بازی دچار آفتاب سوختگی شود ، بنابراین وجود یک سایبان برای استخر ، مخصوصا استخر های بادی کودک بسیار کاربردی خواهد بود زیرا کسانی که از این محصولات استفاده می کنند کودکان هستند و پوستشان نرم و لطیف است .

نوع سایبان محصول به صورت عصایی می باشد ، بنابراین نیاز است تا میله های چادر را راه اندازی کرده و بدنه چادر را به پایه ها متصل نمایید . در قسمت بادی بدنه استخر ، گیره هایی تعبیه شده است که محل الصاق پایه های سایه بان به استخر می باشد ، بنابراین بسیار ساده و راحت می توانید سایبان را استفاده نمایید یا به صورت دلخواه حتی آن را راه اندازی نکنید .

جنس استخر بادی با سایبان

جنسی که برای ستون های سایبان در نظر گرفته شده است از پلاستیک می باشد و قسمت چتر سایبان نیز از جنس بسیار عالی پلی استر ساخته شده است . پارچه پلی استر نوعی پارچه شمعی ضد آب می باشد که در برابر رطوبت و نور خورشید عایق است ، از این رو اینتکس از آن برای ساخت سایه بان استخر استفاده کرده است تا نه آب بتواند به آن آسیب وارد نکند و نه نور خورشید .دیواره های بیرونی استخر طرح آکواریوم بوده که با حیوانات و ماهی های عروسکی بسیار زیبا مزین شده است و جلوه بسیار زیبایی را به استخر بخشیده است .

قسمت داخلی استخر نیز به رنگ آبی بوده تا پس از پر شدن آن با آب ، رنگ آب آبی تر و بسیار زیبا تر دیده شود . این نوع از محصولات به دلیل اینکه بدنه بادی دارند ، در برابر اجسام تیز و زبر می تواند آسیب پذیر باشد ، از این رو بهتر است تا به خوبی از آن ها استفاده نمایید ، به عنوان مثال استخر را بر روی زمین های چمنی راه اندازی کنید یا از زیرانداز استفاده نمایید . با توجه به این موضوع اینتکس در کنار محصول تعدادی برچسب تعمیراتی قرار داده است تا با استفاده از آن ها می توانید تعمیرات استخر بادی را خودتان انجام دهید .

نوعخانگی
ظرفیت 280 لیتر
قطر 191 سانتی متر
ارتفاع 155سانتی متر با سایه بان
وزن 4 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دیواره طرح آکواریمی زیبا
 دارای سایه بان بزرگ
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...