استخر بادی سایبان دار با طرح وال

intex 57125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار با طرح وال از محصولات جدید کتالوگ در سال 2018 توسط اینتکس می باشد که طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. این استخر بادی دارای بدنه بیضی شکلی می باشد که قسمت پشتی آن دارای یک دم و در دو طرف نیز دو عدد باله قرار داده شده است که زیبایی این استخر بادی را افزایش داده است. بخش متمایز کننده طراحی این کالا سایبان بسایر کاربردی ان می باشد که به صورت یک تکه به بدنه متصل شده است و می تواند مانع از تابش مستقیم آفتاب به کودکتان شود. بدنه این استخر بادی نیز از جنس وینیل می باشد و ضخامت لایه های آن در تمامی قسمت ها میزان 0.28 میلی متر می باشد که برای محصولی در این رده قیمتی و این ابعاد کاملا مناسب است. طول استخر بادی طرح وال برابر با 211 و عرض آن نیز برابر با 185 سانتی متر است. و عمق کمتر از 20 سانتی متر آن می تواند تا 120 لیتر آب را در خود جای دهد. استخر بادی سایبان دار کودک به دلیل ابعاد کوچک بسته بندی که دارد می تواند برای حمل و جابجایی مورد استفاده قرار گیرد و در محل مورد نظرتان به سادگی نصب و راه اندازی شود. 

این استخر که شبیه به وال یا نهنگ است ، می تواند جذاب تر از همیشه باشد ، برای اینکه کودکان علاقه زیادی دارند که از استخر های بادی استفاده کنند که شبیه به حیوانات ساخته شده است ، چرا که اینچنین کودکان بیشتر تشویق به بازی و سرگرمی خواهند شد . استخر بادی فوق می تواند شرایط ایده آلی را حتی در فضای باز داشته باشد تا کودک بتواند در روز های آفتابی نیز بتواند از استخر بادی استفاده کند . برخی از سایه بان ها قابلیت جدا شدن دارند و جالب است بدانید که استخر بادی سایبان دار با طرح وال نیز از همین ویژگی برخوردار است و زمانی که نیاز به سایبان نیست ، می توانید آن را جدا کرده و اصلا راه اندازی نکنید . باد کردن این استخر ها به خصوص اگر از پمپ باد استفاده کنید ، بسیار ساده و سریع انجام خواهد شد . 

چندین دریچه باد برای استخر در نظر گرفته شده است و شما می توانید آن را به راحتی و با چشم مشاهده کرده و استخر را در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کنید . بدین ترتیب مشکلی برای استخر بادی به وجود نخواهد آمد . یک کاربرد بسیار خوبی می توانید از استخر بادی سایبان دار با طرح وال داشته باشید و آن هم این است که استخر بادی را می توانید مانند یک شناور استفاده کنید . به طوریکه پس از راه اندازی ، دیگر داخل استخر را با آب پر نکنید . در این حالت شما می توانید استخر بادی را بر روی یک استخر بزرگ تر قرار دهید تا مانند یک شناور مورد استفاده قرار بگیرد . در این حالت توجه داشته باشید که نباید وزن کودکان خیلی زیاد باشد ، زیرا ممکن است تعادل استخر به هم بریزد و همچنین این استخر داخل آب فرو برود . با استفاده صحیح می توان انتظار داشت که طول عمر استخر بیشتر از همیشه باشد . 

استخر بادی سایبان دار با طرح وال

استخر بادی سایبان دار با طرح وال یکی از جدید ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که مناسب برای کودکان بالای 2 سال می باشد. این محصول به خاطر داشتن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی است. در ادامه این بحث قصد داریم به بررسی دقیق این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول جزو زیبا ترین و جذاب ترین طراحی ها در دسته بندی استخر می باشد. شکل ظاهری این محصول برگرفته از طرح وال می باشد که زیبایی های این محصول را دو چندان کرده است. کف این استخر به گونه ای طراحی شده که تقریبا گرد به نظر می رسد. در بخش جلوی این محصول طرح چشم و دهان این وال نقش بسته است که با رنگ های سفید و سیاه کشیده شده اند. رنگ بدنه این استخر به گونه ای است که تمام ابی رنگ است و در داخل ان دایره های سفید رنگ وجود دارد که این محصول را چشم نواز کرده است. در دو طرف این استخر دست های وال پیاده سازی شده است. بر روی این استخر هم چنین چهار پایه آبی رنگ قرار گرفته است که بر روی ان یک سایه بان تعبیه شده تا کودک شما از تابش مستقیم نور خورشید در فضای باز در امان باشد. رنگ سایه بان این استخر هم آبی کم رنگ می باشد که تا حدود زیادی با رنگ بدنه این محصول هم خوانی دارد. دیواره های داخلی این کالا نیز به صورت یک دست سفید رنگ می باشند. هم چنین کف این استخر نیز مانند دیواره های ان سفید است.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهم ترین خصوصیات یک محصول بادی در هنگام انتخاب ان می باشد. این استخر نیز یکی از مقاوم ترین استخر های تولید شده در بازار می باشد. جنس رویه در این محصول ساخته شده از وینیل است که استحکام فوق العاده ای دارد. هم چنین جنس کناره های این محصول هم از نوع وینیل است که همچون بدنه این محصول مقاومت بالایی را از خود نشان داده است. ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.28 میلی متر است که این ضخامت نشان از مقاومت بالای این محصول دارد. هم چنین این محصول دارای کف باد شو نمی باشد اما کف این استخر از نوع وینیل دو لایه است که مقاومت بالایی دارد و تحمل وزن این استخر را بالا برده است.

ابعاد و وزن

در مبحث ابعاد و وزن این محصول گفتنی است که این استخر دارای ابعاد ( طول : 211 سانتی متر ، عرض : 185 سانتی متر ، ارتفاع : 109 سانتی متر ) می باشد. این ابعاد به گونه ای است که می توانید از ان به راحتی در  منزل و یا هر مکان دیگری از ان استفاده کنید و نگران اشغال جای زیاد توسط این کالا نباشید. هم چنین به دلیل داشتن وزن 3.2 کیلو گرم می توانید این محصول را به راحتی با خود حمل و جا به جا کرده و از ان استفاده کنید. ظرفیت اب این استخر هم 120 لیتر است که در مدت زمان کوتاهی می توانید ان را به طور کامل از اب پر کرده و استفاده کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با نحوه راه اندازی این محصول باید گفت که در کنار این محصول یک دفترچه راهنما وجود دارد که می توانید به صورت کامل و همراه با عکس اموزش های لازم را از ان فرا بگیرید. اما به طور کلی باید گفت که این محصول را می توانید به سادگی و در عرض چند دقیقه نصب و راه اندازی کنید. ابتدا کافی است تا این استخر را از بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. در انتها و پس از باد کردن نیز کافی است تا هر یک از این دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. نکته مهم این است که نباید بیش از اندازه این محصول را باد کرد چون از استحکام و تحمل وزن این محصول می کاهد. در رابطه با مراقبت این محصول نیز باید گفت که کافی است اشیا نوک تیز را از این محصول دور کرده و از جامپینگ بر روی این استخر خود داری کنید.

نتیجه گیری

استخر بادی سایبان دار با طرح وال یک محصول زیبا و جذاب مناسب برای کودکان بالای 2 سال می باشد. هم چنین این استخر دارای وزن کم است و به راحتی نصب و راه اندازی می شود. هم اکنون می توانید این استخر را با کیفیت بالا از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید و از کیفیت ان اطمینان حاصل کنید.

 نوعگرد
ظرقیت آب120 لیتر
طول211 سانتی متر
عرض185 سانتی متر
ارتفاع109 سانتی متر
جنس رویه وینیل
ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
کف بادشو
پمپ
 نوع پمپ-
رده سنی2+
سایر ویژگی هاطرح وال با سایبان
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 3.2 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...