استخر بادی سایبان دار طرح لاکپشت

bestway 52219

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار طرح لاکپشت محصول سال 2017 بست وی می باشد که با استاندارد های روز دنیا همراه شده است. این استخر از اشعه های خورشید در برابر کودک محافظت می کند و لایه های مخصوصی در قسمت بالا و دیواره های خود دارد. بخش اصلی بدنه یعنی قسمت پایینی آن دارای کف بادشو بوده که 26 لیتر نیز ظرفیت دارد. قسمت دیواره ها نیز با رتگ آبی از طرح گیاهان دریایی و بخش بالایی آن نیز از طرح رویه لاکپشت ساخته شده است که باعث افزایش جذابیت و ظاهر این استخر شده است. ابعاد این استخر کاملا مناسب بوده و برای کودکان بالای دو سال مناسب می باشد. به علاوه با توجه به حجم بسته بندی کوچکی که دارد می توان آن را به سادگی حمل کرد.

طرح دوست داشتنی استخر بادی می تواند برای هر کودکی جالب باشد و اگر سن آنها در حدی است که ترس از آب دارند ، طراحی رنگارنگ و زیبای استخر بادی می تواند آنها را تشویق به بازی و تفریحات آبی کند . بنابراین نگران این موضوع نباشید که کودک شما نتواند با استخر بادی ارتباط بگیرد ، بلکه با اطمینان این استخر را برای کودکان خود انتخاب کنید تا شاهد علاقه زیاد آن ها نه تنها به این مدل ، بلکه به بسیاری از استخر های بادی باشید . دلیل اینکه استخر بادی سایبان دار طرح لاکپشت بست وی برای کودکان 2 سال به بالا مناسب است ، این است که عمق استخر بادی 15سانتی متر بوده و این ارتفاع می تواند یک گزینه فوق العاده برای کودکان باشد در یک شرایط ایمن مشغول بازی و تفریحات آبی جذاب شوند . 

البته در جدول مشخصه های استخر بادی ذکر شده است که ارتفاع استخر بادی 104 سانتی متر می باشد ، این ارتفاع در واقع بالاترین نقطه استخر بادی یعنی سایه بان استخر را در نظر گرفته است و عمق استخر بسیار کمتر از آن می باشد . طول استخر بادی 109 سانتی متر و عرض آن نیز 96 سانتی متر می باشد . اگر حمام بزرگ یا تراس بزرگی در خانه داشته باشید، حتی در صورت آپارتمان نشینی باز هم می توانید از این استخر بادی به نحو احسنت استفاده کنید . برای اینکه ساده تر و سریع تر بتوانید استخر بادی را باد کنید ، می توانید از پمپ باد استفاده نمایید . در کنار بسیاری از استخر های بادی جدید بست وی و اینتکس ، پمپ های باد وجود ندارد و شما بایستی آن را به صورت جداگانه تهیه کنید .

استخر بادی سایبان دار طرح لاکپشت

استخر بادی سایبان دار بست وی در طرح لاک پشت از جدید ترین استخر های بادی با ابعاد کم و عمق کم بوده که برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان تولید شده است. این استخر بادی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات کودکان در فضای باز و بسته بوده که از طراحی بدنه و رنگ بندی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سرگرم شدن فرزندانتان به شمار خواهد رفت. استخره های بادی در این سبک توسط شرکت اینتکس نیز تولید شده که طراحی و ابعاد مشابه این محصول دارد. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این محصول به صورت گرد بوده که از بدنه و سایبان بادی برخوردار می باشد. سایبان بادی در این استخر به صورت سرخود بوده که توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. داشتن ساختاری دو لایه باعث شده تا به خوبی در برابر نور آفتاب به خوبی مقاومت کند. یکی از ویژگی های خوب این استخر داشتن کف بادی بوده تا هنگام نشستن کودکان در این استخر احساس راحتی را تجربه کنند. گفتنی است که هر کدام از قسمت های بادشو بدنه از دریچه باد مجزایی برخوردار می باشند به همین دلیل برای راه اندازی می بایست از تمام این دریچه های باد بدنه عمل باد را انجام داد.

 

جنس بدنه استخر

جنس بدنه استخر بادی سایبان دار لاک پشت از نوع وینیل بوده که از روکش های مات و طرح چرم برای بدنه استفاده شده است. این نوع جنس بدنه ضد اشعه بوده و دارای ضخامت قابل قبولی می باشد به همین دلیل در برابر دمای آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. در واقع وینیل یک نوع پلاستیک از نوع PVC بوده که از وزن کمتری برخوردار می باشد تا موجب سبک شدن محصول مورد نظر شود. یکی از قابلیت های آن داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که اجازه می دهد تا به راحتی این کالا را در هر محل مورد نظری حمل و جا به جا کرد. قابلیت تعمیر این نوع جنس بدنه نیز از دیگر مزیت های این ویژگی محسوب می شود. به این ترتیب هر زمان آسیبی به این کالا وارد شود به راحتی قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر کف بادی سایبان دار معادل (طول: 109 سانتی متر ، عرض: 96 سانتی متر ، ارتفاع: 109 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای سنین کودکان و خردسالان می باشد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده و تمام قسمت های باد شده را شامل می شود. زمانی که این استخر را جمع کنید این ابعاد نیز به قدر یکوچک شده تا امکان جای دادن در هر محل مورد نظری را فراهم سازد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا بالاترین نقطه بدنه یعنی سایبان بوده اما عمق مفید این محصول حدود 15 سانتی متر خواهد بود. از همین رو ظرفیت آب آن به 26 لیتر می رسد. ظرفیت آبی که حجم 90 درصدی قسمت استخر را شامل می شود. وزن بسته بندی آن نیز 1.7 کیلوگرم بوده که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست از فروشگاه اینتکس یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد روی بدنه نازل پمپ باد متناسب با آنها را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این محصول باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین استاندارد باد زدن به این محصول می تواند در سلامتی این کالا بسیار تاثیر گذار باشد. علاوه بر این جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه نیز می تواند در مراقبت و نگهداری از این محصول بسیار تاثیر گذار باشد.

جمع بندی

استخر بادی سایبان دار طرح لاک پشت از جدید ترین استخر های بادی از شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان تولید شده است. محصولی با طراحی بسیار زیبا و کودک پسندانه که از کیفیت ساخت مناسبی نیز نسبت به قیمت خود بهره مند می باشد. این کالا قابل استفاده در فضای باز نیز بوده و از مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب برخوردار خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 26 لیتر
طول 109 سانتی متر
عرض 96 سانتی متر
ارتفاع 104 سانتی متر
جنس رویه وینیل ضد اشعه
جنس بخش کناری وینیل براق
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سایه بان بادی
مناسب سنین 2+ سال
دارای دو پنجره سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...