استخر بادی سایه بان دار مستطیلی

BEMA 810

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایه بان دار کودک در طرح مستطیلی محصولی با رنگبندی و طراحی زیبا و کودک پسند برای سنین زیر 8 سال که به عنوان یکی از مناسب ترین استخر های بادی تفریحی محسوب می شود. این کالا به تازگی تولید شده و ساخته شده از جنس PVC دو لایه با کف بادی می باشد. محصولی که در قسمت کف خود از یک دریچه مخصوص تخلیه آب بهره برده تا به راحتی آب درون آن را تخلیه کنید. این محصول علاوه بر استخر آب می تواند به عنوان استخر توپ و همچنین یک قایق بادی روی آب های آرام و کم عمق استفاده شود. این ویژگی باعث می شود تا مزیت های این کالا افزایش پیدا کند. اما یک سایه بان مجزا به قابلیت نصب روی بدنه برای این استخر در نظر گرفته شده تا به خوبی از فرزندان شما در برابر نور و حرارت آفتاب مقاومت کند. محصولی که می تواند توسط هر گونه پمپ باد محصولات بادی راه اندازی شود.

راهنمای خرید استخر بادی

استخر های بادی محصولاتی محبوب و پر استفاده نزد کودکان و حتی بزرگسالان هستند که به واسطه جنس و طراحی که دارند می توانند مقدار زیادی آب را در داخل خود نگهداری کنند . ابعاد استخر های بادی رده سنی آن ها را مشخص کرده است که می توانید بر اساس سن و ابعادی که دارید استخر بادی خود را خریداری کنید . توجه داشته باشید که اگر دوست دارید از استخر های بادی به عنوان وان استفاده کنید نیاز است که ابعاد حمام خود را در نظر گرفته و استخر بادی کودک خود را خریداری کنید . همچنین برخی از مدل ها هستند که برای راه اندازی در حیاط خانه ، پشت بام و ... طراحی شده اند که ابعاد بزرگی دارند .

توجه داشته باشید که استخر های بادی خود را از برند های معتبر خریداری کنید تا با اطمینان بیشتر بتوانید از استخر بادی استفاده کنید . همچنین توصیه می شود که محصولات بادی خود را از برند های شناخته شده خریداری کنید . استخر بادی سایه بان دار مستطیلی به دلیل داشتن سایه بان بسیار خوب و بزرگ خود می تواند شما در برابر حرارت و نور آفتاب که می تواند منجر به آفتاب سوختگی و تیرگی پوست شود جلوگیری کند . بنابراین با خیال راحت می توانید از استخر های بادی در فضاهای باز و در مقابل نور خورشید استفاده نمایید .

راه اندازی و نگهداری از استخر بادی سایه بان دار مستطیلی

استخر های بادی نیاز به راه اندازی دارند ، شما در ابتدا استخر را در بسته بندی مشاهده می کنید که نیاز است آن را راه اندازی کنید ، این ویژگی بادی در این استخر ها سبب شده است تا پس از هر بار استفاده بتوانید آن ها را در ابعاد بسیار کوچک تری بسته بندی کرده و آن را نگهداری کنید و پس از هر بار نیاز دوباره آن را سریعا راه اندازی کنید . شما می توانید برای راه اندازی از پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده کنید که توصیه می شود از استخر های بادی دستی که نیازی به برق نداشته و قدرت مخربی نیز ندارند استفاده کنید . شما می توانید در هنگام خرید استخر بادی سایه بان دار ، پمپ باد خود را نیز خریداری کنید .

خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس

فروشگاه بزرگ تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه محصولات بادی در ایران است که متنوع ترین استخر های بادی را از بهترین برند های مطرح جهان در فروشگاه خود موجود کرده است که محصولات خود را با ضمانت سلامت و اصالت برای فروش گذاشته است ، شما می توانید این محصولات را با نازل ترین قیمت و همچنین خدمات پس از فروش خریداری کنید . از جمله این خدمات می توان به تعمیرات تخصصی استخر های آسیب دیده اشاره کرد که در صورت بروز مشکل و آسیب دیدگی می توانید استخر های خود را برای فروشگاه ارسال کنید .

پنچرگیری استخر بادی در خانه

شما خریداران استخر های بادی در صورت بروز مشکل و آسیب دیدگی می توانید استخر های خود را حتی در خانه نیز تعمیر کنید . برای اینکار تنها نیاز به برچسب تعمیرات دارید که عمدتا در کنار محصولات وجود دارد ، اما در صورت نبود برچسب می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و در خانه نیز استخر خود را پنچرگیری کنید . در دفترچه راهنمای محصول طریقه پنچرگیری استخر بادی آورده شده است که می توانید حتی در مقالات مربوطه در وبسایت فروشگاه تهران اینتکس ، آن را یافته و مطالعه کنید .

استخر بادی سایه بان دار مستطیلی از سری استخر های بادی کودک می باشد که به همراه سایبان طراحی شده است ، اینگونه استخر ها به واسطه سایه بان های بسیار عالی و کاربردی که دارند نزد مشتریان بسیار محبوب تر هستند زیرا با استفاده از این سایبان ها می توان از آفتاب سوختگی یا گرمازدگی کودک جلوگیری کرد . این محصولات بادی بسیار ساده راه اندازی شده و حمل آسانی دارند ، از این رو در هر جا مانند حیاط و حتی در مسافرت ها می توان از محصول استفاده کرد . تنوع استخر های بادی بسیار بالا بوده و برحسب ابعاد و طراحی که دارند برای رده سنی خاصی قابل استفاده هستند ، پس در هنگام خرید استخر بادی به ویژگی ها و مشخصات محصول دقت کنید .

طراحی و تولید استخر بادی سایه بان دار مستطیلی

استخر بادی سایه بان دار مستطیلی که تصویر آن نیز در بالا قابل مشاهده است ، از سری استخر های مستطیلی می باشد که دیواره بیرونی و داخلی آن نارنجی و قسمت لبه و کف آن به رنگ سفید می باشد . قسمت دیواره استخر از طراحی دو لایه ساخته شده است ، این نوع طراحی در واقع استفاده از دو حلقه بادی بر روی هم است که به خوبی می تواند دیواره های استخر را تقویت کند تا در صورت ارتفاع بالای استخر ، دیواره ها فشار زیاد آب را به خوبی تحمل کنند .

از ویژگی ها و مزیت های این استخر بادی می توان به کف بادی محصول اشاره کرد ، می توان گفت در حدود 2 درصد استخر های بادی دارای کف بادی هستند . وجود کف بادی موجب می شود تا ایمنی استخر تا حد بسیار زیادی افزایش یابد ، تا بدین ترتیب کودکانی که سنین کمتری دارند بتوانند با ایمنی بیشتری از استخر استفاده نمایند .

کف بادی بیشتر در استخر بادی کودک و نوزاد استفاده می شود ، بنابراین استخر های بزرگ تر کف بادی ندارند و عمق به مراتب بیشتری دارند که این موضوع به خودی خود ایمنی کف استخر را افزایش می دهد . و اما مزیت دیگر این محصول ، سایه بان بسیار عالی آن است . در واقع این سایبان به صورت عصایی با ستون های فلزی ساخته شده است که می توانید آن را به بدنه استخر متصل کرده و کودک را در برابر نور آفتاب محافظت نمایید .

جنس استخر بادی سایه بان دار مستطیلی

جنس سایه بان از پارچه پلی استر می باشد ، این نوع پارچه ها که در دسته پارچه های شمعی قرار می گیرند ، خاصیت ضد آب و عایق در برابر نور و اشعه های خورشیدی می باشد که حتی در ساخت چادر های مسافرتی و چتر های بزرگ و کوچک از آن ها استفاده می شود . از این رو اگر سایبان خیس شود و یا به صورت طولانی مدت در برابر نور خورشید قرار بگیرد ، پوسیده و ضعیف نمی شود . قابلیت جدا شوندگی سایبان به شما این اجازه را می دهد تا در صورت عدم نیاز به سایبان آن را جدا کرده و تنها از استخر استفاده نمایید .

نکات و توصیه های مهم

بهتر است در هنگام راه اندازی و استفاده از استخر به چند نکته ساده اما مهم دقت داشته باشید . بهتر است برای استخر های بادی مخصوصا استخر هایی که دارای کف بادی هستند از زیرانداز استفاده کنید . زمین های چمنی مناسب برای راه اندازی هستند ، اما زمین های زیر یا سنگی که شاید شاخ و برگ نیز داشته باشد گزینه خوبی نیستند . با توجه به آسیب پذیر بودن محصولات بادی اگر استخر حتی دچار آسیب شد نگران نباشید زیرا می توانید نسبت به تعمیر محصول با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص اقدام نمایید . شما می توانید محصول آسیب دیده خود را حتی جهت تعمیر برای فروشگاه ارسال نمایید .

نوعخانگي
ظرفيت 530 ليتر
طول 136 سانتي متر
عرض 96 سانتي متر
ارتفاع 38 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها دارای سایه بان مجزا
 وزن بسته بندي: 3 کيلوگرم
 دارایدریچه تخلیه آب
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...