استخر بادی سایه بان دار PVC

bestway 52071

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با سایه بان PVC محصولی از شرکت بست وی با کیفیت فوق العاده بالا ، دارای دیواره های اصلی بادی و سایه بان PVC یک لایه می باشد که در صورت نیاز می توانید آن را حذف کنید. از سایر مشخصه های این استخر بادی می توان به وزن کم و ابعاد مناسب آن اشاره کرد.. استخر بادی با سایه بان PVC مناسب استفاده سنین 3 تا 6 سال بوده و در دو رنگ سبز و قرمز ساخته شده است. به همراه 50 عدد توپ بازی پلاستیکی در رنگ های مختلف.

استخر بادی سایه بان دار توسط شرکت بست وی در دو رنگ سبز و قرمز ساخته شده است تا شما بتوانید هر یک از آن ها را که کودکتان دوست دارد خریداری کنید . این استخر بادی ابعاد کوچکی دارد و برای همین بیشتر مناسب برای کودکانی است که سن آن ها پایین می باشد . البته که استخر بادی فوق برای کودکان بالای 4 سال ممکن است فضای کوچکی را در اختیار آن ها قرار بدهد ، با این وجود باز هم قابل استفاده میباشد . بنابراین شما هستید که می توانید انتخاب کنید که کدام استخر بادی را خریداری خواهید کرد . ولی این استخر به واسطه ابعاد کوچکی که دارد ، به راحتی قابل جابجایی بوده و در مسافرت ها نیز می توانید آن را برداشته و با خود به همراه داشته باشید . حتی این نوع از استخر ها به دلیل کوچک بودنشان نگهداری آسان تری نیز دارند . 

پی وی سی بهترین جنسی است که برای ساخت استخر های بادی استفاده می شود و اگر به مدل های قدیمی و جدید استخر های بادی اورجینال نگاهی بیاندازید ، می توان گفت که تمامی آن ها از همین جنس ساخته شده اند . انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر رطوبت و دمای آب ، کیفیت خوب در برابر نور خورشید و اشعه های مضر آن و البته ضد حساسیت بودن این جنس برای پوست کودکان از مهم ترین ویژگی هایی است که باعث شده تا شرکت هایی مانند بست وی که تولید کننده استخر بادی سایه بان دار است ، از این مواد فوق العاده خوب برای تولید محصولات بادی خود استفاده کند . حتی از این جنس برای ساخت وان بادی ، تشک و تخت بادی و امثال آن ها استفاده شده است .

استخر بادی سایه بان دار PVC

استخر بادی سایه بان دار PVC یکی از سبک ترین، کودک پسند ترین و مناسب ترین استخر های بادی تک رنگ بوده که برای سنین کودکان و خردسالان توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است. محصولی برای انواع تفریحات آبی و توپی فرزندان شما که می تواند هم در منزل و هم در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به بررسی دقیق تر این کالای تفریحی خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت در نظر گرفته شده برای این استخر بادی اینتکس طراحی ای بسیار مناسب برای استفاده ک کودک بوده که علاوه بر تفریحات آبی می تواند به عنوان وان بادی نیز در حمام برای استحمام استفاده نماید. قسمت استخر این محصول به صورت گرد طراحی شده و سایه بان آن نیز به صورت خمیده توسط پایه ها و لبه های بادی طراحی و تعبیه شده است. این ارگونومی ساخت سبب می شود تا به خوبی از برخورد نور آفتاب جلوگیری خوبی را به عمل آورد. همچنین دیواره های استخر نیز به شکل دو لایه یا دو طبقه ای طراحی شده و کف آن هم به شکل ساده می باشد. اما قابلیتی که در سایه بان این استخر دیده می شود، متحرک بودن آن است. این سایه بان در حقیقت به صورتی طراحی شده که بتوان بلندی و یا کوتاهی آن را تنظیم نمود.

جنس بدنه

جنس بدنه در این استخر بادی از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و به راحتی اطمینان استفاده در هر نوع شرایط جوی را به مصرف کننده خواهد داد. بدنه ای که تماما ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بادی و ساده بوده که در برابر فشار و دمای مختلف آب مقاوم خواهد بود. این بدنه در قسمت سایه بان و کف استخر به شکل ساده بوده و در دیواره های استخر و همچنین لبه سایه بان به صورت بادی می باشد.

ابعاد و ظرفیت

ابعاد و ظرفیت آب که از مهمترین ویژگی های خرید هر نوع استخری محسوب می شود، در این استخر نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت. از همین رو ابعادی که برای این استخر بادی در نظر گرفته شده است برابر (قطر: 97 سانتی متر ، ارتفاع: 97 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت های بدنه می شود. البته گفتنی است که ارتفاع خود استخر تا لبه آن حدود 15 سانتی متر بوده که عمق مناسبی را نیز برای تفریح آبی و یا توپی به ارمغان می آورد. اما طبق این ابعاد ظرفیت آبی که این کالا خواهد داشت حدود 50 لیتر بوده که مقداری مناسب برای استفاده کودکان و خردسالان خواهد بود.

نحوه راه اندازی استخر

راه اندازی این نوع استخر های بادی بسیار آسوده بوده و زمان کمی را نیز از مصرف کننده خواهد گرفت. به همین ترتیب باید این محصول را از بسته بندی خود خارج ساخته و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. پس از آن باید با توجه به همخوانی دریچه باد استخر با نازل پمپ باد مربوطه (دستی، برقی یا پدالی) پمپ را به بدنه متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. در هنگام باد زدن نیز باید توجه داشت که استخر به اندازه ای باد نشود که حالت سفت را به خود بگیرد زیرا که به درز ها آسیب خواهد رساند. پس بهتر است باد زدن را تا جایی ادامه دهیم که محصول مورد نظر شکل کامل را به خود گرفته باشد. برای جمع نمودن نیز کافیست پس از باز کردن دریچه هوا باد آن را توسط دست خالی کرده و به صورت صحیح آن را جمع کنیم.

روش های مراقبت از استخر

برای مراقبت از این استخر بادی تنها کافیست که هر نوع اشیای بسیار تیز را از بدنه دور نموده و از انجام هر گونه عمل پرش و یا فشار بر روی بدنه خودداری کنیم. همچنین محل راه اندازی و استفاده از استخر نیز می تواند در محافظت بیشتر از آن و پیش گیری از اتفاقات احتمالی جلوگیری نمود. البته این استخر در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی قابل تعمیر خواهد بود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های مهم این استخر بادی می توان به داشتن سایه بان متحرک، قابلیت استفاده از آن به عنوان استخر آب و استخر توپ و همچنین داشتن وزن بسیار مناسب 1.8 کیلوگرمی اشاره نمود. علاوه بر این 50 عدد توپ کوچک رنگی نیز در کنار این کالا برای سرگرمی بیشتر فرزندان شما قرار داده شده است.

 نوع گرد
 قطر 97 سانتي متر
 ارتفاع 97 سانتي متر
سازنده بست وی
 وزن 1.8 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC
 جنس بخش کناری PVC دو لایه بادی
 جنس کف PVC
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها دارای سایه بان PVC
 به همراه 50 عدد توپ
 در دو رنگ قرمز و سبز
قابلیت جدا شدن سایه بان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...