استخر بادی ستاره ای کودک

intex 56495NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ستاره ای اینتکس در رنگبندی روشن یکی از شیک ترین و جذاب ترین استخر های بادی مخصوص کودکان و حتی نوجوانان بوده که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که از ارگونومی ساخت چهار طبقه ای بهره برده و از کف بادی برای راحتی بیشتر فرزندانتان برخوردار می باشد. این کالا با داشتن بدنه ای مقاوم می تواند در برابر دمای مختلف آب و همچنین شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی را داشته باشد به همین دلیل قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود. همچنین این استخر بادی قابل استفاده به عنوان به استخر توپ نیز خواهد بود.

داشتن رنگبندی در استخر بادی ستاره ای کودک ، آن را به یکی از بهترین استخر های بادی تبدیل کرده است که شما می توانید از آن استفاده کنید . این استخر بادی در رنگ های آبی سفید و رنگی ساخته شده است که تصویر هر دو آن را می توانید در میان تصاویری که برای محصول قرار داده شده است مشاهده کنید . این استخر بادی ابعادی نسبتا کوچک دارد تا کودکانی که سنین پایین دارند ، به راحتی و به سادگی بتوانند از استخر بادی استفاده کنند . شکل کلی استخر بادی به صورت ستاره ای است و برای همین به آن استخر بادی ستاره ای گفته می شود . استخر های ستاره ای عمدتا پنج ضلعی هستند و این مدل نیز همانگونه است . برای ساخت محصول از سه لایه استفاده شده است که لایه پایینی از آبی تیره تر استفاده شده است و رنگ میانی آن آبی روشن و لایه بالایی روشن تر می باشد . همچنین لبه بالایی استخر بادی به رنگ سفید است . 

تلفیق این رنگ ها ، باعث شده است تا استخر بادی زیبایی را داشته باشیم . حتی استخر رنگی نیز با توجه به استفاده از لایه هایی مانند سبز ، زرد ، صورتی و سفید نیز جذابیت های خاص خود را دارد که بسته به نیاز کودک می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید تا کودکان نیز استخر بادی خود را دوست داشته باشند . کف بادی که به آن اشاره شد ، می تواند ایمنی بیشتری را به استخر بدهد و حتی باعث شود که کودکان احساس راحتی بیشتری داشته باشند . به دلیل وجود کف بادی ، بهتر است که دقت داشته باشید و استخر را در یک زمین تمیز راه اندازی کنید تا دچار آسیب دیدگی نشود . در ضمن این استخر بادی یک ویژگی بسیار خوب دیگر نیز دارد و آن هم این است که بسته بندی آن بسیار کوچک بودن و به راحتی در هر جایی قابل استفاده خواهد بود . 

استخر بادی ستاره ای کودک

استخر بادی ستاره ای کودک یک استخر بادی فوق العاده با کیفیت با طراحی نوین می باشد که شرکت اینتکس ان را به تازگی تولید و روانه بازار کرده است. در این محصول رنگ های شادی به کار رفته است که در روحیه کودک شما تاثیر بسزایی دارد. در ادامه این پست قصد داریم تا نگاهی اجمالی به این محصول بیندازیم پس ما را تا انتها دنبال کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان این است که ظاهری فوق العاده زیبا داشته و از این بابت با بسیاری از استخرهای بادی موجود در بازار در تضاد می باشد. ارگونومی ساخت این محصول به صورت ستاره ای و به صورت منحنی می باشد که همین امر باعث هر چه زیبا تر شدن این محصول شده است. در ابتدا باید عنوان کرد که لبه های این محصول به صورت گرد بوده و همین عامل باعث شده تا از سادگی خارج شود. رویه اصلی این محصول نیز از رنگ سفید ساخته شده است.سه لایه اصلی این محصول نیز به ترتیب از رنگ های سفید ، ابی اسمانی و ابی کاربنی ساخته شده اند که فوق العاده زیبا و چشم نوازند. علاوه بر این ها کف این استخر هم به صورت بادی و شیار دار بوده و ساخته شده از رنگ یکدست سفید می باشد که در حین استفاده از ان نرمی و لطافت خاصی داشته و دیگر نیازمند پهن کردن چیزی برای ایجاد حالت نرمی در این استخر نخواهید داشت. تمامی این موارد نشان از کیفیت فوق العاده این محصول دارد.

جنس بدنه

یکی از دلایل انتخاب یک محصول توسط مشتریان جنس بدنه ان است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این استرخ بدنه ای مقاوم از جنس PVC طرح چرم دارد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم همگی از نوع PVC شفاف ساخته شده اند که در عین داشتن مقاومت بالا ، فوق العاده زیبا هستند. هم چنین کف این محصول نیز از نوع PVC دولایه بادی ساخته شده است که فوق العاده با کیفیت بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

معمولا خریداران با توجه به محلی که قصد دارند از استخر در انجا استفاده کنند اقدام به خرید این محصول می کنند. در رابطه با ابعاد این محصول هم باید عنوان کرد که طول این استخر 185 سانتی متر و عرض ان نیز 180 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 53 سانتی متر می باشد که این ابعاد طبق استاندارد های جهانی ساخته شده اند. علاوه بر این ها باید عنوان کرد که ظرفیت اب این استخر هم 466 لیتر می باشد که می توانید در مدت زمان کوتاهی ان را پر کنید. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد وزن این محصول است که تنها 5 کیلو گرم وزن داشته و به سادگی می توان ان را حمل و جا به جا کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ابتدا برای راه اندازی این محصول باید این استخر را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس مشاهده می کنید که بر روی این محصول محفظه های بادی قرار گرفته است. از طریق همین محفظه می توانید این محصول را باد کنید. گفتنی است که برای این کار باید یک پمپ باد به صورت جداگانه تهیه کنید تا بتوانید این محصول را راه اندازی کنید. پس از باد کردن این محصول هم باید محفظه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. نکته مهم این است که نباید بیش از اندازه این محصول را باد کنید چون با این کار از تحمل وزن این محصول کاسته شده و امکان اسیب دیدن ان نیز افزایش می یابد. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید از ضربه زدن به بخش های مختلف این استخر خودداری کنید. هم چنین اشیا نوک تیز را از کنار ان دور کنید تا باعث سوراخ شدن و پارگی ان نشود. هم چنین از پریدن بر روی بخش های مختلف این محصول محصوصا لبه های ان جدا بپرهیزید. نکته مهم این است که در کنار بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم نمایید.

جمع بندی

استخر بادی ستاره ای کودک محصولی فوق العاده با کیفیت می باشد که طراحی فوق العاده ای دارد. این محصول مناسب برای استفاده چندین کودک به صورت هم زمان بوده و به دلیل داشتن طراحی و رنگ بندی زیبا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

استخر بادی کودک طرح ستاره ای اینتکس intex 56495 استخری بسیار زیبا با طراحی جذاب است که شرکت اینتکس تولید کرده است . اینتکس این استخر بادی را در چندین رنگ تولید کرده است که تمامی آن ها شکل ستاره ای دارند و برای همین با این نام شناخته می شوند . این استخر بادی برای استفاده کودکان طراحی شده است و ویژگی های خاص و منحصر به فردی را دارد . از ویژگی های بسیار خوبی که این استخر بادی دارد ، می توان به داشتن بدنه لایه لایه اشاره کرد که به صورت شفاف و رنگی ساخته شده است که در ساخت آن از رنگ های سبز ، زرد و صورتی استفاده شده است . برای همین پس از پر کردن استخر با آب ، استخر ظاهری بسیار دوست داشتنی را به خود خواهد گرفت . این استخر بادی همچنین به دلیل داشتن چند لایه بسیار مقاوم است و می تواند وزن آب را به خوبی تحمل کند . این استخر بادی طراحی بادی دارد و برای کودکان بسیار ایمن بوده و آن ها می توانند بدون نگرانی از استخر بادی استفاده کنند . طولی که این استخر بادی دارد به 185 سانتی متر می رسد و عرض آن نیز 180 سانتی متر با ارتفاع 53 سانتی متری است . برای همین بهتر است که برای کودکان بالای 3 سال خریداری شود . جنس بدنه محصول همچنین از پی وی سی ضخیم ساخته شده و از سایر مزیت های آن می توان به داشتن کف بادی اشاره کرد . 


 نوع ستاره ای
 طول 185 سانتي متر
 عرض 180 سانتي متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 ظرفیت 466 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپندارد
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت چهار طبقه ای
 طراحی و رنگبندی زیبا
 مناسب استفاده چند کودک
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...