استخر بادی سرسره دار جزیره

bestway 53067

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,660,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار جزیره یکی از بهترین لوازم تفریحات آبی در فصل تابستان ارائه شده توسط شرکت بست وی بوده که دارای ابعاد و طراحی مناسب و کودک پسندانه ای است. این استخر دارای عمق کمی بوده ولی از حجم آب مناسبی بهره مند می باشد. استخر سرسره دار دارای رنگ بندی شادی بوده که در روحیه کودک شما تاثیر مثبتی میگذارد. طراحی منحصر به فرد این محصول برگرفته از نمای جزیره میباشد. علاوه بر آن این کالا دارای سرسره نیز بوده که باعث فراهم کردن موجبات تفریح بیشتر کودک شما می شود. این محصول به دلیل وزن کم خود به راحتی قابل حمل بوده و نصب آن نیز بسیار آسان می باشد. هم اکنون میتوانید این محصول را از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

با خرید مجموعه تفریحات آبی که شبیه به پارک آبی ساخته شده اند، می توانید فضای بیشتری را در اختیار کودکان قرار دهید تا آن ها نیز بتوانند در کنار دوستان خود بازی های شاد و مفرح را انجام دهند. همواره آب تنی می تواند یک تفریح لذت بخش برای کودکان باشد، حتی این لذت برای بزرگسالان نیز وجود داشته و بسیاری از ما هم دوست داریم که وارد استخر شده و شنا کنیم. با خرید استخر بادی همچون استخر بادی سرسره دار جزیره شما می توانید کودکان را تشویق به بازی های سالم و پر تحرک کنید تا دیگر از گوشی های موبایل دور شوند وکم تحرکی را کنار بگذارند. کیفیتی که محصولات بادی نظیر استخر بادی سرسره دار جزیره دارد، بسیار بالاست و شما می توانید برای مدت های طولانی از استخر بهره مند شوید ، حتی اگر به صورت سهوی نیز بدنه استخر بادی کودک آسیب ببیند، باز هم می توانید پس از تعمیر، استخر را دوباره باد کنید تا کودکان با آن بازی کنند. 

معمولا استخر های بادی سرسره دار از ابعاد بزرگی برخوردار هستند که در این استخر بادی طرح جزیره نیز صدق می کند، همانطور که استخر بادی را مشاهده می کنید، اگر آن را راه اندازی نمایید، در واقع استخری را خواهید داشت که طول 280 سانتی متری با عرض 257 سانتی متری دارد، برای همین است که گفته می شود استخر های بادی سرسره دار از ابعاد بزرگی برخوردار هستند و یک سرسره بزرگ به خوبی در داخل استخر قرار می گیرد. ارتفاع استخر بادی 87 سانتی متر است ولی در نظر داشته باشید که این ارتفاع درختان نخل استخر بوده که به صورت بادی طراحی شده و از خود استخر ، ارتفاع بیشتری دارد. ولی عمق استخر می تواند در حدود 20 سانتی متر باشد تا کودکان بتوانند بدون مشکل و به راحتی از استخر بادی خود استفاده کنند.

استخر بادی سرسره دار جزیره

استخر بادی سرسره دار جزیره یک محصول زیبا مناسب برای تفریحات آبی در فصل تابستان است که دارای طراحی منحصر به فرد و چندین خصوصیت ممتاز است که در ادامه این مطلب قصد داریم تک تک به ان ها بپردازیم پس با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

مهم ترین بخش در این محصول طراحی منحصر به فرد این استخر است. ارگونومی ساخت این محصول تا حدود زیادی گرد می باشد اما یکی از لبه های ان به خاطر قرار گرفتن سرسره گرد نیست. اگر بخواهیم از رویه این محصول شروع کنیم باید گفت که رویه لبه ای گرد و یک دست آبی رنگ دارد که بر روی ان تصاویر چندین ماهی کوچک نقش بسته است. در سمت چپ این محصول یک دلفین بزرگ نارنجی رنگ قرار دارد که بر روی ان مکانی سرازیر تعبیه شده تا کودک شما بتواند با چندین توپ کوچک رنگی که در کنار این استخر قرار دارد بازی کرده و ان ها را هل دهد تا درون استخر بیفتند.در انتهای این استخر دو عدد درخت بادی ساحلی قرار دارد که پایه های نارنجی رنگ دارند و برگ های ان نیز سبز رنگ است. در میان این دو درخت یک سفره ماهی قرار دارد که چشمان ان باعث شده تا بتوانید از ان به عنوان مکان اویز حلقه نیز استفاده کنید. رنگ این کوسه ماهی نیز طوسی است و بر روی ان یک حلقه زرد رنگ نیز قرار دارد. در جلوی ان نیز سه عدد ماهی در رنگ های قرمز ، سبز و زرد وجود دارد که کودک شما با ان ها نیز می تواند بازی کند.در گوشه این محصول نیز یک عدد درخت دیگر مانند دو درخت قبلی تعبیه شده است که دارای ارتفاع بلند تری می باشد. اما مهم ترین بخش این استخر سرسره بادی زرد رنگی است که در کنار این درخت و در گوشه استخر تعبیه شده تا کودک شما بتواند لحظات شادی را سپری کرده و تفریحات آبی کاملی را در اختیار داشته باشد. در پایین این سرسره یک بخش بادی کوچک هم طراحی شده که کودک شما اسیب نبیند. هم چنین کف این استخر نیز آبی رنگ است که چندین خط سفید مانند موج روی ان کشیده شده است تا زیبایی های این محصول را دو چندان کرده باشد. هم چنین این محصول دارای اب پاش های بادی سر خود می باشد که یکی دیگر از مزایای این استخر است.

جنس بدنه

جنس بدنه در این محصول فوق العاده یکی از مهم ترین دلایل انتخاب ان است. جنس رویه این استخر از نوع PVC می باشد که مانند خیلی از استخر های بادی دیگر دارای مقاومت بی نظیری است. بخش های کناری این محصول هم ساخته شده از جنس PVC هستند که همان کیفیت بدنه و رویه را دارند. هم چنین کف این استخر بادی دارای جنس PVC دو  لایه طرح دار است که علاوه بر داشتن مقاومت بالا ، زیبایی این محصول را نیز بیش از پیش بالا برده است.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از نکاتی که می توان راجب ان بحث کرد ابعاد و وزن این استخر زیبا است. این محصول با دارا بودن بسیاری از  مزیت ها ، ابعاد مناسبی را نیز دارد. طول این استخر 280 سانتی متر و عرض ان نیز 257 سانتی متر است. هم چنین این استخر دارای ارتفاع 87 سانتی متر می باشد. از این محصول می توان در خانه و یا حتی مسافرت نیز استفاده کرد و مناسب برای فضا های سربسته و یا سر باز می باشد. از این محصول به طور هم زمان چندین کودک می توانند استفاده کرده و به بازی بپردازند. هم چنین به دلیل داشتن وزن بسیار کم به راحتی می توان ان را حمل و جا به جا کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. بر روی این محصول چندین محفظه باد وجود دارد که شما می توانید به سادگی و با یک پمپ باد شخصی ان را باد کرده و استفاده کنید. پس از باد کردن این محصول هر یک از محفظه های باد را باید بست تا باد از ان ها خارج نشود. در کنار این محصول نیز دفترچه راهنما هم وجود دارد که می توانید اموزش های بیشتر را از ان فرا بگیرید. برای مراقبت و  نگهداری از این محصول نیز می توانید پس از هر بار مصرف باد ان را خالی کرده و به راحتی ان را جمع اوری کنید. هم چنین با دور کردن اشیا نوک تیز از این محصول نیز می توانید به طول عمر این محصول کمک شایانی کنید. یکی دیگر از نکاتی که به مراقبت بیشتر از این محصول کمک می کند این است که از جامپینگ بر روی ان خود داری کنید تا افت کیفیت به مرور زمان پیدا نکند. یکی از مزایای این محصول نیز داشتن برچسب تعمیرات است که در صورت سوراخ شدن این استخر می توانید به سادگی ان را رفع کنید.

جمع بندی

استخر بادی سرسره دار جزیره یک محصول منحصر به فرد دارای آب پاش بادی سر خود ، چندین عروسک بادی و هم چنین سرسره می باشد که از مزایای فوق العاده این محصول هست. از این استخر می توانید در هر مکانی استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین این کالا مناسب برای کودکان سنین 1 تا 6 سال می باشد. اگر به دنبال یک محصول فوق العاده هستید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت فوق العاده تهیه نمایید.

نوعخانگی
شرکت سازنده بست وی
طول 280 سانتی متر
عرض 257 سانتی متر
ارتفاع 87 سانتی متر
جنس رویه PVC
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای عروسک های بادی
مناسب سنین 1 تا 6 سال
دارای آبپاش بادی سرخود
دارای چند توپ رنگی همراه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...