استخر بادی سرسره دار طرح جزیره

Bestway 53063

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار طرح جزیره محصولی از شرکت بست وی می باشد که با ظاهری متفاوت نسبت به سایر استخر های بادی تولید شده است. بخش اصلی بدنه با ظرفیت 227 لیتری شکل هندسی منظمی نداشته و دیواره آن انحنا دارد. متفاوت ترین قسمت این استخر بخش سرسره بادی آن است که با پوشش تونل مانندی با طراحی چوپ و آتش همراه شده است تا شرکت بست وی به این محصول لقب جزیره اعطا کند، بخش بالایی این تونل کوچک میزبان چند فواره آب است که در تفریحات تابستانی می تواند سرگرمی بسیار خوبی برای کودک شما باشد. برای ایمنی بیشتر کودکان در قسمت جلویی سرسره، کف استخر باد می شود و نرمی مناسبی دارد.

بست وی از برترین تولید کنندگان محصولات بادی است که توانسته یکی از رقیب های اصلی شرکت اینتکس باشد . بست وی برای ساخت و تولید بدنه استخر بادی سرسره دار طرح جزیره از پی وی سی استفاده کرده است ، این جنس از کیفیتی فوق العاده خوب برخوردار بوده و به همین دلیل است که بیشتر استخر های بادی اورجینال موجود در بازار نیز از همین جنس ساخته شده اند . برای همین است که به فروشگاه اینتکس مدل هایی مانند استخر بادی سرسره دار طرح جزیره برند بست وی را پیشنهاد می کند . بدنه استخر بادی ضد حساسیت بوده و اگر بدن کودکان با آن تماس پیدا کند ، هیچ آسیبی به کودکان وارد نخواهد شد . این جنس ضد آب است و اگر به صورت مداوم از آن استفاده شود و داخل استخر آب باقی بماند ، صدمه ای به استخر وارد نخواهد شد . البته بهتر است که در زمان جمع کردن محصول ، استخر را خشک کنید .

در ضمن برچسب های تعمیراتی که برای استخر بادی همچون مدل فوق در نظر گرفته شده است ، لیبل هایی از جنس پی وی سی دارد که باعث شده است تا در صورت آسیب دیدن بتوانید به بهترین شکل ممکن استخر را تعمیر کرده تا کودکان همچون روز اول از استخر بادی استفاده کنند . از مواردی که باید در خرید استخر بادی توجه داشته باشید ، ابعاد استخر و البته رده سنی محصول می باشد . طول و عرض این استخر بادی به ترتیب 277 سانتی متر و عرض 175 سانتی متر می باشد و می توان گفت که استخر بادی ابعاد مناسب و بزرگی دارد تا کودکان بتوانند به همراه خواهر یا برادر خود و حتی دوستانشان مشغول بازی و سرگرمی شوند . نوع طراحی جالب استخر بادی باعث شده است تا سرسره از میان کوه آتشفشانی عبور کند .

استخر بادی سرسره دار طرح جزیره

استخر بادی سرسره دار در طرح جزیره یکی از جدید ترین استخر های بادی کم عمق و تفریحی کودکان و خردسالان بوده که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. این محصول از نظر ابعاد یکی از بزرگترین استخر های بادی بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار می باشد از همین رو یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی در فضای باز خواهد بود. اصولا تمام استخر های بادی سرسره دار دارای عمق آب کمی بوده که بیشتر به مجموعه بازی های بادی معروف می باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت استخر سرسره دار به صورت چهار گوش گرد بوده که از یک آتشفشان بادی بهره مند می باشد. در قسمت وسط این آتشفشان بادی یک سرسره بادی نیز تعبیه شده که برای تفریحات بیشتر کودکان کاربرد خواهد داشت. گفتنی است که هر کدام از اجزای بادی بدنه از دریچه باد مجزایی برخوردار می باشد. بنابراین برای باد کردن هر نقطه ای از بدنه می بایست از تمام این دریچه ها اقدام به باد زدن این محصول کرد. در قسمت کف بدنه که سرسره بادی تعبیه شده به صورت مشبک بوده تا هنگان سر خوردن کودکان از سرسره و بر خورد به کف استخر آسیبی نبینند. اما یکی از بهترین ویژگی هایی که از نظر طراحی بدنه در این کالا دیده می شود تعبیهه چند فواره آب در قسمت فوقانی این استخر بوده که از طریق متصل کردن یک شلنگ آب به دریچه مخصوص خود اقدام به پخش آب به داخل استخر خواهد کرد.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر از نوع وینیل براق بوده که از ضخامت خوبی برخوردار می باشد. در واقع وینیل نوعی پلاستیک برگرفته از نوع PVC بوده که از کیفیت خوبی بهره مند است. بدنه ای که در برابر دمای آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و آفتاب مقاومت تا با خیالی آسوده امکان استفاده در فضای باز را فراهم سازد. این نوع جنس بدنه به دلیل انعطاف بالای خود قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم می سازد. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این محصول را در هر محل مورد نظری حمل کرد. همچنین از دیگر ویژگی های جنس بدنه این کالا می توان به قابلیت تعمیر آن توسط بسته مخصوص تعمیرات اشاره نمود. قابلیتی که می تواند باعث استفاده یک باره از این محصولات بادی خاتمه دهد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر بادی طرح جزیره کودک معادل (طول: 277 سانتی متر ، عرض: 175 سانتی متر ، ارتفاع: 150 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین کودکان و خردسالان می باشد که امکان استفاده چند نفر را فراهم می سازد. ابعادی که شامل حالت باد شده این محصول بوده و تمام قسمت های باد شده را شامل می شود. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بادی استخر می باشد. به همین دلیل ارتفاع قسمتی که در آن آب قرار می گیرد حدود 15 تا 20 سانتی متر می باشد. این مقدار ارتفاع و عمق می تواند تا مقدار 227 لیتر آب را در درون خود جای دهد. ظرفیت آب این محصول شامل حجم 90 درصدی بدنه خواهد بود. وزن بسته بندی استخر طرح جزیره 5 کیلوگرم بوده که برای این حجم از استخر وزنی مناسب خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول نیاز به تهیه یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس خواهد بود زیرا همراه این محصول هیچ نوع پمپ بادی قرار داده نشده است. به دلیل حجم بزرگ این استخر می بایست برای راه اندازی سریع تر این کالا از پمپ های باد برقی استفاده نمایید. پمپ باد هایی که قابلیت مکش باد را نیز خواهند داشت. برای باد کردن کافیست با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را به آنها وصل کرده و اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این کالا باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن بدنه استخر می تواند تاثیر بسیار زیادی در سلامتی آن داشته باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرد تا موجب آسیب های زیاد به این کالا نشود.


جمع بندی

استخر بادی طرح جزیره کودک بست وی از مهیج ترین استخر های بادی سرسره دار این شرکت بوده که برای چند کودک به صورت همزمان قابل استفاده خواهد بود. استخری که تولید جدید شرکت بست وی بوده و از ویژگی هایی همچون داشتن فواره آب برخوردار می باشد. این استخر بادی بیشتر برای استفاده در فضای باز طراحی شده و با وجود ابعاد بزرگ خود از وزن بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود. استخری که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 227 لیتر
طول 277 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 150 سانتی متر
جنس رویه وینیل
جنس بخش کناری وینیل براق
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق فواره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...