استخر بادی سرسره دار طرح زرافه بست وی

Bestway 53060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار طرح زرافه به نوعی یکی پارک آبی به حساب می آید که با طراحی زیبای که دارد می تواند برای بازی و تفریح چند کودک به صورت همزمان مناسب باشد. قسمت جلویی استخر دارای یک سرسره با طرح زرافه می باشد. بدنه استخر به صورت کامل از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده است و در برابر فشار، آب و تابش مستقیم خورشید مقاومت بسیار خوبی دارد،علاوه بر طرح ها و اشکال روی بدنه، درون بسته بندی این کالا 4 عدد حلقه رنگی بدون پلیسه قرار داده شده است که می توان ابزار تفریحی کودکتان باشد.

اگر به دنبال استخری با طراحی خاص و متفاوت هستید، استخر بادی سرسره دار طرح زرافه بست وی می تواند گزینه خوبی باشد. دلیل آن هم این است که این استخر بیشتر شبیه به باغ وحش بوده که در آن دو زرافه دیده می شود که در کنار یکدیگر ایستاده اند. این زرافه ها در واقع پایه های سرسره بادی را تشکیل داده اند و شرکت بست وی کاملا خلاقانه استخر بادی را طراحی کرده تا اینچنین علاوه بر جذاب کردن استخر بادی ، پایه های مقاوم و البته با محافظ های بادی خوبی را برای سرسره در نظر گرفته است. بنابراین کودکان در هنگام سر خوردن اصلا صدمه ندیده و از کناره های سرسره بادی به بیرون نخواهند افتاد. البته در انتهای سرسره بادی یک تشک بادی کوچک نیز قرار گرفته است تا کودکان در هنگام سر خوردن با آن سطح نرم برخورد داشته باشند.

وجود آب در داخل استخر نیز می تواند از برخورد شدید کودکان با کف استخر در هنگام سر خوردن جلوگیری کند. عمق استخر بادی فوق به دلیل اینکه کم است، می تواند شرایط را فراهم کند تا کودکانی که سن پایین تری دارند، بتوانند به راحتی از استخر بادی اینتکس استفاده کرده و لحظه های خوشی را داشته باشند. در لبه استخر بادی یک طوطی زیبا طراحی شده است که دور آن یک حلقه وجود دارد، چند حلقه دیگر نیز در کنار استخر قرار داده شده است که کودکان می توانند آن را از دورتر بر روی طوطی انداخته و امتیاز بگیرند. بخش آبی رنگ سرسره بادی در واقع سایه بانی است که به بهترین شکل برای استخر در نظر گرفته شده تا کودکان بتوانند در یک محیط خوب و ایمن تفریحات آبی بی نظیری داشته باشند ، بدون اینکه خطر گرمازدگی آنها را تهدید کند.

استخر بادی سرسره دار طرح زرافه

این روز ها شرکت های تولید کننده محصولات بادی و خصوصا استخر های بادی سعی بر این دارند تا محصولاتی را روانه بازار کنند که تنها یک کاربرد خاص را دارا نباشد و کودک ها و حتی بزرگسالان بتوانند چندین مزیت را از یک محصول طلب کنند که یکی از همین محصولاتی که به تازگی تولید شده و قطعا چندین مزیت بزرگ و منحصر به فرد را در اختیار خانواده ها قرار داده است استخر بادی سرسره دار طرح زرافه می باشد. این استخر طراحی شکیل ، دارا بودن چندین آپشن حرفه ای و همین طور رنگ بندی زیبایی را در بر گرفته است که به تک تک ان ها خواهیم پرداخت...

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین بخشی که به ان اشاره می کنیم بحث نوع طراحی و ساختار در بر گیرنده این استخر می باشد که باعث شده تایک کالای بادوام را از این نظر شاهد باشیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که اگر نگاهی کامل و جامع به این محصول بیندازید می توانید متوجه شوید که این استخر در بر گیرنده طرح و نقش زرافه می باشد که دو عدد از این حیوان به زیباترین شکل ممکن در بخش جلویی این استخر قرار گرفته اند که باعث شده تا کودک شما مجذوب این دو شود. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این دو تشکیل دهنده نردبان و ورودی اصلی این استخر می باشند که قطعا این نردبان خود مزیت این استخر به شمار می رود. هم چنین این محصول دارای یک عدد سقف بادی هم می باشد که قابلیت جدا شدن از روی بدنه را هم دارا بوده و بیشتر جنبه زیبایی را دارا می باشد. هم چنین ابپاش بادی این استخر هم در کناره ان قرار دارد که یکی دیگر از مواردی است که می توان به ان اشاره کرد. دارا بودن چندین حلقه بازی و چندین مکان تعبیه شده دیگر در کناره این استخر جهت پرتاب کردن این حلقه ها نیز از دیگر مواردی است که می توان در این بخش به ان اشاره کنیم که باعث خاص تر شدن نوع طراحی و ساختار این استخر شده است.

کیفیت و جنس بدنه

در کنار این مواردی که به ان اشاره کردیم نکته اساسی دیگری که باید به ان بپردازیم بحث کیفیت این محصول می باشد که باعث شده تا یک کالای کامل و با دوام را شاهد باشیم. در همین خصوص نیز می توان عنوان کنیم که تمامی بخش های این استخر اعم از رویه ، بخش های کناری و همین طور کف این محصول تولید شده از نوع وینیل می باشد که یک جنس رایج در بین استخر ها و عموما محصولات بادی موجود در جهان می باشد. هم چنین دارا بودن ساختار دو لایه این استخر یکی از مواردی است که قطعا از این نظر ان را خاص و مقاوم کرده است.

نحوه راه اندازی

شاید این سوال برای شما دغدغه شده باشد که به چه شکل و به چه روشی می توان این محصول بادی را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان باد نمود؟ در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که این استخر بادی بر روی خود چندین محفظه باد دارد که هر یک برای یک بخش خاص از این استخر طراحی شده است. شما می توانید با توجه به این موضوع سعی کنید تا با استفاده از یک پمپ باد که ان را باید به صورت جداگانه خریداری نمایید به سادگی این استخر و تجهیزات جانبی ان را باد کرده و از ان بهره مند شوید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که پس ازانجام این کار در مواقعی که قصد خالی کردن باد این محصول را هم دارید همین عمل را به صورت عکس انجام داده و با باز کردن محفظه های باد سعی کنید تا باد داخلی ان را به صورت کامل تخلیه نمایید.

شیوه مراقبت از محصول

مراقبت از این استخر و تجهیزات ان نیاز به کمی صبر و حوصله و رعایت یک سری اصول دارد که باعث می شود تا با رعایت و دانستن ان ها بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصول را از اسیب های احتمالی در امان نگه دارید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که یک سری از مهم ترین نکاتی که از اسیب این محصول جلوگیری می کند ، دور کردن از وسایل تیز ، دور کردن از وسایل داغ و سوزان ، عدم جامپینگ و پریدن با وزن زیاد بر روی این محصول و هم چنین استفاده از ان بر روی سنگ و کلوخ و موارد اینچنینی می باشد که باعث اسیب های گاها جبران ناپذیر می گردد.

شیوه خرید

برای سفارش این محصول شما می توانید هم به صورت حضوری ، هم تلفنی و هم از طریق وب سایت نمایندگی اینتکس این استخر را سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 201 لیتر
طول 338 سانتی متر
عرض 167 سانتی متر
ارتفاع 129 سانتی متر
جنس رویه وینیل
جنس بخش کناری وینیل براق
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق فواره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...