استخر بادی سرسره دار طرح زرافه

Banzai 36020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار طرح طرافه از سری استخر های بادی تفریحی برای سنین کودکان بوده که دارای کیفیت بالا و طراحی و همچنین رنگ کودک پسندانه ای می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و گرمای آفتاب بهره مند می باشد . از این رو هیچ محدودیتی برای استفاده از استخر در محیط های باز وجود ندارد ، شما می توانید حتی استخر های بادی را در سفر ها به همراه خود ببرید و با راه اندازی آن ها ، زمینه بازی و شادابی کودکان خود را فراهم کنید .

این کالا از یک سرسره بادی بهره مند بوده که به بدنه اصلی متصل بوده و یک آبپاش نیز در قسمت عروسک تعبیه شده روی بدنه قرار داده شده است . از این استخر بادی می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد . شما به دلخواه می توانید سرسره را جدا و حتی راه اندازی نکنید تا مساحت بیشتری برای بازی کودکان داشته باشید . عمق استاندارد و عالی این استخر می تواند برای کودک شما یک استخر کاملا ایمن باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید . در بخش نقد و بررسی توضیحات کاملی در رابطه با خصوصیات و ویژگی های محصول آورده شده است .

استخر بادی سرسره دار طرح زرافه از سری استخر های بادی بسیار زیبا و جذاب است که هر کودکی به آن علاقه پیدا می کند . این استخر بادی با توجه به ابعاد و طراحی که دارد مناسب برای سنین کودکان می باشد به همین دلیل شرکت بنزای سعی کرده تا طراحی عروسکی ، محصول را برای هر کودکی جذاب و دوست داشتنی کند . این محصولات با توجه به نوع بادی که دارند ، در حالت بسته بندی شده حجم کمی را اشغال می کنند ، اما با باد کردن شکل اصلی را به خود گرفته و می تواند حجم زیادی آب را در داخل خود نگه دارد ، تا این چنین بتواند به عنوان یک استخر بادی خانگی کودک ، بستر های آبی با نشاطی را برای کودکان ایجاد کند . در این بخش قصد داریم ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی کودک از جمع نوع طراحی ، مزایا و معایب ، نحوه راه اندازی و استفاده ، جنس و ... را به شما عزیزان در قالب نقد و بررسی ارائه دهیم .

این استخر بادی به صورت گرد طراحی شده است که قطر آن به 152 سانتی متر یعنی یک متر و نیم می رسد ، البته سرسره ای که در کنار استخر قرار گرفته است ، طول استخر را کمی بیشتر کرده است ، اما به طور کلی این استخر به صورت گرد و با ساختار دو لایه تولید شده است ، به عبارتی این استخر از روی هم قرار گرفتن دو حلقه بادی با کف غیر بادی ساخته شده است ، از این رو حلقه ها تشکیل دیواره هایی را داده اند تا آب بتواند در داخل آن جمع شود . لایه های مختلف این استخر به صورت جداگانه راه اندازی می شود . در قسمتی از حلقه بالایی استخر ، گردن و سر زرافه ای به صورت عروسکی طراحی شده است که جلوه بسیار خوبی را با محصول بخشیده است . قسمت طرح زرافه متصل به حلقه بالایی بوده و با باد شدن حلقه ، زرافه نیز باد می شود . به عبارتی قسمت عروسکی به صورت سرخود طراحی شده است .

و اما در کنار این استخر سرسره بادی طراحی شده که به کودک اجازه بازی های شاد تر دیگر را نیز می دهد ، سرسره بادی به صورت مجزا از استخر طراحی شده بنابراین کودک به دلخواه می تواند از آن استفاده کند . کودک می تواند با استفاده از سرسره به داخل آب سر خورده و بازی های شادی را انجام دهد . ارتفاع بلند سرسره می تواند سرعت خوبی را به کودک بدهد ، کودک پس از سر خوردن به داخل آب افتاده و هیچ آسیبی نخواهد دید . استفاده از سرسره برای کودکان زیر 6 سال مناسب است و به خوبی می تواند وزن آن ها را تحمل کند . در نبود سرسره بادی ، استخر مساحت بیشتری را در اختیار کودک قرار خواهد داد .

استخر بادی سرسره دار طرح زرافه در واقع از جنس بسیار عالی پی وی سی ساخته شده است ، پی وی سی استفاده شده در این محصول حالت طرح چرم بوده و استفاده از آن باعث زیبایی محصول شده است ، البته pvc ویژگی های بسیار خوبی دارد که زیبایی تنها یکی از ویژگی های آن است ، پی وی سی ها از مواد غیر شیمیایی ساخته شده اند به همین دلیل کاملا ضد حساسیت هستند ، پس پوست لطیف کودکان در برخورد با این استخر ، حساسیتی نشان نخواهد داد . همچنین پی وی سی ضد آب است ، از این رو در صورت استفاده مداوم از استخر ، نگران پوسیده شدن محصول نباشید .

شما می توانید استخر بادی سرسره دار طرح زرافه را در محیط و فضاهای باز مانند حیاط استفاده کنید ، چرا که بدنه استخر در برابر اشعه های مضر و آسیب رسان خورشیدی مقاوم است . در صورتی که از استخر در محیط های خارج از خانه استفاده می کنید سعی کنید تا محل مناسب و تمیزی را برای راه اندازی انتخاب نمایید . زمین های زبر چون زمین های سنگی یا آسفالت ممکن است سبب آسیب دیدن استخر شود . در کنار محصول تعدادی برچسب تعمیرات وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید سوراخ یا پارگی هایی که بر روی بدنه بادی استخر ایجاد می شود را ترمیم کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 450 لیتر
طول 193 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین 1 تا 5 سال
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...