استخر بادی سرسره دار طرح فک

18590

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار طرح فک یکی از مهیج ترین استخر های بادی تولید شده با سرسره بادی سرخود بوده که برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان در فصل گرما تولید شده است. این استخر بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که کاملا در برابر برخورد آب و قرار گرفتن در معرض نور و گرما مقاومت لازم را خواهد داشت. بنابراین به خیالی آسوده می توان از این محصول در فضای باز استفاده کرد. یکی از ویژگی های خوب این استخر همانطور که اشاره کردیم داشتن سرسره بادی متصل به بدنه بوده که به وسیله دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. همچنین دو عروسک بادی فک نیز روی بدنه تعبیه شده که هر دو کاربرد آبپاش برای تفریحات بیشتر کودکان خواهند داشت. از دیگر ویژگی های پر مزیت این استخر بادی می توان به وزن و حجم کم آن در حالت جمع شده اشاره کرد. قابلیتی که امکان حمل و استفاده در هر مکانی را به مصرف کنندگان خود خواهد داد.

استخر بادی سرسره دار طرح فک

طراحی سرسره بادی که برای استخر در نظر گرفته شده است، بسیار متفاوت با سرسره های بادی جدید تر است، چرا که سرسره این استخر دو بخشی بوده و یک بخش از آن در داخل استخر قرار دارد و بخش اصلی سرسره به صورت مجزا ور در بیرون از استخر قرار داده شده است. این طراحی باعث شده تا طول سرسره بیشتر باشد و کودکان بتوانند مسافت بیشتری را سر بخورند. اما ارتفاع سرسره نسبتا کم است. دو فک بامزه نیز در کناره های سرسره بادی قرار داده شده است تا کودکان بتوانند در هنگام بازی و تفریح، از میان آن دو رد شده و داخل استخر بیوفتند. به دلیل اینکه داخل استخر بادی نیز پر خواهد بود، سر خوردن و افتادن به درون آب استخر می تواند برای کودکان بسیار بازی لذت بخشی باشد. برای اینکه کودکان صدمه ای نبینند، برای سرسره محافظ بادی در نظر گرفته شده است.

این استخر بادی ابعاد بزرگ دارد ولی اگر آن را بسته بندی کنید، خواهید دید که ابعادش بسیار کوچک بوده و شما می توانید به سادگی استخر را حمل کرده و از آن نگهداری کنید. این استخر بادی زمانی که باد شود، طول 249 سانتی متر و عرض 142 سانتی متری خواهد داشت و ارتفاع آن نیز 61 سانتی متر خواهد بود. اما به دلیل کم عمق بودن استخر و اینکه ابعاد بخش استخر این محصول کوچکتر است،شما می توانید با 60 لیتر آب به صورت کامل استخر را پر کنید. اما برای باد کردن استخر بادی شاید نیاز باشد که از پمپ باد استفاده کنید، برای اینکه محفظه های استخر بادی بزرگ بوده و بهتر است که با پمپ باد آن را باد کنید تا زمان کمتری برای راه اندازی آن صرف کنید. این استخر بادی در صورت آسیب دیدن قابل تعمیر است و برای همین در کنار محصول برچسب تعمیرات قرار داده شده است. برای خرید این محصولات از فروشگاه اینتکس در ایران میتوانید از قسمت تماس با ما اقدام فرمایید.

نام محصول : استخر بادی سرسره دار طرح فک کد محصول : 18590 استخر بادی سرسره دار طرح فک از سری استخر های بادی با طراحی مجموعه ای می باشد که برای سنین کودکان طراحی شده است . استخر های بادی با توجه به طراحی که دارند می توانند حجمی از آب را در داخل خود به صورت راکد نگهداری کنند تا کودکان بتوانند به بازی های شاد و مفرح آبی بپردازند . استخر های بادی در حالت بسته بندی شده حجم زیادی ندارند و تنها پس از باد شدن ابعاد بزرگی پیدا می کنند ، از این رو برای استفاده موقتی بسیار عالی هستند تا بدین ترتیب کودکان را به بازی های شاد آبی تشویق کرد .

در این مطلب با نقد و بررسی محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی سرسره دار طرح فک آشنا خواهیم کرد . همانطور که از نام محصول مشخص است ، این استخر بادی دارای طراحی دو قسمتی است که یک قسمت از آن استخر بادی و قسمت دیگر سرسره بادی می باشد که کودک می تواند با سر خوردن به داخل آب بیوفتد و بازی کند . تولید کنندگان استخر های بادی با طراحی های متفاوتی چون ایجاد سرسره برای استخر ها ، زمینه ساز بازی های شاد تر دیگری شدند تا این محصولات بتوانند لحظات شادی را برای آن ها به ارمغان بیاورد . و اما در دو لبه استخر و دقیقا انتهای سرسره استخر ، دو طرح عروسکی فک طراحی شده است که با طراحی بسیار زیبا ، محصول را جذاب تر کرده است .

سرسره استخر به صورت مواج طراحی شده است تا انعطاف خوبی را داشته باشد و از تغییر مسیر کودک جلوگیری کند . با توجه به بادی بودن سرسره و همچنین قرار گرفتن استخر در انتهای سرسره ، باعث افزایش ایمنی محصول شده است ، با این وجود کودک شما در هنگام بازی با این محصول آسیبی نخواهد دید . با چاپ اشکال و منظره ساحل در دیواره های کناری استخر ، محصول بسیار زیبا و جذاب شده است به گونه ای که هر کودکی مجذوب این استخر شده و ساعت ها با آن بازی خواهد کرد . یک ضلع از استخر که در پایین سرسره قرار دارد نیز به صورت سرسره طراحی شده است تا کودک در هنگام سر خوردن محکم با آب برخورد نکند . هر یک از قسمت های این استخر به صورت جداگانه باد می شود ، بنابراین شما می توانید به صورت دلخواه قسمت های عروسکی فوک و همچنین سرسره را باد نکنید .

جنسی که برای ساخت استخر بادی سرسره دار طرح فک در نظر گرفته شده است پی وی سی می باشد ، پی وی سی ها از بهترین اجناس برای ساخت استخر بادی و حتی دیگر محصولات بادی می باشد که به واسطه مزایای بسیاری که دارد به بهترین مواد اولیه برای ساخت محصولات بادی تبدیل شده است . از ویژگی های خوب این جنس می توان به ضد آب بودن و عدم حساسیت به آن می باشد ، از این رو آب به بدنه استخر آسیبی وارد نمی کند و همچنین کودکان در برخورد با بدنه استخر ، حساسیتی نخواهد داشت . لازم به ذکر است که تمامی قسمت های این جنس از پی وی سی ساخته شده است . لازم به ذکر است که بدانید قسمت سرسره این استخر به صورت توخالی طراحی نشده است بلکه از لایه های میانی برخوردار است که تحمل وزن سرسره را دو چندان کرده است .

این استخر ها قابل تعمیر هستند ، با توجه به اینکه محصولات بادی از بدنه نازک ساخته شده اند در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند ، به همین جهت برچسب های تعمیراتی در فروشگاه اینتکس ارائه شده است که با خرید آن می توانید نسبت به تعمیر استخر بادی خود اقدام نمایید . البته فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش محصولات بادی خود را به مانند تعمیرات ارائه کرده است که می توانید محصول را جهت تعمیر برای فروشگاه ارسال نمایید . تمامی محصولات بادی فروشگاه تست شده هستند و با گارانتی تعمیر به فروش می رسند ، پس با خیال راحت استخر بادی خود را خریداری کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 60 لیتر
طول 249 سانتی متر
عرض 142 سانتی متر
ارتفاع 61 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای محافظ بادی در کف استخر
مناسب سنین کودکان
دارای دو آبپاش بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...