استخر بادی سفینه بست وی

bestway 51080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سفینه بست وی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان بوده که برای تفریحات آبی در فضای باز و سر پوشیده تولید شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که دارای ضخامت قابل قبولی می باشد. بدنه ای که در برابر دمای مختلف آب و همچنین برخورد نور و گرمای آفتاب مقاومت مناسبی داشته به همین دلیل با خیالی آسوده قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. این کالا حجم آب بسیار مناسبی داشته که به راحتی پاسخگوی تفریحات آبی کودکان خواهد بود. همچنین از این محصول می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. این کالا توسط پمپ های باد مخصوص محصولات بادی در کمترین مدت زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم در حالت جمع شده قابل حمل در هر مکان مورد نظری خواهد بود.

استخر بادی فوق به دلیل نوع طراحی که دارد ، به استخر بادی سفینه ای شناخته می شود . کودکان می توانند با داشتن استخر بادی سفینه بست وی ، یک فضای خوب و عالی در خانه خود داشته باشند تا شما بتوانید از آن به بهترین شکل ممکن برای تفریحات آبی داشته باشند . این استخر تنها مختص برای کودکان است و از آن جایی که قطر آن 152 سانتی متر است ، یک یا نهایتا دو کودک می توانند در داخل استخر بازی کرده و تفریحات آبی دلچسبی را داشته باشد . این استخر بادی برای آن دسته از افرادی مناسب خواهد بود که فضای زیادی را در اختیار ندارند و نمی توانند استخر بزرگ تر استفاده کنند . کودکان سنین زیر 6 سال به راحتی می توانند از این استخر بادی استفاده کنند . ارتفاع استخر بادی همچنین 43 سانتی متر بوده و استاندارد برای رده سنی گفته شده است . اگر بخواهید که استخر بادی را به مسافرت ببرید ، باز هم کار آسانی را در پیش خواهید داشت ، برای اینکه استخر را در صورت تخلیه کرده ، در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی خواهید کرد . 

وزن این استخر بادی سفینه بست وی 2 کیلوگرم است که وزن بسیار سبکی برای استخر محسوب می شود . کیفیت لایه های این استخر بادی بسیار بالاست و اگر به درستی از آن استفاده شود ، اصلا صدمه ای را نخواهد دید . از آن جایی که کف استخر بیشتر از هر جایی به زمین در تماس است و در معرض ساییدگی می باشد ، به صورت دولایه ساخته شده است . با توجه به داشتن دیواره های تقریبا کم عرض تر ، فضای داخلی استخر بیشتر بوده و برای همین گنجایش بیشتری را نیز دارد . برای همین است که استخر بادی طرح سفینه برند بست وی می تواند 512 لیتر آب را در داخل خود قرار دهد . از این استخر بادی می توانید به مانند یک استخر توپ نیز استفاده کنید . فقط برای اینکار نیاز است که توپ های رنگی نیز تهیه کنید . شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .

استخر بادی سفینه بست وی

استخر بادی سفینه بست وی یک محصول زیبا و فوق العاده مقاوم بوده که طراحی خاصی را شاممل می شود. این محصول مناسب برای تمامی کودکان می باشد و از ان در هر مکانی می توان استفاده کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول تقریبا با استخر های بادی موجود در بازار تفاوت های اساسی دارد. این استخر ارگونومی گردی دارد. شکل ظاهری این محصول مانند طرح سفینه بوده که به زیبایی های این محصول افزوده است. اگر بخواهیم تخصصی تر به این محصول نگاه کنیم باید گفت که در انتهای این محصول یک لایه گرد وجود دارد که حجم نسبتا زیادی دارد. در لایه میانی این محصول نیز یکی در میان شیار های قرار گرفته است که یکی به سمت داخل و یکی به سمت بیرون پر شده است. این شکل ظاهری به گونه ای است که حتی کودک شما وقتی در داخل استخر قرار دارد می تواند ان ها را گرفته و زمین نخورد. لایه بالایی این محصول نیز به صورت گرد ساده طراحی شده که مانند لایه زیرین و کف این استخر می باشد. اگر بخواهیم از نظر رنگ بندی به این محصول بپردازیم باید گفت که کف این محصول به صورت یک دست ابی طراحی و تولید شده است. هم چنین رنگ بدنه و دیگر لایه های این محصول به صورت تمام خاکستری می باشد. این شکل ظاهری و نوع ارگونومی ساخت باعث شده تا بتوان از این استخر به عنوان استخر توپ و یا وان نیز استفاده کرد.

جنس بدنه

جنس بدنه یک محصول یکی از مهم ترین علل و عامل خرید در بین مردم می باشد. در واقع اصلی ترین عامل در هنگام خرید یک ممحصول بادی هم جنس ان می باشد. جنس رویه این استخر بادی از نوع PVC طرح چرم می باشد که علاوه بر داشتن مقاومت بالا ، بر زیبایی این محصول افزوده است. جنس بخش های داخلی و کناری این محصول نیز مانند جنس رویه ان از نوع PVC طرح چرم می باشد. اما مهم ترین عامل در این محصول جنس بخش کف ان می باشد چون تحمل وزن و فشار را باید تحمل کند. جنس کف این کالا از نوع PVC دو لایه بوده که ضخامت فوق العاده اای دارد و در برابر ضربات استحکام بی نظیری از خود نشان داده است.

ابعاد و وزن

یکی از دغدغه های مصرف کننده در هنگام خرید ابعاد و وزن یک کالا می باشد به گونه ای که فکر خریدار را بابت اشغال جای زیاد در منزل و یا هر مکان دیگری مشغول ساخته است. از نظر ابعاد این استخر دارای قطر 152 سانتی متر و ارتفاع 43 سانتی متر می باشد که به راحتی می توان از ان در منزل و محل مسکونی یا در سفر ها استفاده کرد. هم چنین وزن این محصول 2.1 کیلوگرم می باشد که این وزن سبب شده تا بتوان بسیار ساده ان را حمل و جا به جا کرده و در دسته استخر های بادی پرتابل ان را قرار داد. هم چنین ظرفیت اب این محصول 512 لیتر بوده که در مدت زمان بسیار کمی می توان ان را به طور کامل از اب پر کرده و تا ساعت ها کودک خود را شاد کنید.

روش نصب و مراقبت و نگهداری

روش نصب در تمامی محصولات بادی تقریبا به یک شکل انجام می گیرد. در ابتدای کار شما کافی است محصول را از بسته بندی خود خارج کنید. سپس ان را روی یک سطح صاف و هموار قررار دهید تا بتوانید به راحتی ان را باد کنید. پس از قرار دادن بر روی یک سطح هموار شما باید با استفاده از یک پمپ باد شخصی از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. نکته مهم این است که نباید بیش از اندازه این استخر را باد کرد چون از تحمل وزن ان کاسته و باعث می شود تا با کوچکترین برخوردی دچار اسیب شود. پس از باد کردن کامل این محصول کافی است تا تک تک دریچه های باد را بسته و نگذارید تا باد از ان ها خارج شود. البته در کنار این محصول یک عدد دفترچه راهنما هم وجود دارد که می توانید از ان استفاده کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید. در رابطه با نحوه مراقبت از این محصول نیز گفتنی است که شما تنها کافی است که اشیا نوک تیز و یا هر شی ای که می تواند به این محصول اسیب وارد کند را از ان دور کنید. دومین مسئله این است که از جامپینگ و پریدن زیاد بر روی این محصول و یا دیواره های ان خود داری کنید چون این کار در بلند مدت باعث اسیب های جدی به محصول می شود. لازم به ذکر است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد  که به شما کمک می کند در صورت بروز اسیب های احتمالی بتوانید ان را به راحتی بر طرف سازید.

جمع بندی

استخر بادی سفینه بست وی یک محصول زیبا و جذاب بوده که می توان از ان به عنوان استخر توپ و یا وان استفاده کنید. این محصول قابل استفاده در فضای باز بوده و می توانید حتی از ان در منزل و مکان مسکونی هم استفاده کنید. اگر به دنبال یک استخر بادی جذاب با طراحی منحصر به فرد برای کودک خود هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید و همین الان ان را از سایت نمایندگی اینتکس با کیفیت فوق العاده بالا تهیه نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 512 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 43 سانتی متر
وزن 2.1 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای وزن و حجم کم
مناسب سنین کودکان
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...