استخر بادی سه رنگ متوسط

bestway 51103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
670,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه رنگ متوسط یکی از محصولات بادی شرکت بست وی میباشد که دارای سه لایه متفاوت با رنگ بندی های شاد می باشد که این رنگ بندی این محصول را منحصر به فرد کرده است. لایه زیرین این محصول دارای رنگ صورتی بوده و لایه میانی آن زرد رنگ می باشد و لایه بالایی آن دارای رنگ سبز است. شکل ظاهری آن فرم لوزی داشته که رنگ کف آن آبی آسمانی است. این محصول دارای ظرفیت آب 211 لیتر بوده که این ظرفیت ، ظرفیت معقولی است. جنس رویه ی این محصول از نوع وینیل می باشد که دارای مقاومت خوبی است. ارتفاع آن 300 میلی متر است. از این محصول میتوانید برای کودکان خود در مکان های مختلف مانند منزل ، حیاط و ... نیز استفاده کرد. این محصول بادی را میتوانید ظرف مدت کوتاهی پر کرده و از آن استفاده کنید. این محصول به دلیل داشتن وزن مناسب به راحتی قابل حمل است. این محصول منحصر به فرد را نیز میتوانید از سایت تهران اینتکس خریداری کنید.

استخر های بادی سه رنگ به دلیل اینکه از سه لایه قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده اند و از طراحی سه رنگ برخوردار است ، بسیار استخر آشنایی است . شاید در بسیاری از جاها ، این استخر های بادی را مشاهده کنید . با توجه به طراحی و ساختار بسیار خوب استخر بادی ، بسیاری از افراد به دنبال این نوع از استخر های بادی هستند ، به همین دلیل شرکت هایی مانند شرکت اینتکس ، بسته به ویژگی های محصول ، هر ساله طرح های جدید تری از این مدل را تولید می کنند تا مشتریان بتوانند خرید های خوبی را داشته باشند . به همین دلیل فروشگاه تهران اینتکس نیز ، این مدل را موجود کرده است تا شما بتوانید آن را برای کودکان خود خریداری کنید . تفاوت عمده ای که این استخر بادی سه رنگ با سایر استخر های بادی سه رنگ دارد ، داشتن کف بادی است . کف بادی ایمنی استخر را بیشتر از همیشه خواهد کرد . 

در نام این استخر بادی ذکر شده است که سایز استخر بادی متوسط است . یعنی همین مدل در سایز های بزرگ تر و کوچک تر نیز ساخته شده است که شما می توانید در فروشگاه اینتکس آن ها را نیز مشاهده کرده و در صورت نیاز آن ها را خریداری کنید . و اما سایز و ابعاد خود استخر بادی سه رنگ متوسط با قطر 147 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر ساخته شده است ، بنابراین با شناخت بهتر استخر بادی ، می توانید انتخابی درست را برای کودکان داشته باشید . این استخر معمولا برای کودکان سنین 2 تا  سال مناسب است و می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد . در داخل این استخر بادی ظرفیتی 211 لیتری را می توان انتظار داشت تا شما با این حجم از آب بتوانید استخر را به طور کامل پر کنید . برند تولید کننده این استخر بادی ، شرکت بست وی می باشد .

استخر بادی سه رنگ متوسط

استخر بادی سه رنگ متوسط یک محصول زیبا و جذاب بوده که بیشتر به خاطر رنگ بندی های شاد و چشم نوازش مورد توجه قرار گرفته است. این محصول یکی از تولیدات جدید شرکت بست وی می باشد که در ادامه قصد داریم به نقد و بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید و این مطلب را دنبال کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین نکات این محصول طراحی خاص این کالا است که ان را بسیار چشم نواز کرده است. شکل ظاهری این استخر بادی به گونه ای است که ساختار سه طبقه و سه لایه دارد و مانند سه حلقه گرد روی هم می باشد. هر یک از لایه های این محصول یک رنگ شاد و یک دست را در بر می گیرد که باعث شده این استخر بسیار زیبا شود. لایه زیرین و پایین ترین حلقه این استخر دارای رنگ یک دست صورتی می باشد. لایه وسط این استخر نیز به صورت یک دست زرد رنگ می باشد. بالا ترین لایه این محصول هم به صورت تمام سبز رنگ است. این سه رنگ شاد تشکیل دهنده این محصول باعث شده تا در روحیه کودک شما تاثیر مثبتی بگذارد. یکی دیگر از بخش های این استخر کف ان است به گونه ای که به صورت بادی بوده و شیار هایی درون ان وجود دارد تا کودک بتواند به راحتی روی ان بازی کند و از لطافت و نرمی ان لذت ببرد. هم چنین رنگ کف این استخر به صورت یک دست ابی می باشد که زیبایی های ان را بیش از پیش بالا برده است.

جنس بدنه

جنس بدنه یک استخر و محصول بادی در هنگام خرید بسیار مهم است. این محصول یکی از با کیفیت ترین استخر های بادی تولید شده شرکت بست وی می باشد. جنس بدنه این استخر از نوع وینیل بوده که استحکام فوق العاده بالایی دارد. در رابطه با بخش های کناری این محصول نیز باید گفت که از جنس وینیل هستند و ساختار مقاومی دارند. مهم ترین بخش این استخر اما به جنس کف ان بر می گردد که از نوع وینیل دو لایه بادی است. این جنس باعث شده تا علاوه بر مقاومت بالا و استحکام فوق العاده ، تحمل وزن بالایی داشته باشد و لطافت و نرمی فوق العاده ای را برای کودک شما خلق کند.

وزن و ابعاد

یکی دیگر از خواص این محصول این است که وزن کمی را اشغال می کند و جا گیر نیست که این یکی از بزرگترین مزایای این استخر است. این محصول دارای ابعاد ( قطر : 152 سانتی متر و ارتفاع : 30 سانتی متر ) می باشد. این ابعاد به گونه ای است که باعث شده به راحتی بتوانید از این محصول در هر مکانی استفاده کنید. ظرفیت اب این اسخر نیز 211 لیتر است که در مدت زمان کوتاهی می توانید ان را  پر کرده و استفاده کنید. هم چنین سبک بودن ان باعث شده تا بتوان به سادگی ان را حمل و جا به جا کرده و در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی  از دغدغه های دیگر یک مصرف کننده نحوه راه اندازی و اصول مراقبت از یک محصول است. معمولا تمامی وسیله های بادی به یک صورت راه اندازی می شوند اما جزییات راه اندازی این محصول را به طور  ساده در این مطلب شرح می دهیم. ابتدا کافی است شما این استخر را از بسته بندی خود خارج کردده و روی یک سطح صاف قرار  دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد و یا وسیله ای که قادر باشد باد تولید کند با استفاده از دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد. در انتها تنها کافی است که شما تک تک دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. برای جمع کردن این محصول نیز فقط کافی است که این دریچه ها را باز کرده و با مقداری فشار باعث شوید باد از داخل این استخر خارج شود. در رابطه با اصول مراقبت از این محصول نیز باید گفت که اگر استخر در حالت راه اندازی شده است می توانید روی ان یک عدد کاور محافظ قرار دهید تا از ریختن مایعات و نشستن گرد و خاک روی ان جلوگیری کنید. نکته دوم این است که اشیا نوک تیز را از این محصول دور کنید تا اسیب جدی به ان وارد نشود. هم چنین از پریدن و جامپینگ های متوالی بر روی این محصول جلوگیری کنید تا در طولانی مدت دچار اسیب نشود. در کنار این محصول دفترچه راهنما هم وجود دارد که تمامی اموزش هارا می توانید به صورت  تصویری درون ان مشاهده کنید. هم چنین بر چسب تعمیرات در کنار این استخر وجود دارد که در صورت بروز مشکلات احتمالی به سادگی می توانید ان را رفع کنید. یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کنید این است که شما کافی است این محصول را از قرار گرفتن در جلوی تابش مستقیم نور خورشید دور کنید تا دچار  افت کیفیت و تغییر رنگ در طولانی مدت نشود..

نتیجه گیری

استخر بادی سه رنگ متوسط یک استخر فوق العاده زیبا با ارگونومی ساخت سه طبقه ای و سه لایه می باشد که از سه رنگ شاد سبز ، زرد و صورتی تشکیل شده است. در کنار  این رنگ بندی باید به کف بادی آبی رنگ ان نیز اشاره کرد که باعث شده تا یک محصول چشم نواز را تشکیل دهد. این استخر زیبا را می توانید هم اکنون با کیفیت بالا از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت فوق العاده تهیه نمایید.

 نوع لوزی
 قطر 147 سانتي متر
 ارتفاع 30 سانتي متر
شرکت سازنده بست وی
 ظرفیت 211 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 کف بادی بله
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...