استخر بادی سه لایه آبی اینتکس

intex 58446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد سه لایه اینتکس در رنگ آبی یکی از استخر های بادی مخصوص کودکان و نوجوانان بوده که در طرح و رنگ ساده ای تولید شده است. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم که از ارگونومی ساخت سه طبقه ای بهره مند است. این کالا در واقع یکی یکی از مقرون به صرفه ترین استخر های بادی بوده و به دلیل داشتن وزنی مناسب می توان از آن در مسافرت ها نیز استفاده کرد .

استخر بادی سه لایه آبی اینتکس قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز می باشد ، بنابراین شما می توانید با خرید توپ های رنگی ، در فصول سرد سال که کمتر از استخر بادی استفاده می شود ، می توانید استخر را در خانه راه اندازی کنید و به جای آب داخل آن را با توپ های رنگی پر کنید . بسته بندی بسیار کوچک استخر ، باعث شده تا بتوانید بی دردسر استخر بادی را نگهداری کنید .  این استخر بادی با توجه به قطر و عمقی که دارد برای کودکان بالای سه سال مناسب می باشد .

استخر بادی سه لایه آبی اینتکس از نمونه استخر های بادی گرد تقریبا ساده اما بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد که برای سنین کودک و نوجوان توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده است . استخر های بادی با توجه به طراحی بسیار خوبی که دارند می توانند بستر های آبی ایمن و بسیار جذاب و دوست داشتنی برای کودکان باشد ، به طوریکه با راه اندازی سریع ، بتوانند در حیاط خانه خود از داشتن استخری زیبا به بازی های با نشاط در روز های گرم تابستان بپردازند . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل استخر بادی سه لایه آبی اینتکس به ویژگی های محصول چون نوع طراحی و تولید ، جنس بدنه ، طرز استفاده و راه اندازی ، مزایا و معایب ، تعمیرات و ... بپردازیم .

علت نام گذاری این استخر با عنوان استخر بادی سه لایه آبی اینتکس این است که نوع طراحی بدنه و دیواره های آن به صورت سه لایه و از روی هم قرار گرفتن سه حلقه بادی تشکیل شده است . بسیاری از استخر های بادی که به صورت گرد طراحی می شوند از ساختار های دو لایه ، سه لایه و یا بیشتر برخوردار هستند چرا که این نوع طراحی باعث استحکام بیشتر استخر های بادی می شود . در صورت تک لایه بودن ، استخر ها ، بدنه بیشتر فشار تحمل کرده و ممکن است با وارد شدن فشار بیشتر پاره شود . هر یک از لایه های این استخر در واقع یک مخزن باد شونده دارند ، بنابراین نیاز است تا هر لایه را به صورت جداگانه باد کنید . کف استخر همچنین دارای ضخامت بیشتری نسبت به دیواره ها می باشد زیرا ، کف استخر ها بیشتر در معرض ساییدگی قرار دارند .

اینتکس برای ساخت استخر بادی سه لایه آبی اینتکس فوق از لایه های ضخیم و بسیار مقاوم پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است ، همانطور که در تصویر مشخص است ، بدنه استخر به صورت مات و به رنگ آبی با طراحی چرمی ساخته شده است . این جنس در برابر رطوبت ، نور آفتاب مقاوم است ، همین موضوع نیز به شما اجازه می دهد تا از استخر بادی خود در فضای باز استفاده کنید . استفاده از استخر موقتی نبوده بلکه تا هر زمان که قصد استفاده دارید می توانید آن را به صورت راه اندازی شده نگه دارید . آب هیچ آسیبی به استخر وارد نمی کند زیرا بدنه این استخر ضد آب بوده و هیچگاه پوسیده یا تضعیف نمی شود ، شما می توانید به دلخواه حتی برای پر کردن استخر از آب گرم استفاده کنید . 

از استخر بادی سه لایه آبی اینتکس تنها به عنوان استخر آب استفاده نمی شود بلکه در فصول سرد سال و یا به دلخواه کودک می توانید داخل استخر را با توپ پر کرده و استخر را به استخر توپ برای بازی تبدیل کنید . با توجه به مزایا بسیاری که این استخر بادی دارد ، تنها عیب آن نیز نازک بودن بدنه و آسیب پذیر بودن آن در برابر اجسام و اشیا نوک نیز می باشد ، بنابراین نیاز است تا به خوبی از استخر مراقبت و استفاده شود ، با این حال شرکت اینتکس با طراحی و عرضه کردن برچسب های مخصوص تعمیرات استخر بادی ، سعی بر این داشته تا در صورت آسیب دیدن استخر ، بتوانید آن را تعمیر کنید .

در واقع این عیب در تمامی محصولات بادی وجود دارد و لازمه آن استفاده صحیح از محصول است ، شما می توانید با استفاده درست سال های سال از استخر بادی استفاده کنید . تعدادی برچسب تعمیرات نیز توسط شرکت در داخل جعبه استخر بادی قرار داده شده است ، اما اگر نیاز بیشتری به برچسب های تعمیراتی دارید می توانید ازفروشگاه اینتکس این بسته ها را سفارش دهید .

نوع گرد
 قطر 168 سانتي متر
 ارتفاع 30 سانتي متر
 ظرفیت 460 لیتر
 وزن 2.5 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ابعاد بسته بندی: 12 * 30 * 30 سانتی متر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...