استخر بادی سه لایه آبی متوسط

intex 58446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد سه لایه در سایز متوسط از استخر های بادی ساده شرکت اینتکس بوده که در یک رنگ ملایم تولید شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب بهره می برد. این کالا قابل استفاده به عنوان وان در حمام و همچنین به عنوان استخر توپ نیز می باشد. استخری که با وجود وزن سبک خود می تواند به راحتی در هر مکانی حمل شده و استفاده شود . در کنار استخر ، برچسب تعمیراتی جهت نیاز به پنچرگیری وجود دارد که می توانید از آن استفاده نمایید .

از استخر های بادی می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد ، بدین ترتیب که شما با خرید توپ های کوچک رنگی ، داخل استخر را به جای آب با توپ پر می کنید ، برای استفاده از استخر به عنوان استخر توپ ، شما می توانید استخر را حتی در داخل خانه نیز راه اندازی کنید ، زیرا هیچ جایی خیس نمی شود . استخر های بادی طول عمر بسیار بالایی داشته و بدنه آن سازگار با تمامی شرایط محیطی می باشد ، پس با خیال راحت حتی از استخر بادی در محیط های باز استفاده کنید .

استخر بادی سه لایه آبی متوسط از سری استخر های بادی شرکتی می باشد که می توانید با خرید آن بستر های آبی کوچکی را برای آب بازی کودکان خود در خانه و یا در سفر فراهم آورید . بسته بندی این استخر های بادی به شما اجازه می دهد تا به راحتی استخر های بادی را حمل و یا آن ها را نگه داری کنید . استخر بادی سه لایه آبی متوسط دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است که در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع محصول ، به ویژگی هایی چون جنس بدنه ، نوع طراحی و تولید استخر ، نحوه راه اندازی و استفاده از استخر ، تعمیرات و ... بپردازیم ، پس اگر قصد خرید استخر بادی کودک را دارید ، در ادامه مطلب همراه ما باشید .

استخر های بادی تنوع بسیار بالایی دارند ، زیرا شرکت اینتکس سعی کرده تا با تولید انواع استخر های بادی با طراحی های مختلف ، تمامی سلایق کودکان را در بر گیرد . البته سایز استخر های بادی نیز مختلف است ، به طوریکه که می توان در استخر های بادی اینتکس ، استخر های بسیار بزرگی را برای بزرگسالان و استفاده خانوادگی مشاهده و آن ها را خریداری کرد . اما استخر بادی سه لایه آبی متوسط در واقع برای سنین کودکان قرار گرفته و سایز آن متوسط است ، بنابراین برای کودکان بالای 3 سال قابل استفاده است . عمق 33 سانتی متری استخر می تواند برای کودکان زیر 3 سال کمی نا امن باشد ، اما با نظارت والدین حتی خردسالان نیز می توانند از استخر بادی استفاده نمایند .

استخر های بادی همانطور که اشاره شد تنوع بالایی دارند و روند تولید آن ها متفاوت است ، این استخر بادی به صورت گرد طراحی شده است که دیواره های آن را حلقه های بادی تشکیل داده است ، به این نوع طراحی که طراحی سه لایه گفته می شود از قرار گرفتن سه حلقه بادی بر روی هم تشکیل می شود ، حال شاید این سوال برای شما ایجاد شود که چرا دیواره های استخر را به صورت تک لایه تولید نمی کنند ، جواب آن این است که طراحی سه لایه می تواند مقاومت بیشتری به نسبت تک لایه در برابر وزن آب داشته باشد . از این رو کیفیت این استخر بسیار بالا بوده و به خوبی می تواند در برابر وزن بسیار بالای ظرفیت 481 لیتری مقاوم باشد .

برخلاف دیواره ها قسمت کف این استخر بادی به صورت غیر بادی طراحی شده است ، در برخی از استخر های بادی که برای کودکان طراحی شده است ، کف آن ها بادی می باشد ، اما کف بادی اغلب در ساخت استخر های بادی خردسال ایجاد می شود تا ایمنی آن افزایش یابد . ولی این استخر با حجم بالایی که دارد ، کف را تحت فشار قرار می دهد . برای هر یک از لایه ها دریچه هوای جداگانه ای قرار داده شده که می بایست آن ها را به ترتیب باد کنید . میزان باد استخر نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد ، در صورت زیاد بودن باد استخر ، به لایه ها ممکن است فشار زیادی وارد شود و محصول را در معرض پارگی قرار دهد ، این در حالی است که کم باد بودن استخر نیز عملکرد استخر را با مشکل مواجه خواهد کرد .

بهترین میزان ارتفاع آب استخر تا بالای لبه حلقه بادی دوم می باشد ، زیرا با وارد شدن کودکان حجم آب بالا تر آمده و و با تلاطم کودکان و آب ، می تواند سر ریز شود . توصیه می شود تا استخر بادی را بر روی زمین های سنگی مانند آسفالت یا شن راه اندازی نکنید یا حدالامکان از زیر انداز استفاده نمایید . جنس این استخر بادی از پی وی سی می باشد ، این جنس ضد آب و ضد حساسیت و اشعه می باشد ، اما علاوه بر ویژگی ها و مزایای بسیار خوب ، معایبی نیز دارد که می توان به آسیب پذیر بودن آن در برابر اجسام تیز اشاره کرد . در کنار استخر ، برچسب های تعمیراتی مخصوص پنچرگیری استخر قرار دارد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده نمایید .

 نوع گرد
 قطر 147 سانتي متر
 ارتفاع 33 سانتي متر
 ظرفیت 481 لیتر
 وزن 2 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...