استخر بادی سه لایه قرمز بست وی

bestway 51024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد ساده بست وی یکی دیگر از استخر های بادی مخصوص کودک که از جنس PVC با روکش طرح چرم قرمز رنگ ساخته شده است. این کالا دارای ابعاد 102 در 25 سانتی متر قادر است تا مقدار 80 لیتر آب در درون آن جای داد. این استخر در واقع محصولی برای کودکان بالای 3 سال بوده که از وزن بسیار سبک 1 کیلوگرمی بهره می برد.

استخر بادی گرد بست وی استخری مناسب کودکان بالای 3 سال که ساخته شده از جنس PVC با روکش تک رنگ ضد آب می باشد. محصولی ساده و دوست داشتنی با ارگونومی گرد و سه لایه. استخر بادی بست وی با داشتن ابعاد 102 در 25 سانتی متر ظرفیت 80 لیتری را به ارمغان آورده که با توجه به وزن کلی آن به راحتی در هر مکانی قابل حمل و راه اندازی خواهد بود.

استخر بادی سه لایه قرمز بست وی تنها در همین رنگ ساخته نشده است، بلکه شما می توانید آن را در رنگ هایی مانند آبی و سبز نیز خریداری کنید. فروشگاه تهران اینتکس هر سه رنگ را موجود کرده است تا شما عزیزان بتوانید با سلیقه ای که کودکتان دارد، استخر بادی را رنگ مورد نظرشان را سفارش دهید . همچنین برخی از رنگ ها سایز بندی نیز دارند و ممکن است ابعادی بزرگتر و یا کوچک را انتخاب کنید. البته قبل از اقدام به سفارش محصولات از درست انتخاب کردن استخر و ثبت سفارش خود اطمینان حاصل فرمایید. همچنین اگر برای استخر بادی عبارت استعلام نمایش داده شده است ، می بایست با فروشگاه تماس گرفته و نسبت به موجود بودن استخر بادی اطمینان حاصل فرمایید . 

به دلیل فروش مداوم محصولات بادی و حتی فروش حضوری ، ممکن است محصولی به پایان رسیده و یا موجودی آن بیشتر شده باشد، برای همین تماس با فروشگاه بهترین راه برای کسب اطلاع از موجودی و قیمت استخر بادی خواهد بود. از آن جایی که بدنه استخر های بادی تمامی رنگ ها مات نبوده و طرح های براق دار، ظاهری شیک و زیبا را می توان از استخر بادی انتظار داشت. هر سه رنگ اشاره شده دارای کف سفید رنگ هستند و از این نظر تفاوتی با یکدیگر ندارند. لایه هایی که برای استخر در نظر گرفته شده است، به یکدیگر وصل نمی باشد، بلکه جدا از هم هستند و شما باید هر یک از لایه هایی که بر روی بدنه وجود دارد را به صورت مجزا از هم باد کنید. برای راه اندازی بهترین راه این است که از پمپ باد استفاده کنید. این پمپ های باد مجهز به سه نوع سری هستند که می توانید بر روی نازل وصل کرده و از آن طریق استخر را باد کنید.

استخر بادی سه لایه قرمز بست وی از سری استخر های بادی کودک گرد بوده که مناسب استفاده کودکان می باشد . این محصول از پی وی سی تهیه شده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد . همچنین از سه لایه تشکیل شده که هر کدام از این لایه ها دارای دریچه باد مجزا بوده که با استفاده از این ویژگی می توانید ارتفاع و عمق محصول را تغییر دهید . در ادامه این مطلب به تشریح این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می دانید مهم ترین نکته برای اغلب ما زیبایی محصولات پیرامونمان می باشد . زیرا این موضوع بر روحیه خود و فرزندانمان تاثیر مستقیمی خواهد داشت . این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای ظاهری ساده اما رنگی زیبا و جذاب می باشد که قادر است در عین سادگی نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید . همانطورکه در تصویر مشاهده می نمایید این محصول از سه لایه تشکیل شده که هر کدام دارای یک دریچه باد مجزا بوده که با استفاده از این موضوع شما می توانید عمق و ارتفاع آن را تعیین نمایید . علاوه بر این به دلیل طراحی گرد آن می توانید علاوه بر استخر آب از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نموده و محیطی شاد و مفرح برای کودک خود به ارمغان آورید . رنگ بدنه آن قرمز و کف آن سفید بوده که برای تمامی کودکان زیبا و جذاب می باشد .

جنس بدنه

علاوه بر شکل ظاهری قطعا جنس و کیفیت محصول نیز بسیار با اهمیت می باشد . زیرا همه ما خواستار محصولی با دوام و با طول عمر بالا هستیم . به همین منظور شرکت بست وی بدنه این استخر بادی را از پی وی سی و رویه آن را از پی وی سی طرح چرم تهیه نموده است که علاوه بر استحکام بالا در برابر شرایط مختلف جوی ، دارای انعطاف چشمگیری بوده و در حین جمع کردن آن به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل خواهد شد . قسمت زیرین این استخر بادی از پی وی سی دو لایه تهیه شده که بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد .

ابعاد و وزن و ظرفیت

یکی از موارد با اهمیت و قابل ذکر، ابعاد و حجم محصول مورد نظر می باشد که تعیین کننده فضای اشغالی و فضای مورد نیاز برای تفریح کودک می باشد . با توجه به این که این محصول به صورت گرد طراحی شده دارای قطر 102 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر می باشد که از فضای مطلوبی جهت تفریح برخوردار بوده و نیز به دلیل طراحی گرد آن ، فضای کمتری را نسبت به مدل های دیگر اشغال می نماید . ظرفیت آب آن نیز در حدود 80 لیتر بوده که برای استخری با این ابعاد مطلوب به نظر می رسد . این محصول زیبا دارای وزن اندکی معادل 1 کیلوگرم بوده که به سادگی قابل حملو جا به جایی می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید علاوه برکیفیت در نظر گرفته شده برای محصولات توسط شرکت سازنده ، نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر محصول خواهد داشت . به منظور جلوگیری نمودن از هرگونه آسیب دیدگی می بایست از برخورد اشیاء تیز به آن ممانعت نموده و آن را در برابر حرارت های بالا قرار ندهید . در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات که شرکت در اختیار شما قرار می دهد ، آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

استخر بادی سه لایه قرمز بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که به دلیل پی وی سی بکار رفته در ساخت آن از مقاومت بالایی برخوردار بوده و دارای طول عمر قابل قبولی می باشد . این محصول به صورت گرد طراحی شده و فضای اندکی را اشغال می نماید به همین منطظور شما میتوانید از آن در هر مکانی استفاده نمایید . اگر شما هم مجذوب این محصول دوست داشتنی شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه تهران اینتکس آن را با قیمتی مناسب خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...