استخر بادی سه لایه کودک با طرح ماهی

intex 56440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مدل گرد کد intex 56440 سه لایه کودک با طرح ماهی های رنگی و جذاب برای کودکان بالای 3 سال که ساخته شده که از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با ساختار سه طبقه ای و ظرفیت آب 481 لیتری که به نسبت ابعاد خود ظرفیتی بسیار مناسب به نظر می رسد. این کالا نیز همانند محصولات همنوع خود از وزن بسیار مناسبی بهره برده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

استخر بادی کودک اینتکس با طراحی گرد سه لایه، محصولی بسیار شیک و کودک پسندانه از شرکت اینتکس که ساخته شده از جنی PVC با روکش طرح دار ضد آب می باشد. این استخر در واقع علاوه بر مصارف تفریحی آبی قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی نیز خواهد بود. ابعاد آن 168 در 40 سانتی متر بوده که ظرفیتی برابر 481 لیتر را به ارمغان می آورد. این ابعاد و ظرفیت استخر باعث می شود تا محصول مربوطه برای کودکان بالای 3 سال مناسب باشد.

تنوعی که این نوع از استخر های بادی برند اینتکس دارند بسیار بالاست، شما می توانید این استخر بادی را در طرح های پر فروشی مانند استخر سه لایه طرح ماهی و استخر سه لایه طرح ستاره دریایی خریداری کنید. تصویری که در بالا مشاهده می کنید، در واقع تصویری از استخر بادی طرح ستاره می باشد. ولی می توانید در فروشگاه و در دسته بندی استخر بادی ، سایر استخر های بادی را مشاهده کنید که طرح بدنه آن ها متفاوت است. در ضمن برخی از این استخر ها به همراه خود توپ بادی و حلقه شنا بادی دارند که طرح بدنه آن ها به مانند استخر بوده و یک پکیج کامل بازی برای کودکان خواهد بود، ولی از نظر قیمتی ، مدل هایی که دارای حلقه شنا بادی و تو بازی هستند گران تر بوده و قیمت استخر بادی سه لایه کودک با طرح ماهی قیمت ارزان تری دارد و برای آن هایی مناسب است که نیازی به توپ و حلقه شم ندارند.

با این تفاسیر می توان گفت که دستان شما باز بوده تا استخر بادی مناسب برای کودک خود را از فروشگاه اینتکس پیدا کرده و ان را با قیمت مناسب و البته با گارانتی تعمیر 48 ساعته خریداری کنید. تمامی محصولات فروشگاه اینتکس اورجینال و کالای اصلی می باشند و شما تضمین شده می توانید استخر بادی را خریداری نمایید. کیفیت ساخت این محصولات بادی بسیار بالاست و اگر به درستی از آن ها استفاده شود، کودک می تواند سال ها از آن استفاده کرده و بهترین عملکرد را از سوی استخر بادی داشته باشد . استخر ها قابل تعمیر هستند و به همین منظور نیز برچسب تعمیراتی در داخل کارتن استخر قرار داده شده است که می توانید با استفاده از آن ها ، هر نوع آسیب دیدگی جزئی در استخر را تعمیر نمایید.

استخر بادی کودک با طرح ماهی یکی از استخر های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و از کیفیت بسیار بالیی برخوردار می باشد. این استخر بادی یک وسیله تفریحی آبی بسیار مناسب برای کودکان در فصل تابستان به شمار می روند که به وسیله آن می توانند به بازی بپردازند. این محصول می تواند یک هدیه نشاط آور و شاداب کننده برای آن ها باشد. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

ابتدایی ترین کار برای تولید یک محصول، طراحی آن است. یعنی باید ابتدا ما طرح ها را بررسی کرده و سپس آن را به دست ساخت بدهیم. این قسمت یکی از مهمترین قسمت ها در تولید یک محصول به شمار می رود. چرا که طراح باید همه ی بُعد ها از جمله فرم و کاربرد محصول را در نظر بگیرد. شرکت اینتکس با طراحان بسیار با سلیقه ای که دارد توانسته این کار را به خوبی انجام دهد و همه را مجذوب خود کند. فرم کلی این استخر گرد بوده که بدنه طرح دار آن به شکل حلقه ای سه طبقه می باشد و از استحکام بسیار بالیی برخوردار می باشد و تحت هر گونه فشاری دچار تغییر حالت نمی شود و استحکام خود را از دست نمی دهد.

جنس و کیفیت بدنه :

یکی از مهم ترین نکته هایی که همه ما برای خرید یک محصول مد نظر داریم، جنس آن محصول است. یعنی انتظار داریم محصولی را که خریداری می کنیم دارای جنس مرغوبی باشد تا بتوانیم مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنیم و دچار تغییر شکل و تغییر رنگ نشود. حال اینتکس توانسته با محصولات بسیار با کیفیتی که تولید می کند، رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کرده و با قدرت تز از گذشته به کار خود ادامه دهد تا بتواند محصولات با کیفیت تری را به مردم ارائه دهد. جنس بدنه این محصول از وینیل طرح چرم بوده که در برابر تابش مستقیم خورشید مقاومت بالایی دارد و در هر دمای آبی دچار تغییر حالت و تغییر شکل نمی شود. به همین سبب شما می توانید از این محصول در هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده کنید و نگران هیچ گونه مشکلی نباشید. قسمت کف این استخر به صورت دو لایه بادی طراحی شده تا کودکان دارای نشیمنگاهی بسیار نرم در درون استخر باشند. همچنین این بادی بودن و دولایه بودن کف استخر سبب شده تا هنگامی که کودکان درون استخر زمین می خورند از وارد شدن صدمه به آن ها جلو گیری کند. یکی دیگر از مزیت هایی که کف این استخر دارا می باشد این است که ضد لغزش بوده و به هیچ عنوان کودکان درون آن سُر نمی خورند. به همین خاطر هیچ گونه خطری آنها را تهیدید نمی کند و می توانند با خیال راحت به بازی و شادی در درون استخر بپردازند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

نکته ی بعدی که در خرید یک استخر بادی باید به آن توجه نمود، ابعاد آن استخر است. یعنی ابعاد استخر باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آن را جا به جا کرد و در هر محیطی از آن استفاده کرد. قطر این استخر بادی 168 سانتی متر، ارتفاع آن 40 سانتی متر و دارای ظرفیت آب 481 لیتر می باشد. همانطور که ملاحظه فرمودید تمامی ابعاد این استخر استاندارد بوده و هیچ گونه خطری برای کودکان شما ایجاد نمی کند. در نتیجه شما والدین محترم می توانید با خیال راحت کودکان خود را درون این استخر بادی رها کرده تا بازی مشغول شوند و خودتان به امور و کار هایتان رسیدگی کنید. یکی از مزیت های دیگر این استخر بادی این است که دارای وزن 2.2 کیلو گرم می باشد که با این وزن، این استخر در بین استخر های بادی سبک قرار می گیرد و شما می توانید به راحتی آن را جا به جا و حمل کنید و در هنگام نیاز آن را به آسانی با خود به مسافرت ببرید تا کودکان شما در سفر هم از داشتن همچین وسیله ی تفریحی بهره ببرند.

نحوه راه اندازی و مراقبت :

شما برای راه اندازی این استخر بادی به تنها وسیله ای که نیاز دارید یک عدد پمپ باد می باشد که برای خرید آن می توانید به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد، از انواع این پمپ ها دیدن فرمایید و هر کدام از آنها که مد نظرتان بود را خریداری کنید. پس از تهیه پمپ می بایست استخر را از بسته بندی خود خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن کنید سپس درب دریچه هوای استخر را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت می گذارید. حال تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که صبر کنید تا استخر به اندازه کافی باد شود. سپس پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای استخر را می بندید. حالا می توانید استخر را به محیط دلخوا برده و درون آن آب بریزید تا آماده استفاده کودکانتان شود. همانطور که می دانید این استخر ها دارای یک سری حساسیت ها می باشد که شما با رعایت کردن این نکات می توانید مدت زمان بیشتری از آن ها استفاده کنید. یکی از این نکات این است که بدنه این استخر ها به فشار بیش از حد حساس بوده و هنگام باد زدن آن باید حواستان باشد تا بیش از اندازه به آن باد نزنیدو چرا که اگر فشار زیادی به بدنه این استخر بادی وارد شود باعث می شود تا درز های آن تحت فشار از یکدیگر جدا شده و دیگر نتوان از استخر استفاده کرد. نکته بعدی این است که باید از برخورد هر گونه جسم نوک تیزی با این استخر بادی جلو گیری کنید.

جمع بندی :

استخر بادی سه لایه کودک طرح ماهی یکی از محصولات جدید و دوست داشتنی اینتکس به شمار می رود. این محصول می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای بازی های کامپیوتری برای کودکان باشد و آن ها را وادار به تحرک کند. در فصل تابستان می توان از این استخر بادی در حیاط منزل و یا پشت بام استفاده کرد. همچنین یکی از مزیت های این استخر ها این است که در فصل های سرد می توان آن را به درون اتاق کودک برد و بعنوان استخر توپ از آن بهره برد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 481 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...