استخر بادی سه لایه کوچک بست وی 2018

bestway 51128

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه کوچک بست وی 2018 محصول جدید این شرکت بوده که بعد از مدت ها انتظار بالاخره روانه بازار گردید. این محصول زیبا دارای سه لایه رنگی مختلف و شاد بوده که شادابی را به کودک شما هدیه می کند. سه رنگ سبز ، زرد و صورتی به کار رفته در این محصول جذابیت آن را فوق العاده زیاد کرده است. وزن این استخر بادی نیز 0.5 کیلو گرم بوده که به راحتی می توانید آن را در هر مکانی با پمپ باد خود باد کرده و استفاده کنید. قطر این کالا 70 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 24 سانتی متر می باشد. هم چنین ظرفیت آب این استخر بادی 41 لیتر بوده که می توانید در عرض چند دقیقه و به راحتی آن را پر کرده و استفاده کنید. این محصول مناسب کودکان بالای 2 سال می باشد. هم اکنون این محصول خاص را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری فرمایید.

استخر هایی که از کف بادی برخوردار هستند، می تواند برای کودکان سنین پایین مفید تر باشند. اگر میان انواع استخر های بادی مقایسه هایی را انجام دهید، تعداد استخر هایی که دارای کف بادی هستند بسیار کم است، دلیل آن هم این است که استخر ها از ابعاد کوچکی برخوردار هستند و برای رده سنی کودکان خردسال تا نهایتا 4 سال طراحی گردیده اند. به همین دلیل با خرید استخر بادی که کف بادی داشته باشد، می تواند بهتر از کودکان در برابر آسیب ها محافظت کند. شما می توانید همین استخر بادی سه لایه کوچک بست وی را با رنگ مشابه ولی با کف ساده خریداری کنید، زیرا فروشگاه اینتکس تنوع بالایی از استخر های بادی و می تواند موارد مشابه را نیز به شما عزیزان پیشنهاد کند. شما حتی می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه اینتکس ، از نزدیک استخر های بادی را مشاهده کنید و همچنین از پیشنهاد های فروشندگان بهره مند شوید تا در نهایت بهترین مدل را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

با خرید حضوری استخر بادی از فروشگاه تهران اینتکس شما از تخفیفات ویژه تری برخوردار خواهید شد و از این بابت می تواند برای شما مفید واقع شود، ولی اگر دسترسی به فروشگاه برای شما آسان نیست می توانید به سادگی از سراسر ایران استخر های بادی خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه اینتکس استخر بادی سه لایه کوچک بست وی را با گارانتی 48 ساعته تعمیر برای فروش گذاشته است تا در صورت بروز مشکل و یا آسیب دیدگی در محصول بادی ، می توانید آن را برای تعمیرات به صورت رایگان ، به فروشگاه تحویل دهید تا به بهترین شکل آپارات استخر صورت بگیرد. اگر ساکن تهران نیستید می توانید محصول را برای فروشگاه ارسال کنید.


استخر بادی سه لایه کوچک بست وی 2018

استخر بادی سه لایه کوچک از سری محصولات بادی کودک می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است  و به خوبی جای خود را در میان طرفداران استخر های بادی کودک باز کرده است . در این محصول از ساختار سه لایه استفاده شده است  که کیفیت آن را دو چندان کرده است و با خیالی راحت می توانید خریدی لذت بخش  را با ما تجربه کنید . این محصول دارای رنگبندی شاد می باشد که متناسب با روحیات کودکانه ساخته شده است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب کند . جنس رویه استخر بادی از وینیل می باشد که ضخامت به کار رفته در  آن  بالا می باشد و به خوبی می  تواند در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان دهد و خیال ما را از این بابت راحت می کند  . 

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول مطابق با استانداردهای استخر های بادی کودک ساخته شده است که فضای خوبی را برای استفاده ی کودک شما به ارمغان می آورد . همچنین ساختار ساخت این محصول به صورت ساختار سه لایه می باشد که کیفیت آن را دو چندان کرده است و مقاومت بالایی را در این محصول شکوفا کرده است .  رنگبندی استفاده شده در این استخر  بادی از ترکیب رنگی  صورتی ، سبز و زرد می باشد که زیبایی خاصی را به این محصول داده است و به خوبی می  تواند مورد توجه کودکتان قرار بگیرد و  روز شادی را برای کودک بسازد .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این محصول از وینیل می باشد که دارای ضخامت بالایی است و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه در تست های انجام شده بر رویش از خود نشان داده است و از این لحاظ کیفیت محصول مثال زدنی  می باشد . وینیل از جنس های رایج استفاه شده در ساخت محصولات بادی می باشد که دلیل این استفاده ی متداول کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین مقاومت این محصول در برابر شرایط مختلف آب و هوایی نیز مطلوب بوده و می تواند گزینه ی مناسبی برای سفر های شما عزیزان نیز به حساب بیاید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

ابعاد استخر  بادی کودک مطابق با استانداردهای جهانی محصولات بادی کودک می باشد که فضای خوبی را برای اسفاده ی کودک فراهم می کند . ابعاد این استخر کودک معادل ( قطر : 70 سانتی متر و  ارتفاع  : 24 سانتی متر ) می  باشد که نشان از فضای مناسب آن برای استفاده ی کودک می باشد و می توانید از آن به عنوان وان آب و همچنین استخر توپ برای  کودک نیز استفاده کنید و با یک تیر چند نشان بزنید . وزن استخر بادی برابر با 500 گرم می باشد که همین سبک بودن آن باعث می شود گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در مکان هایی که به تعدد نیاز به جابه جایی می  باشد به حساب بیاید . ظرفیت آب این محصول برابر با 41 لیتر می باشد که عمق نسبتا خوبی را برای شما فراهم می آورد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی هرچه تمام تر و توسط ابتدایی ترین  پمپ های بادی دستی و اتوماتیک امکان پذیر می باشد که خیال شما را از بابت باد کردن این محصوول راحت می کند . همچنین در  هنگام باد کردن محصول باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از  کم باد کردن و یا زیاد باد کردن محصول خودداری نمایید زیرا طول عمر محصول را کاهش می دهد . همچنین از برخورد اجسام تیز و برنده به این محصول جلوگیری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام بی دفاع و آسیب پذیر می باشند . همچنین از جامپینگ بر روی محصول تا حد امکان خودداری نمایید زیرا در طولانی مدت کارایی و عملکرد محصوول را پایین می  آورد .

جمع بندی  :

استخر بادی سه لایه کوچک بست وی 2018 محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که جنس  آن وینیل با ضخامت بالا می  باشد و کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و  ضربه از خود نشان داده است و خیال شما را از این بابت راحت می  کنند . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی  شیک و قابل حملی که دارد 0.5 کیلوگرم می  باشد که به راحتی می توانند همراه شما در مسافرت ها و تفریحات شما باشد . این محصول با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند های مطرح محصولات بادی در ایران می باشد موجود است که می توانید پس از مشاهده تصاویر و بررسی اطلاعات آن را خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل  بگیرید .

نوع گرد
 قطر 70 سانتي متر
 ارتفاع 24 سانتي متر
ضخامت لایه ها 0.19 میلی متر
 ظرفیت 41 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 کف بادی بله
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...