استخر بادی شنا خانوادگی

A-YYC2-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی شنا خانوادگی از بزرگترین استخر های بادی طراحی شده موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که ابعاد آن 307 در 181 سانتی متر می باشد که با ارتفاع 54 سانتی متری خود می تواند برای استفاده تمامی سنین مناسب باشد . شرکت رده سنی استخر بادی شنا خانوادگی را کودکان بالای 6 سال در نظر گرفته است که بالغین نیز می توانند از آن استفاده نمایند . با توجه به ابعاد بزرگ استخر ، ظرفیت آن به 1181 لیتر می رسد . برای تولید استخر بادی شنا خانوادگی از pvc استفاده شده است که این مواد کاملا سازگار با محیط زیست و سلامت انسان بوده چرا که از مواد پلاستیکی طبیعی و غیر شیمیایی ساخته شده است . لایه های استخر بادی شنا خانوادگی از ضخامت 0.4 میلی متری برخوردار است که 50% ضخیم تر از سایر محصولات بادی موجود در بازار می باشد و نشان از دوام و کیفیت بالای استخر دارد . از این رو استخر کمتر در معرض آسیب دیدگی خواهد بود و طول عمر بالایی را خواهد داشت . شما می توانید برای استفاده از استخر بادی شنا خانوادگی از آب ، شن و ماسه یا توپ های رنگی استفاده کنید و با استفاده از آن ها استخر را پر کنید . برای راه اندازی ساده تر و راحت تر بدنه می توانید با استفاده پمپ های باد استفاده نمایید .

استخر بادی شنا خانوادگی از استخر های بادی طراحی شده در ابعاد بسیار بزرگ است که می توان آن را در دسته استخر های سایز بزرگ بادی قرار داد که به همین واسطه بزرگسالان نیز می توانند از استخر استفاده کرده و لحظات شاد و دلچسبی را در کنار کودکان و خانواده سپری کنند . کیفیت ساخت این استخر بسیار بالا بوده و می توان آن را از بهترین و با کیفیت ترین استخر های بادی موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که فروشگاه نیز آن را با ضمانت اصالت و سلامت کالا و با بهترین قیمت برای فروش گذاشته است تا خریداران گرامی بتوانند به صورت حضوری و یا اینترنتی خرید خود را انجام دهند .

طراحی و ساخت استخر بادی شنا خانوادگی

استخر بادی شنا خانوادگی به صورت مستطیلی ساخته شده است که طول آن بیش از 3 متر و عرض آن 181 سانتی متر می باشد ، همچنین عمق استخر 54 سانتی متر می باشد که استفاده از محصول را برای سنین کودکان بسیار ساده کرده است . رده سنی که برای این استخر در نظر گرفته شده است ، کودکان بالای 6 سال می باشد که با این حال بهتر است والدین نظارت کافی بر روی کودکان داشته باشند . بخش دیواره های این استخر بادی بوده و کف آن به صورت غیر بادی ساخته شده است .

دیواره های استخر همچنین طراحی سه لایه داشته تا در برابر وزن آب دوام بهتری داشته باشد . هر یک از لایه ها به صورت مجزا راه اندازی می شود و دریچه باد جداگانه ای دارد . بخش خارجی بدنه به صورت طرحدار بوده که شبیه به آکواریوم ماهی است . بخش داخلی استخر نیز آبی است که آب را آبی تر و زیبا تر نشان می دهد .

ویژگی های استخر بادی شنا خانوادگی

از ویژگی های بسیار عالی استخر های بادی می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک آن ها و وزن کم اشاره کرد که به سادگی می توانید محصول را جابجا و حمل کنید . راه اندازی این محصولات بسیار سریع و ساده است . شما می توانید با صرف هزینه کم ، استخری بزرگ و دوست داشتنی را برای خود و کودکان فراهم کنید .

جنس استخر بادی شنا خانوادگی

برای تولید و ساخت استخر بادی شنا خانوادگی از جنس عالی pvc استفاده می شود که این جنس موادی لاستیکی با انعطاف پذیری بالا می باشد که به خوبی می تواند فشار آب را تحمل کند و در برابر پارگی مقاوم باشد ، همچنین این جنس در برابر رطوبت ، نور خورشید و عوامل محیطی مقاوم می باشد . بخش های بادی و همچنین کف استخر نیز از همین جنس ساخته شده است . پی وی سی هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمیکند .

نحوه راه اندازی استخر بادی شنا خانوادگی

با توجه به ابعاد بزرگ این استخر ، شاید بهتر باشد از پمپ های باد دستی برای راه اندازی استفاده کنید ، زیرا باد کردن با دهان کاری سخت و طولانی بوده و همچنین پمپ های باد قدرتمند می تواند به بدنه استخر اسیب وارد کند . شما می توانید پمپ مورد نظر خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . برای راه اندازی سریع تر استخر را به صورت کامل بر روی زمین پهن کنید .

مراقبت و نگهداری استخر بادی شنا خانوادگی

برای مراقبت بهتر از استخر بادی توصیه می کنیم که از زیرانداز استفاده کنید . زمین های چمنی بسیار مناسب برای راه اندازی استخر هستند ، اما در مقابل آن زمین های آسفالت یا شنی و ... که دارای سنگ ریزه هستند نامناسب بوده و بهتر است زمین را جارو زده و همچنین از زیرانداز ها استفاده نمایید . برخورد اجسام تیز به بدنه نیز می تواند استخر را آسیب بزند که حتما نکات مهم را به کودکان یادآوری کنید .

تعمیرات و پنچرگیری استخر بادی شنا خانوادگی

گاهی ممکن است استخر بادی در صورت برخورد با اجسام تیز و یا ساییدگی و هر اتفاق دیگری آسیب ببیند ، اگر آسیب دیدگی ها جزئی و در اندازه سوراخ باشد و یا پارگی ها کم باشد شما می توانید نسبت به تعمیرات استخر اقدام کنید . شما می توانید از برچسب های تعمیراتی استفاده نمایید و استخر را با تعمیر کردن به مانند روز اول استفاده کنید . همچنین شما می توانید محصول خود را برای تعمیرات برای فروشگاه ارسال کنید تا بررسی ها و تعمیرات لازم انجام شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...