استخر بادی طرح اسب تک شاخ

intex 57441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح اسب تک شاخ

استخر بادی با طرح اسب تک شاخ یکی از استخر های بادی جدید و دوست داشتنی می باشد که توسط شرکت آمریکایی اینتکس در سری محصولات 2018 تولید و روانه بازار شده است. این استخر طراحی بسیار متفاوتی با سایر محصولات اینتکس دارد و بدنه اصلی آن به صورت کاملا سفید رنگ می باشد و قسمت زیرین و کف استخر نیز زرد رنگ است. این استخر بادی با دارا بودن باله ها، دم و یال رنگی بسیار جذاب و زیبا شده که استفاده از آن را برای کودکان دختر جذاب تر می کند. جنس بدنه این محصول در تمامی قسمت ها از وینیل می باشد و ضخامت لایه ها نیز 0.28 میلی متر بوده که برای محصولی با طول و عرض 2.72 × 1.93 متر و با ظرفیت 151 لیتر کاملا مناسب و قابل قبول است. استخر بادی با طرح اسب تک شاخ همچنینین از یک فواره در قسمت دم بهره می برد و برای بازی و تفریحات کودکتان یکی از بهترین گزینه های ممکن به حساب می آید.

استخر بادی طرح اسب تک شاخ

استخر بادی طرح اسب تک شاخ از محصولات زیبا و شکیل برند آمریکایی اینتکس می باشد که در سال جاری وارد بازار شده است و جای خود را در میان  هواداران محصولات بادی کودک به خوبی باز کرده است . این استخر از  جنس وینیل می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین فشار و ضربه دارد و در تست های انجام شده بر رویش عملکرد خوبی را از خود نشان داده است . این استخر  بادی زیبا به رنگ سفید می باشد که در  کنار رنگ سفید از تلفیق  رنگی زرد و صورتی نیز استفاده شده است که جلوه ی ویژه ای را به این محصول داده است و به خوبی می  تواند توجه کودکان مخصوصا دختران را به خود جلب کند و توسط این محصول کودک روز خوب و شادی را سپری  کند . 

طراحی  آرگونومی ساخت :

طراجی این به گونه ای می باشد که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کرده و روز خوشی را برای وی فراهم سازد . این محصول به شکل یک اسب  شاخ دار آبی  می باشد که کف آن  به رنگ زرد است و در قسمت های پشت و دم این اسب شاخ دار از رنگ های شاد و مفرح استفاده شده است تا کودک را از هیاهو های روزانه خارج کرده و به سمت دنیای کودکانه سوق دهد . در بخش جلویی این محصول سر اسب آبی وجود دارد که کودک می تواند از آن برای حفظ تعادل خود بر روی آب استفاده کند . 

جنس بدنه :

جنس این محصول از وینیل می باشد که جنس رایج استفاده شده در اکثر محصولات بادی بوده و لیل این استفاده ی متداول در محصولات بادی کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد که خیال مصرف کننده را راحت می کند . در بخش کف این محصول  از وینیل دولایه استفاده شده است تا کیفیت و مقاومت آن را در برابر ضربه دو چندان کند پس با خیالی راحت می توانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . همچنین رویه آن دارای ضرافت و نرمی می باشد که کودک به هنگام بازی بر روی آن دچار آسیب نمی شود و محیط سالم و در عین حال زیبایی را برای کودک شما فراهم می کند . 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این محصول به گونه ای می باشد که فضای خوبی را برای کودک شما فراهم می آورد و می توانید از آن به برای استفاده ی دو یا چند کودک نیز به طور همزمان استفاده کنید . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 272 سانتی متر ، عرض : 193 سانتی متر و ارتفاع : 104 سانتی متر ) می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصول در زمینه ی محصولات بادی کودک دارد . وزن استخر بادی طرح اسب تک شاخ همراه با بسته بندی زیبا و شکیل و قابل حملی که دارد 3 کیلوگرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و می تواند گزینه ی مناسبی برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید . نکته ی دیگری که در دسته ی استخرهای بادی کودک باید به آن توجه شود ظرفیت آب آن ها می باشد که این محصول دارای ظرفیت آب 151 لیتر می باشد که نشان از عمق خوب آن در محصولات بادی کودک دارد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی هرچه تمام تر و توسط پمپ های باد دستی و اتوماتیک امکان پذیر می باشد و به راحتی می توانید توسط این پمپ ها باد را به درون این محصول بدمید تا شکل کلی محصول را به خود بگیرد و قابل استفاده شود . فقط در هنگام باد کردن محصول به آندازه ی استاندارد آن را باد کنید و از کم باد کردن و یا زیباد باد کردن آن جدا خودداری نمایید زیرا طول عمر این محصولات را کاهش می دهد و کارایی لازم را نمی تواند از خود نشان دهد . برای مراقبت از محصولات بادی باید از برخورد هرگونه اجسام تیز به آن خودداری نمایید زیرا این محصولات در برابر اجسام تیز و برنده بی دفاع می باشند . 

جمع بندی :

استخر بادی طرح اسب تک شاخ گزینه ای مناسب و با کیفیت در دسته ی استخر های بادی کودک می باشد که زیبایی و جذابیت منحصربفردی دارد و به خوبی می تواند نظر کودک شما را به خود جلب کند . این محصول از جنس وینیل می باشد که از ضخامت بالایی برخوردار است و کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر اجشام تیز از خود نشان می دهد . استخر بادی طرح تک شاخ با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی و مشاهده ی تصاوویر می توانید آن را خریداری کرده و به صورت حضوری و یا درب منزل در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید و خریدی لذذش را در دنیای مجازی ا ما تجربه کنید .

 نوعگرد
ظرقیت آب151 لیتر
طول272 سانتی متر
عرض193 سانتی متر
ارتفاع104 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت لایه ها0.28 میلی متر
کف بادشو
پمپ
 نوع پمپ-
رده سنیبالای دو سال
سایر ویژگی هاطراحی کوسه ای با آبشار سرخود
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 3 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...