استخر بادی طرح تمساح اینتکس

intex 57132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح تمساح کودک با دو رنگ سبز و زرد محصولی از سال 2015 اینتکس که برای سنین کودکان ساخته شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC بوده و از روکش طرح دار ضد آب طراحی شده است. ابعاد این کالا (طول: 251 سانتی متر، عرض: 140 سانتی متر، ارتفاع: 86 سانتی متر) بوده و با توجه به این ابعاد 110 لیتر آب در درون قسمت استخر جای خواهد گرفت. از ویژگی های دیگر این استخر داشتن سرسره بادی متصل به بدنه بوده که برای سرگرمی بیشتر کودکان در آن تعبیه شده است.

استخر بادی طرح تمساح ، محصول 2015 اینتکس با یک محفظه آب به عمق 16 سانتی متر و آب پاش که در قسمت دم تمساح قرار داده شده است، مناسب استفاده در حیاط منزل و باغچه کودکان، با کیفیت عالی، به همراه برچسب تعمیرات با یک عدد سرسره مجزا و استاندارد که مناسب استفاده کودکان تا سن 6 سال می باشد.

به کار بردن عبارت استخر بادی به عنوان نام برای برخی محصولات ممکن است کمی اشتباه باشد چراکه کاربرد استخر تنها بخشی از کاربرد آن می باشد. شاید بهتر باشد این محصولات را به جای استخر مجموعه بازی خطاب کنیم، اما عبارت و عنوانی که از دیر باز بر روی این محصولات گذاشته شده استخر بادی بوده و در بازار های ایران و جهان نیز به همین نام خطاب می شود. استخر بادی با کد 57132 موصوم به استخر بادی کودک سرسره دار طرح تمساح نیز از همین دسته محصولات است که تا کنون با استقبال فراوانی از سوی مخاطبان مواجه شده است. در ادامه قصد داریم تا به انتشار توضیحاتی کامل در مورد این استخر بادی تحت عنوان نقد و بررسی آن منتشر کنیم، با ما در تهران اینتکس همراه باشید. 

طراحی 

ظاهر این استخر با خلاقیت ها و ذوق بسیاری از سوی طراح به وجود آمده است. بخش داخلی و اصلی استخر گرد بوده و در قسمت جلویی آن نیز یک سرسره فوق العاده تعبیه شده است. این سر سره از روی سر تمساح عبور کرده و به زمین یا قسمتی که استخر را قرار داده باشید منتهی می شود. این بخش نیز با طرح بندی سبز روشن و تیره به همراه رنگ زرد استفاده شده در درون و برخی قسمت های دیگر این محصول فوق العاده زیبا و چشم نواز بوده که هر بیننده ای را به خود خیره می کند. این ویژگی از مهم ترین ملاک های کودک برای بازی محسوب می شود که در این محصول گنجانده شده است.

مشخصات فیزیکی

طول و عرض این استخر بادی برابر است با 251 در 140 سانتی متر که با احتساب دم و سر سره آن اندازه گیری شده است. ارتفاع استخر نیز تا قست بالایی برابر با 86 سانتی متر می باشد. با وجود عمق 20 سانتی متری بخش ذخیره آب در میانه های استخر می توان حجمی معادل 110 لیتر آب را درون آن جای داد که برای استفاده کودکی در سن کمتر از 7 سال متعادل محسوب می شود. وزن این محصول 11.3 کیلوگرم بوده و به سادگی و با بسته بندی کوچکی که دارد می توان آن را در هر محلی حمل کرد.

جنس و طرح بدنه

همانطور که در بخش توضیحاتی کلی جدول فوقانی نقد و بررسی عنوان شده است، این محصول به صورت سراسری از PVC استفاده می کند، کیفیت PVC استفاده شده در بخش های متنوع آن تفاوت چندانی نداشته اما برخی قسمت ها همانند کف این استخر و بخش زیرین لبه های کناری از دو لایه PVC جهت مقاومت بیشتر بهره می برند که باعث مقاومت بیشتر و طول عمر بالاتر این محصول می شود. در عمل نیز طی استفاده و تست های صورت گرفته از این کالا در شرایط متنوع توسط کارشناسان شاهد مقاومت و طول عمر بیشتری بودیم که در حالت کلی نیز به بهبود کیفیت و رضایت مشتریان منجر خواهد شد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر می بایست مراحلی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت را به صورت کاملا مرتب انجام دهید. ابتدا از پاک بودن محلی که قرار است استخر را نصب کنید مطلع شوید، سپس استخر را به آرامی از بسته بندی خارج کرده و محفظه های آن را از بخش میانی به ترتیب با باد پر کنید تا به شکل کلی خود که در تصاویر آن مشخص است تغییر کند. پس از آن با پر کردن آب و وجود بستر مناسب می توانید از آن استفاده کنید، لازه به ذکر است که شرایط استفاده و سنین استفاده از این استخر را به خوبی رعایت کرده تا دچار مشکلات احتمالی نشود.

 نوعگرد سرسره دار
ظرقیت آب110 لیتر
طول251 سانتی متر
عرض140 سانتی متر
ارتفاع86 سانتی متر
جنس رویهPVC یک و دو لایه
ظاهر رویهطرح دار
کف بادشو
پمپندارد
 نوع پمپندارد
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی گرد در شکل تمساح با سرسره سرخود
وزن: 11.3 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...