استخر بادی طرح دریایی با سایبان

intex 44460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح دریایی با سایبان یکی از زیباترین استخر های بادی با عمق کم بوده که به عنوان مجموعه بازی بادی برای کودکان عرضه شده است. این محصول ساخت شرکت اینتکس بوده و دارای جنس بدنه ای از نوع PVC با رویه طرح چرم می باشد. ضخامت این استخر در حد مناسبی بوده که توان مقاومت در برابر نور و گرمای آفتاب و همچنین دمای مختلف آب خواهد داشت. این استخر از یک عروسک بادی سرخود و حلقه های بادی بهره مند بوده و دارای یک سایه بان سرخود نیز می باشد. محصولی که توسط انواع پمپ های بادی محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و استفاده در مکان های مختلف از جمله فضای باز خواهد بود. 

استخر بادی کودک سرسره دار طرح آبنبات اینتکس intex 44460 از زیبا ترین و جدید ترین استخر های بادی ساخته شده است که شما می توانید آن را از فروشگاه اینتکس به نمایندگی از برند اینتکس که تولید کننده این محصول است ، خریداری کنید . استخر های بادی می توانند وسیله های بسیار خوب از بابت سرگرمی و بازی های کودکان باشد ، از آن جا که این استخر بادی به همراه خود یک سرسره بادی بسیار خوبی دارد ، کودکان علاقه زیادی به بازی و تفریحات آبی با این نوع از استخر ها خواهند داشت . عمدتا به استخر های بادی که بازی های متنوع دیگری را نیز همراه خود دارند ، پارک آبی نیز گفته می شود . در لبه بادی این استخر بسیار دوست داشتنی ، یک نیم حلقه شکلاتی را می بینید که از آن آب فوران می کند ، این بخش دارای آبپاش است و شما می توانید با وصل کردن شلنگ آب به آبپاش ها ، فوران آب ایجاد کنید . یک درختچه بسیار زیبای آبنباتی نیز در لبه استخر قرار دارد و اگر به بخش دیگر توجه کنید ، دو شکلات کاکایویی وجود دارد که در داخل آن دو حلقه وجود دارد و کودکان می توانند در هنگام بازی ، این حلقه ها را به داخل شکلات های کاکائویی بیندازند . 4 عدد توپ رنگی نیز در کنار استخر بادی کودک سرسره دار طرح آبنبات اینتکس وجود دارد . با توجه به طراحی بادی سرسره و بدنه استخر ، ایمنی در این محصول بسیار بالاست . 

کد محصول : استخر بادی طرح دریایی با سایبان کد محصول : intex 44460 استخر بادی طرح دریایی با سایبان بی شک یکی از زیبا ترین و دئست داشتنی ترین استخر های بادی کودک است که می توانید در فروشگاه اینتکس آن را با قیمت عالی خریداری کنید . این استخر بادی به توجه به طراحی ظاهری و چاپی که به دریا ، ساحل و موجودات دریایی دارد با نام استخر بادی طرح دریایی با سایبان شناخته می شود . تولید کننده این محصول شرکت بزرگ اینتکس می باشد که با استفاده از بهترین اجناس و با طراحی بسیار عالی محصول را تولید کرده است . اگرقصد خرید استخر بادی طرح دریایی با سایبان را دارید در ادامه با نقد و بررسی محصول همراه ما باشید . این استخر در واقع به صورت نیمه مستطیلی و بیضی ساخته شده است که در کنار خود یک سایبان بادی سرخود دارد که می تواند کودکان را از معرض نور خورشید دور نگه دارد .

وجود سایبانی بزرگ برای این استخر بسیار ارزشمند بوده و می تواند کودک را از گرمازدگی یا آفتاب سوختگی در امان بدارد . با توجه به اینکه استخر های بادی را بیشتر در حیاط خانه و ... راه اندازی می کنند ، ممکن است دسترسی به یک سایه وجود نداشته باشند ، بنابراین اگر حیاط خانه شما آفتاب گیر است و سایه ای ندارد ، این محصول گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود . قسمت کف و قسمت بیرونی سایبان استخر دارای طراحی چاپی اشکال عروسکی حیوانات است که جذابیت خاصی را به محصول بخشیده است ، این طراحی ها دائمی بوده و حتی در مجاورت با آب یا نور آفتاب پاک یا کمرنگ نمی شوند . در قسمت جلو استخر یک عروسک بادی طرح کوسه ساخته شده است که در هنگام راه اندازی استخر ، آن نیز راه اندازی می شود ، کودک می تواند با حلقه هایی که در کنار محصول برایشان ارسال می شود ، حلقه ها را به گردن کوسه انداخته و بازی کنند و حتی با دوستان خود به رقابت بپردازند .

ابعاد بزرگ این استخر اجازه استفاده چندین کودک به صورت همزمان از استخر را می دهد ، بنابراین کودکان می توانند دوستان خود را به بازی و آب تنی دعوت نمایند . رده سنی که اینتکس برای استفاده از این استخر در نظر گرفته است سنین 1 الی 5 سال است که به طور حتم والدین کودکان زیر 3 سال می بایست نظارت کافی را بر روی بازی کودکان داشته باشند .

همانطور که در جدول مشخصات درج شده است ، ارتفاع این استخر 95 سانتی متر است ، اما در واقع این ارتفاع ، ارتفاع سایبان بوده و عمق استخر تنها 10 سانتی متر است ، بنابراین خطر زیادی برای کودکان خردسال ندارد ، اما به دلیل عدم تعادل کافی بهتر است والدین احتیاط کنند . برای ساخت این استخر بادی از جنس pvc با رویه طرح چرم استفاده شده است ، اینتکس همواره سعی کرده است تا پی وی سی های ضخیم را برای ساخت محصولات بادی خود در نظر بگیرد تا این چنین بتواند استحکام محصولات خود را تا حدود بسیار زیادی افزایش دهد .

پی وی سی در واقع بهترین چنس برای ساخت محصولات بادی به ویژه محصولات بادی که با آب سر و کار دارند می باشد ، زیرا این جنس کاملا ضد آب است و حتی آب گرم یا سرد نیز به آن آسیبی وارد نمی کند ، از سوی دیگر این جنس سازگار با محیط زیست و سلامت پوست کودکان می باشد چرا که مواد اولیه آن غیر شیمیایی بوده و مناسب تر از مواد پلاستیکی شیمایی می باشد . با توجه به اینکه این استخر بادی از چند لایه و محفظه جداگانه ساخته شده است ، نیاز است تا از طریق چند دریچه استخر را راه اندازی نمایید .

برای اینکه راحت تر و سریع تر استخر بادی را راه اندازی کنید می توانید از پمپ های باد استفاده نمایید . در کنار استخر تعدادی برچسب تعمیرات قرار گرفته است تا در صورت سوراخ شدن و آسیب دیدن بدنه با استفاده از آن ها بتوانید محصول را تعمیر نمایید . شما می توانید این برچسب ها را با عنوان بسته تعمیرات در تعداد بیشتری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

 نوعخانگی
ظرفیت 140 لیتر
طول 195 سانتی متر
عرض 185 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سایبان بادی سرخود
دارای عروسک های بادی سرخود
مناسب سنین 1 تا 5 سال
دارای حلقه های بادی
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...